سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدرسه مدیریت

شش ایده برای افزایش مشتری‌های آنلاین

8 سال پیش ( 1395/1/29 )
پدیدآورنده : شکیبا شاملو رضایی  

بازخورد مشتری‌ها را تجزیه و تحلیل کنید؛ Dictanova استارت‌آپ راه‌اندازی شده در سال 2011، برنامه‌ای را توسعه داده است که در آن تمام نظرات مشتریان در محیط وب درباره یک برند خاص را جمع‌آوری می‌کند (ابتدا از کسانی که در انجمن‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی در نظرسنجی‌ها شرکت می‌کردند)، سپس این بازخوردها طبق یک الگوریتم خاص تجزیه و تحلیل معنایی می‌شوند (میزان رضایت، نا‌رضایتی و ...).

735735737423734734578357835724624624734735835

برقراری ارتباط مستقیم با ناراضی‌ها؛ به لطف سایت Critizr، هر مشتری می‌تواند به‌طور مستقیم نظرات، سوالات یا انتقادات خود را به مسئولی که از طرف هر نام تجاری (فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های کوچک، رستوران‌ها و. . .) بازدید می‌کند انتقال داده و او می‌تواند سریعا به آنها پاسخ دهد. این سایت که در سال 2012 بنا نهاده شده است، در مدت سه سال بیش از 110 هزار فروش در فرانسه، بلژیک و لوکزامبورگ داشته است. زمانی‌که یک نظر ثبت شد این سایت پیام را انتقال می‌دهد و درخواست پاسخ می‌کند.

وب‌سایت خود را بیشتر شبیه یک انسان طراحی کنید تا یک فروشگاه؛ در یک سایت تجارت الکترونیک تنها 2‌درصد از بازدیدکننده‌ها تبدیل به مشتری می‌شوند. در یک فروشگاه «واقعی»، این نرخ به 40‌درصد می‌رسد. چرا؟ به خاطر تعاملات انسانی! به همین دلیل در سال 2010 سایت iAdvize، نظرات مشتریان را با توجه به مطالعه رفتار‌ها و کلمات کلیدی و. . . ، یا کسانی که به کمک احتیاج دارند (و به نظر می‌رسد ممکن است سایت شما را ترک کنند) بررسی می‌کند، سپس می‌توانید در زمان مشخص شده‌ای با آنها توسط چت، تماس یا ویدئو به گفت‌وگو بپردازید. این راه‌حل حتی در شبکه‌ها اجتماعی نیز وارد شده است. Iadvize به تازگی سیستمی راه‌اندازی کرده است به نام «چت انجمنی» که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد میان خودشان به گفت‌وگو بپردازند؛ روند جدیدی که توسط دیگر استارت‌آپ‌ها مانند TokyWoky نیز استفاده می‌شود.

از مردم به‌عنوان مامور سری خود استفاد کنید؛ انتشار اطلاعات مربوط به محصولات در فروشگاه‌ها، قیمت، استفاده واقعی مشتریان از آنها و... به لطف عکس‌های گرفته شده با گوشی‌های هوشمند توسط مصرف‌کنندگان عادی: crowdmarketing در سال 2012 راه‌اندازی شد. این شرکت ادعا می‌کند هم‌اکنون 250 هزار clicwalkers که از این برنامه روی گوشی‌های همراه خود استفاده می‌کنند، ماموریت‌های مختلفی نسبت به شرکت‌های متفاوت انجام می‌دهند، به نوعی تحقیقات میدانی که از روش‌های قبلی هم ارزان‌تر هستند!

پرسشنامه‌های آنلاین خود را افزایش دهید؛ بهترین سوال را از بهترین فرد در بهترین لحظه بپرسید. از سال 2011 در برنامه MyFeelBack پرسشنامه‌های آنلاینی با اهداف متفاوت، مشتری را مورد پرسش قرار می‌دهند، علاقه مندی‌های مشتری، جست‌وجو‌های او در سایت، بخش‌هایی که مشتری بازدید می‌کند و... ایده: به دست آوردن حداکثر نظرات و اطلاعات مرتبط با مشتری‌ها، که برای راه انداختن اقدامات تجاری هدفمند می‌توانند استفاده شوند.

از وب سایت به سوی فروشگاه؛ چگونه بازدید‌کننده وب سایت خود را متقاعد کنید تا به فروشگاه شما بیاید؟ شرکت Evoke به‌عنوان تبدیل‌کننده وب‌سایت‌ها به فروشگاه، در این زمینه یک متخصص است. این سایت به شرکت‌های مختلف امکان می‌دهد که سایت اینترنتی‌شان همانند آهن‌ربا مشتریان را جذب کند: «فروشگاه‌یاب» برای رزرو محصولات به صورت آنلاین و خرید آنها در مغازه.

منبع: express

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/c527Sbuj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه