چهارشنبه, ۲۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 14 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

فریلنسر شو! پُل دیزاینرز، رقیب قوی مقابل 2 پلتفرم فریلنسر محبوب

پلتفرم فریلنسر پل دیزاینرز، از سال 1399 دارای اینماد می باشد و فعالیت چشمگیری داشته است. با افزایش تقاضای فریلنسر ها و کارفرماها، در مرداد 1403 از فاز دوم این استارت آپ فریلنسری رونمایی شد. طراحی هویت بصری جدید و طراحی داشبورد تخصصی برای فریلنس و کارفرما از ویژگی های این پلت فرم خوش نام است. شاید برای شما سوال باشد که چه مزیتی، پل دیزاینرز را از بقیه رقبا جدا کرده است و اقبال آزادکاران برای فعالیت در این پلتفرم افزایش پیدا کرده است؟

بررسی داشبورد فریلنسری پل دیزاینرز

داشبرود پل دیزاینرز امکانات بسیار متنوع و جذابی دارد و مطمئنا در این مقاله امکان معرفی کامل نیست ولی به طور اختصار به آن می پردازیم.

داشبورد فریلنسری پل دیزاینرز

انتشار پروفایل فریلنسری

امکان انتخاب آدرس لندینگ یکتا برای فریلنسرها، آپلود و آپدیت تصویر پروفایل، ویدئو معرفی، متن معرفی و نمونه کارهای تصویر ثابت و ویدئو از برخی آیتم های این بخش می باشد.

همچنین فریلنسر ها می توانند خدمات خود را به صورت تعرفه ثابت تعریف نمایند و امکان ارائه ویژگی های انتخابی برای کارفرما و افزایش یا کاهش تعرفه با انتخاب یا عدم انتخاب آن ویژگی ها در سیستم پیش بینی شده است. کارفرماها نیز بعد از مشاهده رزومه و نمونه کارها و بررسی پروفایل فریلنس ها، می توانند به صورت آنی از طریق پکیج های خدمتی تعریف شده، ثبت سفارش کنند.

همچنین امکان تعریف پرسش و پاسخ هایی برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالهای احتمالی کارفرما وجود دارد. ارسال توصیه نامه برای کارفرماها نیز از دیگر ویژگی های این داشبورد فریلنسری می باشد.

چت باکس پروژه ها

کارفرماها بعد از ثبت سفارش، می توانند از طریق بخش چت باکس، با متخصص انتخابی گفت و گو را شروع کرده و تعاملی سازنده بین طرفین شکل بگیرد.

فاکتور کارفرما و قرارداد فریلنسری

بعد از ثبت سفارش کارفرما، به صورت آنی برای کارفرماها فاکتور و برای آزادکاران قرارداد صادر می شود و این قراردادها از طریق داشبورد قابل دریافت است. ضمنا امکان تعریف و صدور فاکتور، علاوه بر کارفرمای حقیقی برای کارفرمای حقوقی نیز امکان پذیر است.

امور مالی، پشتیبانی فریلنسری

کیف پول، تعریف کارت بانکی و مشاهده تراکنش های مالی، از مزیت های امور مالی پل دیزاینرز می باشد. همچنین پشتیبانی 7روز و 24 ساعته پل دیزاینرز، رضایت کاربران را افزایش داده است.

تنظیمات، اعلانات و راهنما

طراحی راهنماها و داکیومنت های متنی، اپیزودهای صوتی در داشبورد پل دیزاینرز راهنمای بسیار خوبی برای شروع یک زندگی آزادکاری و کسب درآمد از این پلت فرم می باشد. همچنین پشتیبان اختصاصی که از طریق بخش اعلانات، همراه متخصصان می باشد و راهنمای قدم ها و مسیر فریلنسری است.

بخش تنظیمات نیز، برای احراز تلفن همراه، ایمیل و مدیریت اطلاع رسانی ها می باشد.

منشور اخلاقی پل دیزاینرز

توجه برند پل دیزاینرز، به جزئیات مهم مانند رفتار و اخلاق، از مواردی است که این برند را برجسته کرده است. مطمئنا بزرگترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی و مشتریان می باشد. پل دیزاینرز توجه ویژه ای به هر دو دارد و سعی میکند که روابط مابین فریلنس و کارفرما را بهبود بخشد.

 پل دیزاینرز کُدها و خط مشی مشخصی را برای رفتارها و پیش آمدهای متفات پیش بینی کرده است. شرط عضویت، فعالیت و کسب درآمد فریلنسری از این پلت فرم، پذیرش قوانین و منشور اخلاقی این استارت آپ می باشد.

منشور اخلاقی پل دیزاینرز، در قالب 10 کُد طراحی شده است. این کُد ها کمک میکند که آزادکاران، اخلاق و رفتار حرفه ای را تقویت کنند و ارزش های پل دیزاینرز و جامعه فریلنسری حفظ شود و به استانداردهای این پلت فرم متعهد باشند.

منشور اخلاقی پل دیزاینرز

کُدهای منشور اخلاقی، مسیر اخلاق حرفه ای و روش حل مشکلات مسیر فریلنسرینگ را نشان می دهد. گاها ممکن است آزادکاران با موقعیتی مواجه شوند که در آن رفتار صحیح مشخص نباشد و متخصصان، در دو راهی قرار بگیرند، دقیقا در آن شرایط، رجوع به کُد ها، راه گشا خواهد بود. کُد ها، کمک خواهد کرد که آبرو، اعتبار و ارزش های فریلنسرها و برند پل دیزاینرز حفظ، برخورد حرفه ای شده و امنیت شغلی فریلنس ها افزایش پیدا کند.

مسئول اجرای کُدهای منشور اخلاقی، آزادکارها می باشد. بازرس و ناظر اجرای صحیح، پشتیبانی سایت می باشد.

نحوه ثبت سفارش کارفرما در پل دیزاینرز

ویژگی مهم پلت فرم پل دیزاینرز، نحوه ثبت سفارش کارفرما می باشد که پل دیزاینرز را در لیست برترین سایتهای فریلنسر ایرانی قرار داده است. در بقیه سایتهای مشابه ، کارفرماها باید پروژه ای را تعریف و برون سپاری کنند. سپس منتظر پیشنهاد متخصصان خواهند بود و آزادکاران برای دریافت سفارش در یک پروسه ناعادلانه در حال رقابت خواهند بود.

تنها اهرم متخصصانی که چندین سال برای کسب مهارت ، تلاش کرده اند، شکست تعرفه خواهد بود تا بتوانند با ارزان کاری، پروژه ای را قرارداد کنند. مطمئنا کار و فعالیت متخصصان های حرفه ای در این پلت فرم ها ممکن نیست و انگیزه ای برای پیشرفت و کسب درآمد فریلنسری و برندینگ ندارند. چرا که با ارزان کاری و ناهم خوانی درآمد کسب شده با هزینه های زندگی، مجبور هستند پروژه را سریعا با کیفیت پایین و بدون توجه به جزئیات تحویل دهند. در این صورت امکان پیشرفت وجود ندارد و جایگاه فریلنسری نیز تخریب شده و به بازار ارزان کاری آماتور ها تبدیل خواهد شد.

ولی در پل دیزاینرز، روند کاملا متفاوت است. کارفرماها باید برای ثبت سفارش، پروفایل فریلنسر ها را بررسی و افراد با سلایق نزدیک را انتخاب میکنند. در صورت تطبیق بودجه کارفرما با تعرفه فریلنسر، سفارش را ثبت و پرداخت را انجام دهند. بعد از ثبت موفق سفارش، از طریق داشبورد کارفرمایی با فریلنس در ارتباط بوده و پروسه انجام سفارش طی خواهد شد.

اگر خدمت مورد نظر کارفرما از طرف فریلنسری در پکیج ها پیش بینی نشده باشد یا پروژه ای خاص مد نظر کارفرما باشد، کارفرما چطور ثبت سفارش خواهد کرد؟

کارفرما می تواند با ارسال درخواست همکاری در پروفایل فریلنس، پیام خصوصی برای آزادکار ارسال کند و بعد از گفت و گو و تعامل طرفین، در صورت حصول توافق ، پروژه ایجاد شده و قرارداد منعقد خواهد شد.

آیا امکان ثبت نام برای تمامی فریلنسرها در پل دیزاینرز وجود دارد؟

روند ثبت نام و عضویت فریلنسرها در این پلت فرم، نیازمند ارسال فایل رزومه و پورتفولیو و تایید آنها توسط کارشناس آن حوزه در پل دیزاینرز می باشد. بنابر این تمامی فریلنسرهای پل دیزاینرز، دارای رزومه قوی و گزینش شده می باشند.

 گزینش آزادکاران، کمک میکند که کارفرما بتواند از بین بهترین ها، انتخاب نمایند و فقط متخصصانی برای کارفرماها نمایش داده شود که در آن حوزه، رزومه قابل قبولی دارند. بنابراین پل دیزاینرز ، اولین بازارکار آنلاین با گرایش تخصص محوری خواهد بود که کارفرماها در حین سفارش نگران عدم اجرای صحیح پروژه نبوده و اعتماد بیشتری برای فریلنسرها خواهند نمود.

جست و جوی متخصصان با استعداد در بازارهای کار آنلاین به شدت سخت شده است و کارفرماها با سیل رزومه فریلنسرهای آماتور مواجه هستند که هیچ دانشی در آن کسب و کار ندارند و تقاضای همکاری ثبت نمودند. فریلنس های پل دیزاینرز، تایید شده هستند و از طریق یک فیلتر علمی، گزینش شده اند. این پلت فرم، بستری مهیا کرده است که فریلنس های با استعداد و رزومه عالی دور هم جمع شده اند و در حال رقابت سالم، با افزایش کیفیت نمونه کارها هستند.

این بستر کمک میکند که فریلنسرها در مسیر پرسنال برندینگ قرار بگیرند، مسیر پیشرفت برای آنها هموارتر شود. درآمد مطمئنی را تجربه کنند و کارفرماها بدون هیچ نگرانی پروژه را قرارداد کنند و پروژه ای با کیفیت عالی تحویل بگیرند .

نحوه پرداخت وجه سفارش ها برای فریلنسرها چگونه است؟

بعد از ثبت سفارش کارفرما، به صورت آنی برای فریلنس ها قرارداد همکاری و تضمین انجام تعهدات توسط پل دیزاینرز صادر می شود و همچنین به صورت آنی، سهم فریلنسر به حساب کاربری فریلنسر واریز می شود. بعد از تحویل نهایی سفارش طبق قوانین سایت، مبلغ به صورت اتوماتیک از حساب کاربری فریلنسر به کیف پول واریز شده و تقاضای برداشت به کارت بانکی دلخواه از طرف فریلنسر ثبت می شود .

مکانیزم دقیق پرداخت و نحوه تایید کارفرما و زمان تایید خودکار در صورت تاخیر کارفرما برای تایید، در قوانین سایت توضیح داده شده است.

آیا امکان تعریف پروژه توسط کارفرما و ارسال پیشنهاد آزادکاران برای پروژه در پل دیزاینرز وجود دارد؟

خیر، ایده اصلی پل دیزاینرز نیز برچیدن این روش می باشد. برخورد مناقصه مانند با پروژه ها و رقابت بر سر ارائه قیمت پایین تر برای دریافت پروژه، در نهایت باعث شکست پروژه، اُفت اعتبار جامعه فریلنسری و ضرر مادی فریلنسر خواهد بود. بنابراین کارفرماها باید از بین تعرفه های فریلنسرها انتخاب و سفارش را ثبت کنند. همچنین میتوانند قبل از ثبت سفارش، از طریق ارسال درخواست همکاری با فریلنسر مورد نظر مکاتبه کرده و به جمع بندی برسند.

پل دیزاینرز، از فاز سوم این استارت آپ و رونمایی از ویژگی های جدید در آینده نزدیک خبر می دهد. این برند مصمم است برای تمامی مخاطبین کارساز و مفید باشد و نگرشی مثبت برای فریلنسری را در کشورمان ایجاد کند . با آرزوی موفقیت برای استارت آپ پل دیزاینرز، امیدواریم بهبود وضعیت فریلنسری در کشورمان، آمار مهاجرت را کاهش داده و شاهد مهاجرت معکوس متخصصان ایرانی باشیم.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mtFRlbT4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه