دوشنبه, ۷ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Mon, 28 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت عالیفرد (سن ایچ) در بزرگداشت روز ملی صادرات، طی مراسمی که از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهم مهرماه برگزار شد، به عنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس این عنوان شد.

شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی 1403

سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، این مراسم را با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور، محمد اتابک وزیر صمت و نمایندگان صادرکنندگان برتر و ممتاز ملی در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار نمود. شرکت عالیفرد با توجه به ارزیابی های انجام شده و با احراز شاخص های لازم موفق شد برای سومین بار عنوان صادرکننده نمونه سال را از آن خود کند. این شرکت با قدمتی حدود نیم قرن، پیشرو در صنعت نوشیدنی است و توانسته طی سال ها تجربه در این صنعت، مرزهای حضور محصولات خود را گسترش داده و به 5 قاره جهان صادرات داشته باشد.

مراسم صادرکننده نمونه ۱۴۰۳

طبق معیارهای سازمان توسعه تجارت، شرکت هایی که ارزش افزوده بالاتری خلق می کنند و در شاخص های جهانی درجه پیچیدگی و فناوری بیشتری در تولید به کار برده اند در زمره صادرکنندگان نمونه قرار می گیرند. همان طور که این سازمان بیان کرده است؛ صادرات غیرنفتی به عنوان رکن مهم اقتصادی و مسیر گسترش و پایداری تجارت خارجی و موتور محرکه تولید، نقش بی بدیلی را در رشد پایدار، بالندگی اقتصادی و توسعه همه جانبه کشور ایفا می کند. بی تردید خدمات جهادگران این عرصه، در تحقق آینده ای روشن، پر امید و قدرتمند برای ایران عزیزمان متجلی خواهد بود.

لوح صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ شرکت عالیفرد (سن ایچ)

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8tJZPFij
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه