کتاب «فروش بیمه عمر، فراتر از یک شغل» از معدود کتابهای منتشر شده در خصوص تکنیکهای فروش حوزه بیمه است. نویسنده کتاب با نگاهی متفاوت به بررسی ویژگیهای فروشندگان موفق بیمههای عمر پرداخته و با استفاده از تجارب شخصی خود از فروش بیمه عمر و به کارگیری اصول و تکنیکهای فروش، روشهای نوین بازاریابی و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان را معرفی کرده است.
در فصول هشتگانه کتاب ضمن پرداختن به سیر تحولات بیمه عمر در ایران، به ویژگیها و باورهای فروشندگان حرفهای و موفق بیمه اشاره شده و به پرسشهایی که در ذهن مشتری از نظر روانشناسی ایجاد میشود و نحوه پاسخگویی صحیح به آنها پرداخته شده است. در ادامه با اشاره به هنر گوش کردن و ویژگیهای سوال پرسیدن به منظور ایجاد انگیزه و اطمینان با لحاظ کردن امنیت خاطر و آرامش به مشتری تاکید شده است. کسانی که این کتاب را مطالعه و به راهکارهای مطرح شده در آن عمل کنند، قادر خواهند بود به راحتی با چالشهای رو در روی بازاریابان و نمایندگان فروش بیمههای عمر مواجه شده و با موفقیت آنها را پشت سر گذارند.
این کتاب در هشت فصل با عناوین سیر تحولات بیمه عمر در ایران، ویژگیها و باورهای فروشندگان حرفهای و موفق، پنج سوال اساسی شکل گرفته در ذهن مشتری از نظر روانشناسی، اعتماد رمز فروش موفقیتآمیز، هنر سوال پرسیدن، شش انگیزه خرید، مراحل فروش پیگیر بیمه عمر و چگونه پیگیری کنیم به چاپ رسیده است.
کتاب «فروش بیمه عمر، فراتر از یک شغل» نوشته بابک توکلی با موضوع بازاریابی بیمه عمر، با هدف رشد و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و تکیه بر اصول آموزش حرفهای نمایندگان فروش در این رشته توسط شرکت بیمه پاسارگاد در تیراژ 3000 جلد با قطع رقعی چاپ و منتشر شده است. علاقهمندان برای تهیه کتاب «فروش بیمه عمر، فراتر از یک شغل» میتوانند با شماره تلفن 2-88983531 تماس حاصل کنند.