شرکت کبریتسازی دیاموند با همکاری مدرسه تبلیغاتی اروپا در آلمان از تبلیغ خلاقانهای رونمایی کرده که با استفاده از تصویر چهرههای مشهور، در پی تاثیرگذاری بر مشتری است. هدف از این تبلیغ اشاره به این موضوع است که کبریتهای تولید این شرکت با تماس با هر سطحی به راحتی روشن میشوند. این شرکت برای کمپین خود شعار «با هر چیزی روشن میشوند» را انتخاب کرده است. بر سر هریک از چوب کبریتهای این شرکت، سر یکی از افراد مشهور و جنجالی و به اصطلاح «با کلهداغ» از جمله ولادیمیر پوتین، رییسجمهور روسیه و ماریو بالوتلی، مهاجم باشگاه لیورپول دیده میشود. شرکت کبریتسازی دیاموند در قرن نوزدهم بزرگترین شرکت تولیدکننده کبریت در امریکا بوده است.