یکشنبه, ۱۵ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Sun, 6 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

تفاوت ردمی 13 با ردمی نوت 13 شیائومی

به هنگام خرید گوشی هوشمند چه نکاتی را در نظر می گیرید؟ به زبان ساده هدف شما از تعویض تلفن همراه چیست و کدام معیارهای گوشی برای شما جذاب تر و مهم تر هستند؟ در حال حاضر و در بازار موبایل امروزی، 2 مدل از پرطرفدارترین گوشی ها (ردمی 13 و ردمی نوت 13 شیائومی) قابل خریداری هستند که برخی از ویژگی های آن ها بسیار نزدیک به یکدیگر است و همین موضوع انتخاب بهترین گزینه را برای خریداران سخت می کند.

آیا تا به حال شخصی از اطرافیان شما گوشی ردمی شیائومی داشته و آن را به شما پیشنهاد کرده است؟ اگر به دنبال تلفن همراه باکیفیتی هستید که با قیمت مناسب قابل خریداری باشد، مقایسه ردمی 13 با ردمی نوت 13 را دنبال کنید.

معرفی گوشی ردمی 13 شیائومی

معرفی گوشی ردمی 13 شیائومی

در تاریخ 5 ژوئن سال 2024 در شهر پکن کشور چین، برند شیائومی از مدل ردمی 13 یعنی جدیدترین عضو خانواده ردمی رونمایی کرد و استاندارد جدیدی برای گوشی های هوشمند سطح پایه در نظر گرفت. ردمی 13 شیائومی برای کاربران باهوشی که به دنبال تولید محتوا هستند، ساخته شده است.

طراحی شیک این تلفن همراه در کنار مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته ارائه شده است که بیشتر انتظارات کاربران را برآورده می کند. یکی از بهترین ویژگی های این تلفن هوشمند، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی فوق شفاف آن است که با هدف ارتقاء تجربه عکاسی برای علاقه مندان مشتاق، تولیدکنندگان محتوا و کسانی که ثبت لحظات زندگی را با وضوح و جزئیات استثنایی در اولویت قرار می دهند، روی کار آمده است.

طراحی شیک، پشت شیشه ای، صفحه نمایش بزرگ، پشتیبانی از قابلیت فست شارژ و برخی دیگر از ویژگی ها، نشان دهنده جهش رو به جلو در تولید گوشی های سری ردمی است که بر تعهد برند شیائومی در ارائه محصولات باکیفیت تاکید می کند.

معرفی گوشی ردمی نوت 13 شیائومی

معرفی گوشی ردمی نوت 13 شیائومی

در چشم انداز پویای فناوری، برند شیائومی هنوز به شکستن مرزهای موفقیت و پشت سر گذاشتن موانع ادامه می دهد و نوآوری را در دسترس همگان قرار خواهد داد. هم زمان با آغاز سال 2024 برند شیائومی از گوشی هوشمند و متحول کننده بازی های ویدیویی رونمایی کرد که ردمی 13 نوت نام دارد.

اگر به فکر تعویض و ارتقاء گوشی همراه خود هستید، این مدل از گوشی های شیائومی می توانند شما را به دنیایی از فناوری ها و تکنولوژی ها راهنمایی کنند. گوشی نوت 13 ردمی برند شیائومی در تاریخ 15 ژانویه سال 2024 در شهر بانکوک کشور تایلند رونمایی شد. سری نوت گوشی های شیائومی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین مدل ها به حساب می آیند و طرفداران زیادی دارند.

با ارتقاء قابل توجه سیستم دوربین، طراحی ساختار، نمایشگر، پردازنده و سایر ویژگی ها، ردمی نوت 13 همچنان فاصله بین گوشی های هوشمند میان رده و پرچم دار را کاهش می دهد. تجربه استفاده از این مدل گوشی ها فوق العاده است و قابلیت تصویربرداری بالایی دارد. با اینکه ردمی نوت 13 دارای کیفیت بالایی است، اما با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.

گوشی ردمی 13 بهتر است یا گوشی ردمی نوت 13؟

گوشی ردمی 13 بهتر است یا گوشی ردمی نوت 13؟

اگر در انتخاب بهترین گوشی با قیمت مناسب برند شیائومی دودل هستید، توصیه می کنیم این 2 مدل گوشی یعنی ردمی 13 و ردمی نوت 13 را تحت بررسی دقیق قرار دهید. بدون شک یکی از این دو گوشی ها با علایق، نیاز، هدف و بودجه شما مطابقت خواهد داشت.

برای اینکه بتوانید بهترین گوشی را انتخاب و خریداری کنید، بهتر است اطلاعات لازم را درباره ویژگی های ظاهری و ساختاری آن ها به دست آورید. در این بخش برخی از تفاوت های میان گوشی ردمی 13 و ردمی نوت 13 شیائومی را در جدول زیر بخوانید.

اطلاعات گوشی

ردمی 13 شیائومی

ردمی نوت 13 شیائومی

اندازه صفحه

6.67 اینچ

6.7 اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش

IPS LCD

AMOLED

نسبت صفحه نمایش به کل بدنه

85.1 درصد

87.5 درصد

رم

6 یا 8 گیگابایت

6 یا 8 گیگابایت

حافظه داخلی

128 گیگابایت غیرقابل توسعه

128 گیگابایت

سیستم عامل

اندروید 13

اندروید 13

ظرفیت باتری

4500 آمپرساعت

5000 آمپرساعت

دوربین پشت

3 گانه

3 گانه

دوربین اصلی

50 مگاپیکسل

108 مگاپیکسل

دوربین دوم

10 مگاپیکسل

8 مگاپیکسل

ابعاد

6.02 در 2.81 در 0.31

6.34 در 2.95

رنگ بندی

مشکی، آبی، سفید، سبز، خاکستری، آبی تیره، قرمز، سبز، زرد

مشکی، سفید و آبی اقیانوسی

بلوتوث

5.3

5.3

با بررسی اطلاعات جدول بالا، شما بدون شک به راحتی می توانید تفاوت این 2 مدل گوشی برند شیائومی را درک کنید و بر اساس این تفاوت ها، بهترین گوشی متناسب با بودجه و نیاز خود را بخرید. با توجه به تنوع بالایی که در بازار موبایل فعلی وجود دارد، انتخاب بهترین گزینه کار راحتی نیست. 

تفاوت قیمت گوشی ردمی 13 با ردمی نوت 13 شیائومی

یکی از واضح ترین و مشخص ترین تفاوت های گوشی های ردمی، قیمت مناسب آن هاست. بدون شک می دانید که گوشی های به روز و جدید در بیشتر موارد با قابلیت های بهتر و برتری روی کار می آیند و به همین دلیل قیمت آن ها نسبت به سری های قبلی بیشتر خواهد بود.

به طور کلی هرچه قابلیت ها و توانایی های تلفن هوشمند بیشتر باشد، قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته می شود. از این رو گوشی نوت 13 ردمی شیائومی در مقایسه با گوشی ردمی 13 قیمت بیشتری دارد. درواقع قیمت 13 نوت حدود 1 تا 2 میلیون تومان بیشتر از ردمی 13 است. به ازای این تفاوت مبلغ شما می توانید دوربین و صفحه نمایش بهتری داشته باشید.

خرید آنلاین گوشی های ردمی 13 و 13 نوت شیائومی

بعد از اینکه هریک از گوشی های 13 و 13 نوت شیائومی را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کردید، می توانید اقدامات لازم برای خرید آن را به صورت آنلاین انجام دهید. خرید اینترنتی در حال حاضر بهترین و راحت ترین روش برای تهیه انواع لوازم الکترونیکی بزرگ و کوچک است. درواقع از این طریق می توانید گوشی مورد نظر خود را خیلی سریع بیابید و برای خرید آن دست به کار شوید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nksfbf8I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسگیفت کارت استیم اوکراینتالار ختمبهترین آزمون ساز آنلاین
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه