شنبه, ۲۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 17 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

هتل های 5 ستاره ساحلی کیش

1 روز پیش ( 1403/5/25 )
 

جزیره زیبای کیش، به واسطه تفریحات هیجان انگیز و متنوعی که در خود جای داده است امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. حال در همین راستا برخی افراد مایل اند که زمان سفر به این جزیره، در بهترین هتل های کیش نزدیک ساحل اقامت کنند. با این تفاسیر از آنجایی که استقبال اکثر مسافران از رزرو هتل های کیش در ساحل با امکانات وخدمات رفاهی کامل و لوکس بسیار زیاد است، اکثر هتل های پنج ستاره کیش در نزدیکی سواحل نیز بنا شده است.

بهتر است بدانید که با رزرو بهترین هتل های کیش نزدیک دریا نه تنها از نمای زیبای ساحل حین طلوع و غروب خورشید لذت خواهید برد بلکه دسترسی راحتی به تفریحات آبی جزیره خواهید داشت. شما با رزرو هتل های 5 ستاره ساحلی کیش، به سبب وجود خدمات و امکانات بینظیری که ارائه می دهند می توانید در آسایش و آرامش کامل نیز به تفریح و استراحت بپردازید.

بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی کیش

بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی کیش

در ادامه به بررسی برخی هتل های پنج ستاره ساحلی کیش نیز پرداخته ایم که، علاه بر بهترین امکانات و خدمات رفاهی، مکانی مناسب و آرامش بخش را نیز برای گردشگران فراهم کرده اند:

هتل ساحلی ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ساحلی کیش است که در شمال غربی جزیره نیز واقع شده است. هتل ترنج کیش شامل 100 سوئیت مجزا است که در دو فاز اتاق های ساحلی و روی آب نیز بنا شده اند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل ساحلی، این است که برخی از اتاق های آن از کف شیشه ای برخوردار است که این امکان را فراهم می کند تا بتوانید از فاصله بسیار کم به تماشای دریا و زندگی موجودات دریایی در اعماق آب ها بپردازید.

شایان ذکر است که هتل ساحلی ترنج کیش امکانات و خدماتی شامل استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، آتلیه، سالن بازی ساحلی، اسپ، ترنسفر فرودگاهی و... را برای مهمانان خود ارائه کرده است. شما می توانید با رزرو این هتل پنج ستاره کیش، دسترسی آسانی به انواع تفریحات آبی همچون اسکی روی آب، فلای برد، پلاژ آقایان و بانوان نیز داشته باشید.

  • آدرس هتل ترنج کیش: شمال غربی جزیره، میدان جاسک، انتهای جاده جهان
  • فاصله تا ساحل: واقع در محل

هتل ساحلی ترنج کیش

هتل ساحلی مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش است که با دارا بودن ساحل اختصاصی به همین نام، عنوان بهترین هتل ساحلی کیش را از آن خود کرده است که طول آن به بیش از 750 متر می رسد. طبق استاندار های هتلداری تا کنون این هتل 5 ستاره، با ارائه اتاق ها و سوئیت های متنوع، امکانات و خدمات لوکس نظیر ترانسفر فرودگاهی، رستوران، کافی شاپ، استخر، پارک بازی، اسکله اختصاصی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ جزء لوکس ترین هتل های ساحلی کیش نیز محسوب شده است. همچنین اگر علاقه به ساحل و تفریحات آبی دارید، این هتل بهترین گزینه است زیرا علاوه بر ساحل اختصاصی هتل، امکان دسترسی آسانی به برخی تفریحات آبی کیش چون پلاژ آقایان، پلاژ بانوان، فلای برد، کیبل اسکی، پارک بادی و... فراهم شده است.

  • آدرس هتل مارینا پارک کیش: بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو
  • فاصله هتل تا ساحل مارینا: واقع در محل

هتل ساحلی مارینا پارک کیش

هتل ساحلی داریوش کیش

یکی از بزرگ ترین هتل های لوکس کیش، هتل ساحلی داریوش است که در سال 1382 با 190 اتاق مجلل افتتاح گردید. این هتل 5 ستاره ساحلی در شمال شرقی جزیره واقع شده است و حدودا 15 دقیقه تا ساحل مرجان کیش فاصله دارد که مسافران با اندکی پیاده روی می توانند خود را به ساحل برسانند. شایان ذکر است که با رزرو هتل داریوش علاوه بر دسترسی راحت به ساحل و تفریحات آّبی کیش، با چند دقیقه پیاده روی می توانید به راحتی خود را به مراکز خرید پردیس 1 و 2 و مرکز خرید سارینا برسانید.

این هتل پنج ستاره ساحلی کیش برگرفته از معماری سبک ایران باستان است که امکانات وخدمات متعددی چون دو رستوران با فضایی متفاوت، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، پینت بال، تفریحات غواصی، پارک دلفین ها، دریاچه اختصاصی و... را برای مهمانان خود عرضه می کند. همچنین دسترسی به برخی از تفریحات آبی این جزیره چون فلای بورد، پلاژ آقایان، کیبل برد، پلاژ بانوان با رزرو این هتل به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

  • آدرس هتل داریوش کیش: کیش، میدان داریوش
  • فاصله تا ساحل کیش: 2.1 کیلومتر

هتل ساحلی داریوش کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان، یکی از محبوب ترین هتل های پنج ستاره در ساحل مرجانی کیش است که در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل ساحلی در کیش به سبب برخورداری از موقعیت مکانی بینظیر در مرکز شهر، دسترسی به ساحل و مراکز خرید کیش را برای مهمانان خود آسان تر کرده است. از امکانات و خدمات بینظیری که این هتل شایگان کیش در اختیار مهمانان خود قرار داده است می توان به استخر، سونا، جکوزی، اسکوتر، رستوران، کافی شاپ، سالن برگزاری مراسم و همایش شاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است اگر انتخاب نهایی شما رزرو هتل ساحلی شایگان کیش است، دسترسی به انواع تفریحات آبی چون غواصی، جت اسکی، قایق سواری، اسکله تفریحی و... نیز به راحتی صورت می پذیرد.

  • آدرس هتل شایگان کیش: کیش، ابتدای بلوار رودکی
  • فاصله تا ساحل مرجان کیش: 2.6 کیلومتر

هتل ویدا کیش

هتل ویدا، یکی از هتل های ساحلی و تازه تاسیس کیش است که در میدان سنایی و یک کیلومتری ساحل کیش بنا شده است. هتل پنج ستاره ساحلی ویدا از نظر موقعیت مکانی در مرکز جزیره واقع شده است و دسترسی آسان به ساحل، تفریحات آبی، مراکز خرید، سالن های همایشی و... را نیز برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل یکی از لوکس ترین هتل های ساحلی کیش است که با توجه به خدمات، امکانات متنوعی که فراهم آورده است، جزء محبوب ترین هتل های ساحلی کیش نیز به شمار می رود.

حال با این تفاسیر اگر تمایل به گشت و گذار در ساحل و تفریحات آبی این جزیره را در سر دارید، با رزرو هتل ویدا کیش می توانید از اسکله تفریحی، فلای بورد، کیبل اسکی، پلاژ آقایان و بانوان و... نیز به راحتی بهره مند گردید.

  • آدرس هتل ویدا کیش: میدان سنایی، بلوار موج
  • فاصله تا ساحل کیش: 1 کیلومتری
برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AoYEJUtk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه