آیا میدانستید بهترین روش برای بازاریابی این است که برای مشتریان ایجاد نیاز کنید و بعد محصول یا خدمتی ارائه بدهید که پاسخگوی این نیاز جدید باشد؟ همه صاحبان کسبوکارهای جدید معمولا ترجیح میدهند برای رفع نیازهای مشخصی که در بازار وجود دارد، محصول ارائه بدهند یا در بهترین حالت نیازهای مشتریان را پیشبینی کنند،
اما مدیران بزرگ محصول یا خدمت جدید و نوآورانهای را ارائه میدهند که نیاز آن در بازار وجود ندارد، اما میتواند ایجاد شود. این همان اتفاقی است که درباره گوشیهای تلفن همراه افتاد؛ همینطور به تدریج امکانات مختلفی مثل دوربین و... به گوشیها اضافه شد و حالا همه گوشیهای تلفن همراه حتما باید این امکانات را داشته باشند.