مدیرعامل پژو سیتروئن به نشریه «اتو موتوراند اسپورت» آلمان گفت: این خودروساز که در مقایسه با همتایانش نتوانسته مشتریان آلمانی را نسبت به ارزش و جذابیت خودروهایش متقاعد کند، باید موقعیتش در این کشور را بهبود بخشد. به گزارش ایسنا، کارلوس تاوارس اظهار کرد: نتایج غیررضایت بخش در آلمان به دلیل این حقیقت است که مشتریان آلمانی پژو سیتروئن همانند مشتریان اسپانیایی، فرانسوی، اتریشی یا هلندی این خودروساز نسبت به محصولات ما متقاعد نشدهاند.
وی گفت: پژو سیتروئن باید تصویر خود و همچنین شبکه واسطه فروش خود در آلمان را که در آن برندهای پژو و سیتروئن در 10 ماهه امسال حدود 3.3درصد سهم داشتند بهبود بخشد. در مقایسه با سهم این خودروساز فرانسوی از بازار آلمان، سهم فولکس واگن 21درصد و اوپل 7.1درصد بوده است. وی در پاسخ به اینکه آیا این خودروساز تمایلی به پذیرفتن سرمایهگذاران جدید دارد، گفت: پژو سیتروئن میتواند مستقل بماند اما نیازی به این کار ندارد.
براساس گزارش رویترز، پژو سیتروئن که نیمه اول امسال برای نخستین بار از سال 2011 سودآور شد، با وجود موانعی مانند تاثیر نوسانات ارزی و کندی رشد بازار چین، انتظار دارد امسال به سودآوری برسد.