سالیان دراز است که هالیوود، سردمدار صنعت سرگرمی در ایالات‌متحده بوده است‌ اما وقتی صحبت از کسب درآمد می‌شود این اپل است که این صنعت را از طریق اپ‌استور به پول تبدیل می‌کند! به گزارش «هوراس ددیو» تحلیلگر اپل، توسعه‌دهندگان اپلیکشن‌های iOS در سال گذشته، درآمدی بیش از درآمد دفاتر هالیوود در ایالات‌متحده داشته‌اند. بنا به‌ گزارش سایت Asymco، تعداد اپلیکیشن‌های گوشی‌های همراه از مجموع تمام محتواهای دیجیتالی نظیر آهنگ، برنامه‌های تلویزیونی، اجاره و خرید فیلم‌های سینمایی بیشتر بوده است.

به گزارش فارنت، اپل تقریبا ۲۵ میلیارد دلار به توسعه‌دهنگان خود پرداخت کرده که این نه تنها به معنی برتری صنعت اپلیکیشن نسبت به هالیوود است، بلکه در سطح فردی می‌توان گفت درآمد بعضی توسعه‌دهندگان از ستارگان هالیوود نیز بیشتر است. بنابراین اگر به فکر ثروتمند شدن هستید، سعی نکنید یکی مثل براد پیت شوید! تلاش‌تان را روی «دانگ نگویان» شدن متمرکز کنید.