پرسش: مدیر سازمانی هستم که به تازگی سایتی را برای خود طراحی کرده و در فضای آنلاین قصد انجام سرمایهگذاریهایی را داریم. از نظر شما در راستای معرفی این سایت به مخاطبان چه اقداماتی را باید انجام داد و برگزاری نشستهای خبری تا چه اندازه میتواند در راستای معرفی این سایت به مخاطبان تاثیرگذار باشد؟
پاسخ کارشناس: در دنیای امروزی بهصورت کلی هر سازمانی بهتر است به فضاهای آنلاین ورود پیدا کند و در این راستا سرمایهگذاریهای جدی را انجام دهد؛ البته ورود به فضای آنلاین باید با استراتژی تدوین شده خاصی باشد که تمام فعالیتهای دیجیتالی سازمان شما را بهصورت یکپارچه به مخاطبان عرضه کند.
در این راستا پیشنهاد میشود آدرس سایت خود را در تبلیغات و حتی بستهبندی محصولاتان نیز قرار دهید و در تلاش باشید آدرس سایت شما بهصورت برجسته مخاطبان را جذب کند؛ البته این در حالی است که محتواهای مناسبی را برای مخاطبان در سایت تولید کرده باشید که مخاطبانی که برای بار اول به سایت شما مراجعه میکنند آنقدر جذب شوند که دوباره نیز بخواهند آن را چک کنند.
از طرفی میتوانید روی واحد روابط عمومی سازمان سرمایهگذاریهای جدی را انجام دهید که واحد روابط عمومی بتواند تعاملات خوبی را با رسانههای مختلف انجام دهد؛ اگر هم قصد رونمایی از سایت خود را در قالب نشست خبری دارید، میتوانید از رسانههای مختلف دعوت به عمل آورید که در نشست خبری شما شرکت کنند، این درحالی است که تولید محتوا در سایت شما بسیار حائز اهمیت است و واحد روابط عمومی شما میتواند محتواهایی را برای سایت سازمان استفاده کند که رسانهها تمایل به انتشار آن داشته باشند.