سرآمدان روابط عمومی، که ارزیابی و معرفی روابط عمومی های سرآمد کشور را بر عهده دارد بر اساس مدل تخصصی شده FQM در روابط عمومی و همچنین بر اساس رای هیأت داوران و ممیزان نشان تعالی به روابط عمومی بیمه پارسیان اهدا گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه پارسیان، در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از مسئولین، نمایندگان مجلس، اساتید و مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید نشان تعالی به روابط عمومی بیمه پارسیان اهدا شد.
در آیین سرآمدان روابط عمومی که ارزیابی و معرفی روابط عمومی های سرآمد کشور را بر عهده دارد پس از ارسال مستندات و مدارک لازم و ارزیابی آن توسط هیأت داوران ، روابط عمومی های سرآمد کشور معرفی می کردندکه به خاطر اهتمام و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و همچنین بر اساس رای هیأت داوران و ممیزان نشان تعالی به روابط عمومی بیمه پارسیان اهدا گردید و به عنوان تنها روابط عمومی صنعت بیمه در جمع روابط عمومی های سرآمد کشور قرار گرفت.