براساس گزارش برند کوک یونیتی (Cook Unity)، فعال در زمینه ارسال انواع سفارشات غذا، میزان تمایل مشتریان برای سفارش غذا از رستوران های مختلف در طول 6 ماه اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. بر این اساس کوک یونیتی با افزایش 15.5 میلیون دلاری درآمد در طول یک سال اخیر جهشی خیره کننده از نظر مالی داشته است. این امر در ارتباط با شیوع ویروس کرونا و تمایل مردم برای صرف وعده های غذایی در خانه گزارش شده است. بر این اساس مردم به جای مراجعه به رستوران ها اقدام به سفارش آنلاین غذاهای مورد علاقه شان می کنند.
برند کوک یونیتی پیش از سال 2019 یک موسسه کوچک در زمینه تهیه و ارسال غذاهای مختلف در شهر نیویورک بود. با این حال در طول یک سال اخیر وضعیت مالی این شرکت به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده است. آنها اکنون در تلاش برای ارسال سفارشات دیگر رستوران های سراسر ایالات متحده و آمریکای شمالی نیز هستند بنابراین کوک یونیتی از یک آشپزخانه کوچک در حال تبدیل شدن به موسسه ای حرفه ای در زمینه ارسال انواع سفارشات غذایی است. این امر اهمیت بسیار زیادی برای سرمایه گذارهای عرصه غذا دارد. با این حساب در آینده شاهد سرمایه گذاری هرچه بیشتر برندها در این حوزه خواهیم بود.