استفاده از كتابهای رنگآمیزی ضمن ایجاد یك نوع رنسانس و بازسازی روح در دل افراد بزرگسال، محیطی شاد برای تبلور خلاقیت و كاهش استرس را به وجود میآورد. در این حین برندها نیز از این تمایل استفاده میكنند. در این هفته، كتابفروشی «Barnes&Noble» شرایط مناسبی را برای رنگآمیزی در فروشگاه خود فراهم كرد. حالا Oreo با تشویق بزرگسالان به نقاشی كردن روی بستههای بیسكویت خود در فصل تعطیلات، ورودش به فضای تجارت الكترونیكی و برقراری ارتباط مستقیم با مشتری را جشن میگیرد.
از اواسط ماه نوامبر، برند Mondelez، بستههای بیسكویت Oreo موسوم به « Colorfilled » را در وبسایت shop. oreo. com به فروش میرساند. به گزارش امبیای نیوز، روی این بستهها یكسری طرحهای منحصر به فرد از هنرمندانی به نامهای «جرمی ویله» و «تیموتی گودمن» به چشم میخورند. فقط كافی است تا با به كارگیری یك پالت رنگ و كمی استعداد با استفاده از فناوری دیجیتال روی بستهها نقاشی كنید. پس از اتمام كار، بستهها برای شما ارسال خواهند شد. قیمت هر یك از آنها 15 دلار است.