چگونه میتوان به مردم درباره خطرات مسمومیت غذایی هشدار داد كه واقعا توجه آنها را به سوی خود جلب كند؟ مركز تغذیه هلند یك كمپین در فضای باز را برگزار كرده كه در آن متنی روی پوسترها از میكروبهای واقعی ساخته شده است. با همكاری آژانس تبلیغاتی Lemz در هلند، متخصص در زمینه راهاندازی كمپینهای عامالمنفعه و برنده یك Cannes Lions Grand Prix به دلیل انجام اقدامی در مخالفت با آزار جنسی كودكان موسوم به Sweetie برای فدراسیون انساندوستانه خیریه بینالمللی Terre des Hommes، مركز تغذیه این كشور متن پوسترها را در یك آزمایشگاه، با استفاده از ظرفهای كوچك مخصوص كشت میكروب پر از كشت آگار نوشته است. این متن كه نكات سادهای پیرامون نحوه جلوگیری از مسمومیت غذایی را ارائه میدهد، از مواردی نظیر استفاده از یك تخته برش جداگانه برای گوشت نام برده كه با رشد باكتری كمكم پیام فوق آشكار خواهد شد. در كنار پوسترها، این كمپین شامل یكسری بیلبوردهای دیجیتال هم میشود كه از طریق تصاویر با گذشت زمان میزان رشد باكتری را نشان خواهند داد.