كمپین Spookermarket آژانس تبلیغاتی BBH لندن، شامل یك ویدئوی سرگرمكننده 90 ثانیهای دوربین مخفی، در یكی از فروشگاههای زنجیرهای Tesco در انگلستان میشود. راهروهای فروشگاه Tesco به مناسبت هالووین در كمین یكسری مشتریان از همه جا بیخبر نشستهاند تا با یكسری چهرههای ترسناك از پشت كانتر ناگهان مردم بیچاره را بترسانند. چند عدد چرخ دستی نیز مثل اشباح در اطراف فروشگاه سرگردانند. دستهای قطع شده در میان غذاهای منجمد نیز جزو شوخیهای هالووین فروشگاه Tesco با مشتریان به شمار میروند.
هنگام برداشتن دستمال توالت افراد با ترسناكترین چهره در تمام طول عمر خود روبهرو میشوند. هر چند بهظاهر برخی خریداران مبهوت میشوند اما این حیرت شاید ناشی از شوك مشاهده قیمتهای محصولات در فروشگاه Tesco باشد. 10میلیون نفر در كمتر از یك هفته از این ویدئو بازدید كردند كه در ادامه بینندگان را به ساخت فانوسهای دروغین و سرهای بریده در شیشههای در بسته مطابق یكسری ویدئوهای آموزشی وا میدارد. این اقدام در راستای عمل به شعار «هر چیز كوچكی میتواند كمك كند» در Tesco انجام میشود.
دستاندركاران
مدیر بازاریابی: كلر هوئی
آژانس تبلیغاتی: BBH لندن
تیم خلاقیتBBH Live: كیت مورفی
مدیر خلاقیتBBH Live: مت مورلند و كریس كلارك
استراتژیستBBH Live: دامولا تایمیین
تهیهكننده BBH: سوفی سیمونز
شركت فیلمسازی: Black Sheep Studios
كارگردان: دیوید استودارت
تهیهكننده: آنتونی تیلور