دستگاه تصفیه آب Pureit با كاركرد خوب خود میتواند جریان كثیف آب در یك كانال روستایی را كاملا پاك و زلال كند. حداقل بهظاهر این پیامی است كه Unilever در جدیدترین كمپین چاپی خود قصد انتقال آن را به بینندگان دارد. در این كار لطیف و تقریبا امپرسیونیستی، دو آگهی تبلیغاتی از زیر آب، چشماندازی به مناطق حومه و روستایی را در اختیار مخاطبان قرار میدهند. روی سطح آب، یك قوطی حلبی و یك اردك روی میزان پاكی و زلالی آب تاكید میكنند. Unilever و آژانس تبلیغاتی Lowe اندونزی به خوبی سزاوار دریافت جایزه Grand Prix برای آگهیهای تبلیغاتی چاپی بودند كه آن را به خاطر تلاشهایشان اخیرا در مراسم Spikes Asia awards دریافت كردند. هر دو آگهی استفاده هوشمندانهای از فواید یك رسانه چاپی میبرند. به روشنی میتوان فهمید كه هدف از انجام این كار خیره شدن به آن برای مدتی بوده است. با نگاهی منصفانه، میزان سوررئال بودن شفافیت آب كمی نگرانكننده است. بهظاهر وجود آبی چنین شفاف خطرناك خواهد بود. شما تقریبا باید جلوی غرق شدن مردم را بگیرید.