دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سفر به 4 دنیای خیالی که نباید دیدن آن ها را از دست دهید!

سفر به 4 دنیای خیالی که نباید دیدن آن ها را از دست دهید!

فقط 4 یا 5 کشور آسیایی از تم پارک های "دیزنی لند" برخوردارند. به همین دلیل تمامی این پارک ها متقاضی زیادی در طول سال دارند. حتی مسافران آمریکایی و اروپایی هم علاقمند به حضور در دیزنی لندهای شرق آسیا هستند و به همین دلیل با رزرو تور شرق آسیا به این بخش از آسیا سفر می کنند. چون علاوه بر اینکه هزینه‌ی سفر به این کشورها پایین است، بابت بلیط ورودی نیز هزینه‌ی کم تری می پردازند. گذشته از تمامی این موارد دیزنی لند های شرق آسیا متناسب با فرهنگ و رسم و رسوم کشورهای میزبان خواهد بود. به طور مثال با رزرو تور ژاپن، چین یا مالزی علاوه بر بازدید از دیزنی لند یا تم پارک های مختلف می توانید به قلب فرهنگ آسیا هم سر بزنید.

تماشای نمایش دزدان دریایی در دیزنی لند شانگهای

در دیزنی لند شانگهای جاذبه های زیادی پیش روی شما خواهد بود. در این مجموعه می توانید از قلعه دیزنی، موزه دنیای مارول، غار کریستال، سرزمین عجایب و کمپ اکتشاف دیدن کنید. همچنین می توانید به انجام تفریحات مختلف نظیر جک پک در "دیزنی لند" بپردازید. بلندترین "قلعه‌ی پریا" در دنیا نیز داخل این مجموعه قرار دارد. بخشی که حتما نظر شما و فرزندانتان، به خصوص دخترها را جلب می کند. یکی از جذاب ترین بخش های این مجموعه نمایش موزیکال دزدان دریایی کارائیب است که هر روز برای میهمانان مجموعه به اجرا گذاشته می شود. دیزنی ریزورت شانگهای یکی از بزرگ ترین مجموعه های این شرکت در دنیا به حساب می آید.

امکان بازدید از دیزنی ریزورت شانگهای در تور چین

با رزرو تور شرق آسیا به مقصد چین و شانگهای می توانید یک روز از زمان اقامت تان را به بازدید از دیزنی ریزورت اختصاص دهید. با وجود امکانات ویژه‌ی موجود در این دیزنی ریزورت شانگهای حداقل هزینه‌ی ورودی شما به این مجموعه دو برابر شعبه‌ی آن در ژاپن است. در واقع باید برای خرید بلیط مجموعه به ازای هر نفر حداقل 144 دلار و حداکثر 500 دلار پرداخت کنید.

آموزش و تفریح همزمان کودکان در مالزی

مرکز خرید پتروناس (پایین برج های دوقلوی کوالالامپور) علاوه بر فروشگاه های بزرگ و یک آکواریوم آبی داری یک پارک علم و فناوری مخصوص کودکان است. در این پارک کودکان با استفاده از وسایل مختلف اطلاعات زیادی در مورد جاذبه‌ی زمین، الکتریسیته، نحوه‌ی کار شغل های مختلف و حتی شیمی به دست می آورند. علاوه بر این موارد، مجموعه‌ی علم و فناوری پتروناس کافی شاپ، رستوران، موزه مارول و وسایل بازی مختلف هم برای تفریحات دارد. خوبی دیگر این مجموعه قرارگیری آن در یک محیط سرپوشیده است. به همین دلیل هم می توانید در طول فصول مختلف از آن بازدید کنید. به شما پیشنهاد می کنیم در صورت رزرو تور مالزی به بخشی از گردش در پتروناس را به این مجموعه اختصاص دهید.

