شنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Sat, 19 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز

بررسی‌های شرکت توییتر نشان داده است که طی سال گذشته کاربران جهانی بیش از 2/74 میلیون توییت را با موضوع ماه مبارک رمضان منتشر کرده‌اند. در همین راستا این شبکه اجتماعی اعلام کرد که به مناسبت فرا‌ رسیدن ماه رمضان و با هدف پوشش‌دهی هرچه بیشتر مسلمانان جهان، آیکون‌های جدیدی را با نام  #Ramadan و #Eid در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

توییتر همچنین اعلام کرد همکاری‌هایی را با شرکت @AlArabiya آغاز کرده تا از این طریق به مسلمانان جهان کمک کند تا با انتشار یک توییت بتوانند برمبنای موقعیت جغرافیایی خود از اوقات شرعی مربوط به سحر و افطار اطلاع پیدا کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VHaczdAP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغری
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه