احتمالا اکثر ما متفقالقول باشیم که امروزه جوانان بخش بزرگی از اوقات خود را بهصورت آنلاین میگذرانند. در این بین برگ برنده در دست برندهایی است که به نحو احسن از این مسئله استفاده میکنند. فیلیپس یکی از همین برندهایی است که فهمیده چگونه میتواند توجه این نسل آنلاین را به خود اختصاص دهد؛ یک بازی آنلاین باحال فراموش نشدنی.
به گزارش دنیای تبلیغات، کمپینی که به این منظور در نظر گرفته شده بود «طراحی شده برای بازی» نام دارد. به این ترتیب که کاربران میبایست ویدئو ی مربوطه را تماشا و پس از آن ادامه داستان را آن طور که دوست داشتند تغییر میدادند. شخصیت این ویدئو مرد جوان بامزهای است که باید برای یک مهمانی آماده شود. کاربران باید به او در انتخاب نوع لباس و اصلاح صورتش کمک کنند. کاری که کاربران باید انجام دهند این است که روی یکی از داستانها کلیک کرده و ادامه روند داستان خود را ببینند. این کمپین در نوع خود موفقیتآمیز بوده است چرا که فقط با کمک همین ویدئوی بامزه در آلمان آمار فروش محصول جدید ۱۶درصد افزایش یافت.
آمارها نشان میدهد اشخاصی که این ویدئو را دیدند، طی بازی سه تا چهار انتخاب استایل اصلاح را انتخاب کرده بودند و هر شخص به طور میانگین پنج دقیقه را صرف این بازی کرده بود. ورژن ۲۰۱۵ این بازی دارای ویژگیهای بیشتر و امکان انتخاب استایلهای بیشتری است. در ورژن ۲۰۱۴ آن فقط ۶۲۵ روش پوشش لباس به همراه پنج نوع داستان متفاوت وجود داشت حال آنکه این تعداد در ورژن جدید به ۱۲۹۶ روش انتخاب لباس و شش داستان مختلف افزایش داده شده است.