دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی مهم ترین تجهیزات و مواد دندانپزشکی

انجام تمامی اقدامات درمانی، نیازمند دقت و تخصص بالایی است؛ زیرا درمان های پزشکی به صورت مستقیم با سلامت انسان در ارتباط هستند. درواقع بروز مشکل در این درمان ها می تواند تهدیدی جدی برای جان فرد محسوب شود. یکی از درمان های مهمی که اغلب افراد آن را تجربه می کنند، درمان های مربوط به دندان است. کاری که دندانپزشک ها انجام می دهند نیازمند دقت و ظرافت بسیار بالایی است. از طرفی موفقیت در این درمان ها، نیازمند استفاده از تجهیزات و مواد باکیفیت است.

درصورتی که دندانپزشک از تجهیزات قدیمی و بی کیفیت و یا مواد غیر اصل استفاده کند، ممکن است التهاباتی در دهان و دندان بیمار به وجود بیاید. همچنین ممکن است این مشکلات گسترش پیدا کرده و به بخش های دیگر بدن نیز منتقل شوند. بدین ترتیب بسیار مهم است که دندانپزشکان در هنگام خرید مواد دندانپزشکی و تجهیزات موردنیاز، دقت کافی به خرج داده و بهترین و باکیفیت ترین آن ها را انتخاب کنند. با این کار می توانید به ماندگاری بیشتر نتایج کار خود کمک کنید و بیماران خود را راضی نگه دارید.

خرید اسید اچ استاندارد

اسید اچ یکی از مهم ترین مواد دندانپزشکی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. رایج ترین کاربرد این ماده، استفاده برای ایجاد حفره روی دندان است. در ابتدا باید بدانید که این ماده، نوعی ژل است. زمانی که می خواهند دندانی را کامپوزیت کنند، این ژل را روی دندان قرار می دهند. ترکیبات این ژل باعث می شود تا حفره های بسیار ریزی (با ابعاد میکروسکوپی) روی سطح دندان ایجاد شوند. سپس زمانی که مواد کامپوزیت روی دندان قرار می گیرند، وارد حفره ها شده و باعث می شوند که کامپوزیت به خوبی به دندان بچسبد.

حال تصور کنید یک دندانپزشک ماهر برای خرید اسید اچ دندانپزشکی دقت کافی به خرج ندهد و محصولی بی کیفیت را تهیه کند. در این حالت ممکن است دندان بسیار آسیب پذیر شود و استحکام خود را از دست بدهد. همچنین ممکن است بافت قسمت هایی از دندان، دچار تغییر شوند. درنهایت تمامی این مشکلات باعث می شوند که فرد دندان خود را از دست بدهد. بدین ترتیب بهتر است در هنگام خرید این ژل، تنها به قیمت آن توجه نکنید؛ بلکه کیفیت آن را نیز مدنظر قرار دهید. قیمت اسید اچ با توجه به کیفیت آن تعیین می شود.

سفارش انواع تجهیزات دندانپزشکی

خرید فایل روتاری استاندارد

فایل روتاری یکی از تجهیزات بسیار مهم در درمان های اندو است. درمان اندو درواقع همان درمان هایی است که برای ریشه دندان انجام می شود. در خرید فایل روتاری نیز باید دقت بالایی داشته باشید؛ زیرا این وسیله به عمیق ترین قسمت های کانال دندان ورود پیدا می کند تا آن را ضدعفونی کند. همچنین این وسیله می تواند باعث شود تا شما به کانال هایی که شکل طبیعی ندارند نیز دسترسی پیدا کنید. ازآنجایی که فایل روتاری دندانپزشکی با قسمت حساسی از دهان و دندان در ارتباط است، کیفیت آن بسیار مهم است.

تصور کنید که یک دندانپزشک بسیار ماهر و باتجربه از فایل روتاری دندانپزشکی بی کیفیتی استفاده کند و در حین درمان، فایل بشکند. حال تصور کنید شکستن فایل به شکلی باشد که باعث شود چندتکه شود و دندانپزشک متوجه این قضیه نشود. بخش بسیار کوچکی از فایل درون دهان بیمار باقی می ماند. این تکه از فایل پس از مدت ها باعث بروز عفونت و دردهای بسیار شدیدی می شود. این موضوع درنهایت می تواند کیفیت کار دندانپزشک را زیر سؤال ببرد. لازم به ذکر است که قیمت فایل روتاری با توجه به کیفیت مواد و برند سازنده متفاوت است.

خرید و قیمت باندینگ باکیفیت

باندینگ دندان یکی از اقداماتی است که برای کاهش فاصله، بلند به نظر رسیدن طول دندان و همچنین ترمیم پوسیدگی های دندان انجام می شود. برای انجام این عملیات، دندانپزشک نیازمند ماده ای از جنس رزین است. این ماده با نام باندینگ شناخته می شود. در میان تمام محصولاتی که برای ترمیم و زیباسازی دندان وجود دارد، قیمت باندینگ دندان بسیار مناسب است. همین امر نیز موجب شده که محبوبیت آن در بین دندانپزشکان افزایش چشمگیری پیدا کند.

درصورتی که دندانپزشک در هنگام خرید باندینگ دندانپزشکی دقت کافی به خرج ندهد و باندینگ بی کیفیت تهیه کند، ممکن است دندان های بیمار دچار تغییر رنگ شود. همچنین ممکن است به مرورزمان باعث فرسودگی دندان شود. همین موضوع نیز باعث می شود که سطح کار دندانپزشک زیر سؤال برود و بیمار فکر کند که این مشکل، به دلیل بی تجربگی دندانپزشک رخ داده است؛ بنابراین دندانپزشک باید علاوه بر بررسی قیمت باندینگ دندانپزشکی، موادی را انتخاب کند که کیفیت بسیار بالایی داشته باشند تا بتواند سطح بالای کار خود را به نمایش بگذارد.

خرید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی را از کجا تهیه کنیم؟

پس ازاینکه از اهمیت کیفیت بالای مواد دندانپزشکی مطلع شدید، لازم است مراکز معتبری را برای خرید انتخاب کنید. چنانچه تمایل دارید تا ابزارهای باکیفیتی تهیه کنید، می توانید به فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی نیک دندان مراجعه کنید.

این مجموعه با شعار زیباترین لبخندها سهم شماست همواره در تلاش است تا به سهولت کارهای دندانپزشکی و کاهش هزینه ها کمک کند. قیمت اسید اچ دندانپزشکی و سایر محصولات موجود در این فروشگاه بسیار مناسب است. همچنین امکان ثبت سفارش انواع تجهیزات دندانپزشکی این مرکز به صورت آنلاین فراهم شده است و شما می توانید کالاهای موردنیاز خود را در کوتاه ترین زمان تهیه کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Pj6wiJ6V
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه