اگر کسی با یک بطری کوکاکولای مخصوص به شما پیشنهاد ازدواج بدهد، ممکن است برای پاسخ دادن به او نیاز به کمی وقت داشته باشید اما زن داخل آگهی CocaCola به نظر نمیرسد تردیدی داشته باشد. Coke و آژانس David شش مورد از لحظات غافلگیری مشابه را در ویدئوی تبلیغاتی کوکاکولا گنجاندهاند. آژانس David و CocaCola میگویند هیچکدام از این لحظات فیلمنامه ندارند و از پیش تعیین نشدهاند، البته باید بگوییم به نظر میرسد Coke تا حدی صحنهها را زمینهچینی کرده است.
اعلام غافلگیرانه خبر بارداری، به خانه آمدن به طور ناگهانی و ملاقات بین یک مرد و پدر واقعیاش، همه قطعا لحظاتی حسی هستند اما این طور به نظر میرسد که Coke با زیرکی موارد خاص را انتخاب کرده است.به گزارش امبیاینیوز، بزرگترین برد برند در این است که به جای استفاده از فیلمنامه با لحظههای واقعی همراه شده است که البته رویکرد تازهای برای برند نیست و نشان میدهد نمایش عشق واقعی هیچگاه ایده بدی نیست.