امنیت بالا برای کودکان و خانواده ها در پتروناس

قبل از ورود شما به داخل مجموعه یک کلید به شما داده می شود تا همه‌ی وسایلتان را داخل یک کمد جای دهید. همچنین بر روی مچ کودکان تان نیز یک برچسب می زنند و اطلاعات تماس شما در آن درج می شود. به این ترتیب در صورتی که فرزندتان را گم کردید، مسئولان مجموعه آن ها را شما می رسانند.

دیزنی ریزورت شانگهای در تور چین

جدیدترین دیزنی لند شرق آسیا در یکی از شهرهای هند

کشور هند میزبان جدیدترین دیزنی لند شرق آسیا خواهد بود. این پارک قرار است در منطقه ساحلی کریشنا و با بودجه ای 200 هزار دلاری ساخته شود. البته به نظر می رسد این پارک در طول دو یا سه سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرد.

دیزنی ریزورت ژاپن مکان مورد علاقه خانواده ها در توکیو

دیزنی ریزورت ژاپن یکی از مشهورترین شعبات مجموعه دیزنی است که شامل سه بخش "دیزنی لند"، "دیزنی سی" و "دیزنی لب" می شود. بخش اصلی "دیزنی لند" شامل چند مجموعه مختلف است. "دیزنی ریزورت" ژاپن یک قصر دیزنی، رستوران ها و فروشگاه ها را دارد. در دیزنی سی نیز می توانید با یک کشتی از قلعه ای داخل دریاچه مجموعه دیدن کنید. دیزنی لب نیز نوعی پارک علم و فناوری است که تکنولوژی ها و اطلاعات روز دنیا را به کودکان آموزش می دهد.

با وجود آنکه بخش عمده‌ی دیزنی لند به انیمیشن ها و تفریحات مخصوص کودکان اختصاص دارد. اما وسایل بازی و دیدنی های این مجموعه؛ تعداد زیادی از گردشگران بزرگسال و خانواده ها را به دیزنی ریزورت جذب می کند.

چه راهی برای دیدن دیزنی ریزورت ژاپن وجود دارد؟

اگر سابقه‌ی سفر قوی ندارید، امکان سفر انفرادی به ژاپن و بازدید از دیزنی ریزورت برای تان وجود ندارد. اما می توانید بدون داشتن سابقه‌ی سفر قوی در پاسپورت تان تور ژاپن به صورت گروهی را رزرو کرده و در روز پنجم سفرتان از این مجموعه دیدن کنید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه این تور شرق آسیا بالا است و علاوه بر آن برای بازدید از دیزنی ریزورت هم باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید. برای ورود به این مجموعه به ازای هر نفر باید حدود 70 دلار پول پرداخت کنید.

رزرو تور شرق آسیا برای دیدن دیزنی ریزورت از نهال گشت

کشورهای شرق آسیایی دیگری که دیزنی لند دارند

با رزرو تور شرق آسیا به مقصد سریلانکا، تایلند و اندونزی هم می توانید پارک های دنیای انیمیشن را با امکانات کم تری تماشا کنید. البته هر یک از این مجموعه ها با گنجایش و وسعت متفاوتی ساخته شده اند و هیچ کدام به اندازه‌ی پارک های دیزنی لند چین و ژاپن بزرگ نیستند.

رزرو تور شرق آسیا برای دیدن دیزنی ریزورت از نهال گشت

با توجه به اینکه دیزنی لندهای اروپا و آمریکا فاصله‌ی زیادی با ایران دارد، سفر به کشورهای شرق آسیا آسان ترین راه برای دیدن دیزنی لند خواهد بود. مجموعه های دیزنی اکثرا در خارج از شهرها ساخته شده است؛ بنابراین بازدید از آن ها راحت نیست. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم به سراغ رزرو تور شرق آسیا از آژانس های گردشگری بروید. در این صورت می توانید با خدمات گشت شهری تور همراه با یک لیدر فارسی زبان از دیزنی لند بازدید کنید. برای رزرو تور شرق آسیا هم می توانید به یکی از دفاتر تهران یا کرج نهال گشت مراجعه کنید یا با شماره 0261830 تماس بگیرید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RsEnvFAS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه