شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

همه اهالی تبلیغات حتما به یاد می‌آورند آن زمانی را كه Ikea به نصب اتاق‌های زنده درون ایستگاه‌های اتوبوس روی آورد، یا تیم مسابقه‌دهنده Nascar ردبول برای تبلیغات خود در وسط میدان تایمز یك توقفگاه خودرو بر پا کرد. تمام این نمونه‌های خلاقانه باعث شده که نیویورك به محلی برای بازاریابی‌های چریكی خلاقانه تبدیل شود.

اما آخرین نمونه مشاركت در این ضیافت خلاقانه، کمپین برندینگ اسكوربورد ال‌ای دی عظیم‌الجثه آئودی در بروكلین است كه این مكان را به محلی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل می‌کند. در دهه 1980، تبلیغات‌چی افسانه‌ای، جی كونراد لوینسون توضیح داد كه چگونه بازاریابی چریكی به دلیل ماهیت شگفت‌انگیز، آسان و ارزان خود خوب نتیجه می‌دهد. با این حال، شاید تبلیغات در نیویورك عجیب و شگفت‌انگیز باشد، اما آیا ارزان و آسان نیز هست؟
هفته گذشته، آئودی از سازه عظیم‌الجثه‌ای متشکل از چراغ‌های خودرو در اسكله بروكلین رونمایی کرد.
این اسكوربورد كه نتایج بازی‌های جام‌جهانی را تا پایان مسابقات نشان خواهد داد، در حقیقت شبكه‌ای شامل یك سری كانتینر‌های مخصوص حمل‌ونقل است كه 9 كانتینر طول و پنج كانتینر عرض آن را تشكیل می‌دهند. چند خودروی صفر با مدل آئودی A8 در هر كانتینر با در باز جای گرفته‌اند. با روشن شدن چراغ‌های جلو (به اضافه اندكی نور پس زمینه قرمز دراماتیك)، كانتینر‌ها با تشكیل دو عدد «8» بزرگ شبیه به یك ساعت دیجیتال می‌شوند.
به گفته مدیران بازاریابی آئودی، اولین مانع بر سر راه اجرای این طرح، پیدا كردن جایی با فاصله‌ای كم از منهتن بود تا فضای كافی برای جای دادن 45 كانتینر مخصوص حمل‌ونقل كالاهای چند وجهی را در اختیار داشته باشد. آئودی مناطق مختلفی را مورد بررسی قرار داد و سرانجام منطقه گرینپوینت در نزدیكی نیویورك و در حوزه بروكلین را انتخاب كرد. دلیل این انتخاب میدان دید زیاد این اسكوربورد بود، به گونه‌ای که از كل بخش شرقی منهتن می‌توان آن را دید.

 

 


تیم آئودی 28 سدان جدید آئودی مدل A8 را وارد این كانتینر‌ها كرد كه بعدا برای جای دادن در غرفه‌های مخصوص خود بالا برده شدند. فوقانی‌ترین ردیف 12 متر بالاتر از رودخانه شرقی قرار دارد.
برای سیم‌كشی كل مجموعه به چهار كیلومتر كابل نیاز است كه بورد‌های رله از ال‌ای‌دی‌های هر خودرو را به یك كنترل‌كننده مركزی در همان محل وصل می‌كند. یك اپراتور با یك كامپیوتر نیز در بیرون وجود داشته كه دریافت نتایج از برزیل را تضمین می‌كند. آئودی تاکنون هزینه اجرای این پروژه را اعلام نكرده، اما با توجه به قیمت پایه 75 هزار دلاری مدل A8 آئودی، حداقل هزینه انجام این كار 1/2میلیون دلار برآورد شده است.
آئودی در اقدامی عجیب مدعی شده که این نمایشگر بالاخره هیجان مسابقات جام‌جهانی فوتبال را به نیویورك می‌آورد.  کارشناسان بر این باورند که این اقدام هیجان‌انگیز آئودی و انتخاب نیویورک از سوی این شرکت بزرگ، به معنای آن است که مدیران این شرکت قصد نفوذ به قلب‌های مردم نیویورک را دارند و برای پول
مردم این منطقه كیسه‌ای بزرگ دوخته‌اند.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0PBEJ7Mq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه