یک کمپین یکپارچه توسط British Heart Foundation و DLKW Lowe در لندن شروع شده است که به ناگهانی بودن بیماری قلبی اشاره دارد. تم کلیدی کمپین غیرهمنتظره بودن این بیماری را نشان میدهد. کمپین، آگهیهای چند دقیقهای را دربرمیگیرد که یکی از آنها «کلاس درس» نام دارد. به گزارش امبیای نیوز، ویدئو زمزمههایی را بین یک پدر و پسر نشان میدهد، مکالمههایی که به مخاطب این هشدار را میدهد که یک جای کار میلنگد. گفتوگوی بین پدر در حال مرگ و فرزندش غمانگیز و تاثیرگذار است اما غمانگیزتر این است که بدانیم در زندگی واقعی بیماری قلبی اجازه خداحافظی نمیدهد و این نکته اصلی کمپین است: «بیماری قلبی، قلب ندارد و بدون هشدار حمله میکند.»
کرولان داویجف، مسئول بخش بازاریابی و تعامل مردم درBHF میگوید: «هدف یاری گرفتن از بینندگان است. با وادار کردن مردم به تجسم ویرانی ایجاد شده توسط بیماری قلبی، امیدواریم آنها همچنان به کمک مالی خود به تحقیقات نجاتبخش BHF ادامه دهند.»
در ادامه این حرکت و برای اینکه این پیام را هر چه بیشتر شخصی کنند، آنها یک اپلیکیشن «شبیهساز حمله قلبی» ساختند. اپلیکیشن از مردم میخواهد گوشیهایشان را مقابل قلبشان بگیرند و تکانی شدید را به فرد منتقل میکند که نه خیلی احساسی و نه خیلی فیزیکی است، گوشی زنگ میزند و صدایی سرد و بیروح پیامی ضبط شده را که هیچکس نمیخواهد دریافت کند، میگوید.