بررسیهای شرکت توییتر نشان داده است که طی سال گذشته کاربران جهانی بیش از 2/74 میلیون توییت را با موضوع ماه مبارک رمضان منتشر کردهاند. در همین راستا این شبکه اجتماعی اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و با هدف پوششدهی هرچه بیشتر مسلمانان جهان، آیکونهای جدیدی را با نام #Ramadan و #Eid در اختیار مشترکان خود قرار داده است.
توییتر همچنین اعلام کرد همکاریهایی را با شرکت @AlArabiya آغاز کرده تا از این طریق به مسلمانان جهان کمک کند تا با انتشار یک توییت بتوانند برمبنای موقعیت جغرافیایی خود از اوقات شرعی مربوط به سحر و افطار اطلاع پیدا کنند.