آگهیهای تبلیغاتی به مناسبت كریسمس یك ماه پیش از شروع تعطیلات در انگلستان پخش میشوند و بهظاهر این حمله تمامی ندارد. بنابراین Kit Kat رویكردی متفاوت را در پیش گرفته است. در آگهی تبلیغاتی جدید آن كه طی چند روز گذشته در میان آگهیهای تلویزیون زنگ تفریحی به شمار میرفت، هیچ چیز به جز یك صفحه سفید نشان داده نمیشد.
در همین حال یك صدای خارج از قاب ورود به نیستی و عدم را خوشامد میگفت. احتمالا با تماشای آگهی تبلیغاتی جدید Kit Kat به این موضوع فكر میكنیم كه هیچ كس در آن پیشنهاد خرید هدیه را نمیدهد یا برندی وانمود به جمع شدن اعضای خانواده دور میز كریسمس نمیكند. هیچ گونه آهنگ احساسی یا مردم در حال رقص در سوپرماركتها با لباسهای بابا نوئل بر تن در این آگهی تبلیغاتی وجود ندارد.
آیا وجود هیچ نوع بوقلمون یا دانههای برف در این آگهی تغییر خوبی نیست؟ به گزارش امبیای نیوز، آژانس تبلیغاتی JWT لندن مسئولیت نوشتن داستان این آگهی تبلیغاتی را پذیرفت كه البته كاملا با شعار برندهای متعلق به نستله یعنی «Have a break» تناسب دارد.