اینستاگرام با هدف جذابتر كردن نمایشگر «3D Touch Apple» به كار رفته در ساخت گوشیهای آیفون 6S و 6Plus برای بازاریابان همزمان با ارائه پیشنهاد تبلیغاتی خود به یكسری كشورهای جدید در ماه جاری، طرح استفاده از این صفحه نمایش را میپذیرد. سیستم جدید امكان تعامل كاربران با گوشیهای خود از طریق دسترسی آسان به shortcutها و تسهیل برقراری رابطه با كاربر را به وجود میآورد.
این سرویس متعلق به فیسبوك در حالی شرایط مناسب برای بهرهبرداری از ویژگی فوق را فراهم میكند كه سرویس تبلیغاتی آن از روز چهارشنبه به بیش از 30 كشور و شركت در جهان ارائه داده خواهد شد. دیگر ویژگیهای پذیرفته شده توسط این نرمافزار عكاسی آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی 30 ثانیهای و دكمههای اكشن جدید نظیر «Install Now»، «Sign Up» و «Shop Now» را در بر میگیرد.
به گفته اینستاگرام، این نرمافزار با آسانتر كردن روند دسترسی كسب و كارها در ابعاد مختلف به مردم از طریق آگهیهای تبلیغاتی مرتبطتر از قبل روی اینستاگرام عمل میکند. این شركت به بهبود مكانیسمهای بازخورد درون اینستاگرام با هدف كمك به مردم برای كنترل عالیتر و افزایش تناسب آگهیهای قابل مشاهده با علایق خود ادامه خواهد داد. در كنار اینستاگرام، فیسبوك نیز به منظور بهرهبرداری از 3D Touch نرمافزار WhatsApp را به روز كرده است.