طرفداران Apple عادت کردهاند ساعتها و روزها برای بازشدن فروشگاههای Apple انتظار بکشند تا نخستین نفری باشند که جدیدترین محصول Apple را میخرند. این مسئله در یکی از فروشگاههای Apple در بلژیک هم صادق بود. آنچه بهعنوان یک رفتار مصرفی صرف مطرح بود، توسط آژانس Duval Guillaume به کمپینی حسی و دلگرمکننده تبدیل شد و به یک موسسه محلی کمک کرد تا مردم را به راحتی به اهداکنندگان عضو تبدیل کند.
هدف موسسه «فرصت دوباره برای زندگی» ایجاد آگاهی درمورد انجمن و اطلاعرسانی به افراد برای اهدای عضو بود.به گزارشامبیاینیوز، در ویدئوی این موسسه اشخاصی مردمی را که در صف منتظر بودند به کناری میکشیدند و از آنها یک سوال ساده میپرسیدند: «چند وقت است که منتظر ایستادهاید؟» زمانها از چند ساعت تا چند روز متغیر بود. فرد پرسشگر در واقع کسی بود که به یک اهداکننده عضو نیاز داشت.