ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، با تقدیر از هاشم یکه زارع بهعنوان مدیر حامی روابط عمومی، نشان زرین روابط عمومی و صنعت را به وی تقدیم کرد. به گزارش روابط عمومی ایران خودرو، یکی از دلایل اصلی موفقیتهای مدیریت ارتباطات و امور بینالملل گروه صنعتی ایران خودرو در اجرای وظایف و ماموریتهای سازمانی خود، رویکرد ارتباط محور و حمایتهای مدیریت ارشد گروه بوده است.
از این رو مدال زرین روابط عمومی و صنعت به مهندس هاشم یکه زارع اعطا شده است. اعطای این نشان 27اردیبهشتماه، روز جهانی ارتباطات در پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت صورت گرفت. این نشان هر سال در هفته روابط عمومی به مدیر منتخب صنعتی كه بهترین عملكرد را در حوزه حمایت از فعالیتهای ارتباطی داشته باشد، اهدا میشود.