آیا میدانستید قدرت پاسخگویی به مخالفتهای مشتری، یک مهارت موثر در بحث فروش است؟ مشتری از شما خرید نمیکند، مگر اینکه احساس کند شما به او اهمیت میدهید. اینکه مشتری در صحبت با شما احساس امنیت کند، بسیار مهم است. صحبت شما با مشتری، باید ترس و شک او را از بین ببرد.
هر چه مشتری بیشتر از شما سوال کند، باید با علاقه بیشتری به او جواب بدهید، چون این سوال نشاندهنده آن است که مشتری از محصول شما خوشش آمده است. موقع پاسخگویی حق ندارید عصبانی شوید. اگر مشتری سوال کرد و شما خودتان را از بحث کنار کشیدید، باختهاید، باید پیشاپیش سوالهای مشتریانتان را پیشبینی کنید و برای هرکدام، جواب مناسبی تدارک ببینید.