در حالی که اغلب شیفتگان جمعه سیاه برای دریافت تخفیفهای ارائه شده در زمینه خرید پوشاک و لوازم الکترونیکی تقلا میکنند، KitKat هوشمندانه با یک آگهی تبلیغاتی جدید و استفاده از ماهیت مصرف گرایانه و جامع این روز وارد جمعه سیاه میشود. آژانس تبلیغاتی J.Walter Thompson لندن این آگهی تبلیغاتی را ساخته و آگهی جدید KitKat را با یکی از نمادهای جهانی خرید یعنی بارکد خود تطبیق میدهد.
در ادامه دو انگشت شکلاتی با خطوط بارکد ترکیب میشود. به گزارش امبیاینیوز، این آگهی تبلیغاتی در کانالهای اجتماعی و روزنامه Metro چاپ شد. کمپین فوق همچنین تبلیغات در مرکز خرید Westfield را در بر میگیرد.
تصمیم KitKat مبنی بر انتشار یک آگهی تبلیغاتی به مناسبت فرارسیدن جمعه سیاه، محبوبیت فزاینده این رویداد آمریکایی خرید را منعکس میکند.فروشگاههای شلوغ در سال گذشته شاهدی بر این مدعا است.امسال بسیاری از خردهفروشان وارد دنیای اینترنت شدهاند و در عوض یک تجربه تمام عیار را در یک دوره فروش طولانیتر کسب میکنند.