دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ادویه عمده از کجا بخرم؟

11 ماه پیش ( 1402/6/6 )
 

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال شروع کسب و کاری جدید یا گسترش آن باشید اما نمی دانید که از کجا باید شروع کنید. تهیه ادویه عمده با کیفیت و قیمت مناسب به منظور فروش آن و یا استفاده در صنعت می تواند یکی از چالش های صنعت غذا باشد. به همین منظور ما برآن شدیم تا با راه اندازی «سایت ادویه سرا» نتیجه سال ها تجربه و تخصص خود را در اختیار شما عزیزان بگذاریم تا با ما خریدی امن و بدون چالش را تجربه کنید.

ادویه سرا

گروه ادویه سرا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تهیه، توزیع و فروش عمده ادویه جات و بذریجات فعالیت مینماید. ما در تلاشیم تا بهترین و مرغوب ترین محصولات موجود در این بازار را که به صورت داخلی و وارداتی از کشورهای هندوستان، چین، ویتنام و دیگر کشورها تهیه می‏شود به مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قراردهیم.

به منظور خریدی امن و آسان کافی است تا از لینک تماس باما موجود در سایت و پر کردن فرم درخواست خرید و یا شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

ادویه چیست؟

ادویه ها طعم دهنده های معطر، دانه ها، میوه ها، پوست، ریزوم ها و سایر قسمت های گیاهی هستند. ادویه جات هزاران سال است که برای چاشنی و نگهداری غذا، به عنوان دارو، رنگ و عطر و به عنوان کالای تجاری از ارزش بالایی برخوردار بوده اند. کلمه ادویه از کلمه لاتین گونه یا Species گرفته شده است که به معنای کالا یا جنس است. آن ها به صورت خشک فروخته می شوند، اما بدان معنا نیست که ادویه جات ماندگاری نامحدودی دارند. طعم قوی آن ها با گذشت زمان از بین می رود، به خصوص اگر در معرض نور و هوا قرار بگیرند.

ادویه آسیاب شده بهتر است یا قلم؟

عموما ادویه ها به دو صورت قلم و آسیاب شده در بازار به فروش می رسند که خریداران با توجه به نیاز مصرفی خود می توانند هر کدام از این موارد را خریداری نمایند. متخصصان آشپزی تقریبا همیشه خرید ادویه جات قلم را توصیه می کنند تا در هنگام مصرف آن ها را آسیاب کنید، زیرا ادویه های کامل ترکیبات معطرشان را بسیار بهتر از نوع آسیاب شده حفظ می کنند؛ اما واقعیت این است که اکثر ما برای راحتی به ادویه های آسیاب شده تکیه می کنیم. ادویه های آسیاب شده به دلیل سطح وسیعی که در معرض هوا قرار می گیرد، سریع تر از ادویه های کامل اکسید می شوند و در عرض چند ماه طعم شان را از دست می دهند، در حالی که ادویه های کامل می توانند تا یک سال دوام بیاورند.

از سوی دیگر در صورت خرید ادویه به صورت قلم می توان از کیفیت محصول و عدم تقلب در تهیه آن اطمینان حاصل کرد که خود این امر یکی از مهمترین نکات قابل توجه برای فعالین این بازار است.

دما و محیط مناسب جهت نگهداری ادویه

ادویه ها را باید در محیط های سرد و خشک و تاریک نگهداری کنیم. ادویه نباید در محیط بسیار گرم و یا در معرض مستقیم نور خورشید قرار گیرد. همچنین برای جلوگیری از کپک زدن و خراب شدن ادویه باید محیطی که برای نگهداری مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا خشک باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lrE201ET
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه