آدامس « Trident » متعلق به یک شرکت آمریکایی تولیدکننده شیرینی، موادغذایی و نوشیدنی با همکاری شرکت اطلاعاتی« Strap » براساس میزان فعالیت فیزیکی افراد، آدامسهای رایگان را به مصرفکنندگان پیشنهاد میدهد. مصرف کنندگان با خرید از فروشگاه زنجیرهای « Kum & Go » میتوانند از طریق یک ابزار پوشیدنی یا گوشی هوشمند خود، دادههای اطلاعاتی مربوط به فعالیت، غذا و خوابشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.
با استفاده از نرمافزار موبایل « Kum & Go »، مصرفکنندگان با یک پیشنهاد برای دریافت یک بسته آدامس به منظور نیل به هدفی خاص، مثل 10 هزار قدم پیادهروی مواجه میشوند. Trident قبل از شروع فصل تعطیلات کمپین «Change Health Every Week » (هر هفته وضعیت سلامتی خود را تغییر بدهید) را راه میاندازد. این اقدام در راستای تشویق آمریکاییها به حفظ سلامتی خود در این موقع از سال انجام خواهد شد. معمولاً در موسم تعطیلات افراد تمایلی به خوردن غذاهای سالم ندارند. به گفته Mondelez، این نخستین کمپین شرکت است که از فناوری پوشیدنی استفاده میکند.