سه شنبه, ۲۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 13 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

اُپینگ (oPing) یک پلتفرم و مرجع تخصصی خرید هاست ارزان و باکیفیت ابری است که از دل نیازهای برنامه نویسان و کارشناسان هاستینگ به وجود آمده؛ کسانی که سال ها مشتری و ارائه دهندۀ خدمات میزبانی وب بوده اند و چالش ها و خلاءهای زیرساختی صنعت میزبانی وب را از نزدیک می شناسند.

بیایید با امکانات و ویژگی های اُپینگ بیشتر آشنا شویم و ببینیم این پلتفرم چه کارهایی می تواند برای رشد سایت و کسب وکار شما انجام دهد.

با اُپینگ، سرعت و پرفورمنس عالی را در وردپرس تجربه کنید!

چرا باید اُپینگ را انتخاب کنید؟

اُپینگ یک پلتفرم میزبانی وب مدیریت شده مبتنی بر ابر و نوپا است که به طور خاص برای سایت های وردپرسی و فروشگاه های ووکامرسی، با هدف دستیابی آن ها به بهترین پرفورمنس و بالاترین سرعت و امنیت طراحی شده است.

چرا اُپینگ؟ به خواندن ادامه دهید تا با مزایای این پلتفرم و سرویس های آن آشنا شوید.

حرکت با سرعت نور!

اهمیت سرعت وب سایت بر هیچ کس پوشیده نیست و می دانیم که سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت برای رتبه بندی در موتورهای جست وجو هم فاکتور بسیار مهمی محسوب می شود. کشینگ چندلایه و زیرساخت قدرتمند اوپینگ همان چیزی است که برای افزایش سرعت به آن نیاز دارید.

معماری مبتنی بر Kubernetes

پلتفرم مبتنی بر Kubernetes و معماری مقیاس پذیر که در زمان های اوج ترافیک، منابع را همانطور که شما خواسته اید به وب سایت تان اختصاص می دهد و قابل افزایش است. پس اگر کسب وکارتان در حال رشد است دیگر نگران کمبود منابع نباشید؛ منابع اُپینگ مقیاس پذیر، اختصاصی و انعطاف پذیر هستند؛ یعنی می توانید با حداقل منابعی که نیاز دارید شروع کنید و با رشد ترافیک سایت تان، منایع تان را افزایش دهید.

کافی است با مانیتورینگ لحظه ای سایت خود به این نتیجه برسید که به منابع بیشتری نیاز دارید. با چند کلیک ساده، منابع بیشتر در اختیار شماست!

راه اندازی سایت در چند ثانیه

فرایند زمان بر نصب وردپرس در اُپینگ معنی ندارد! پنل هاست مدیریت شدۀ ابری اُپینگ امکان نصب و راه اندازی وردپرس را ظرف چند ثانیه فراهم کرده است.

اگر هم قصد مهاجرت به اُپینگ را دارید، می توانید این کار را طی چند ثانیه و به صورت خودکار انجام دهید و بر کل این فرایند نظارت داشته باشید. کافی است لینک بکاپ کامل سایت را از هاستینگ قبلی دریافت کنید و هنگام مهاجرت و ایجاد وب سایت، آن را در پنل اُپینگ وارد کنید.

به روزرسانی های خودکار

در هاست اُپینگ هستۀ وردپرس و افزونه های آن را فقط با یک کلیک و به صورت خودکار می توانید به روزرسانی کنید. آپدیت نسخۀ PHP و تغییر لایسنس هم دیگر برایتان یک چالش نیست و به سادگی انجام می شود.

میزان استفاده از منابع سایت را هم می توانید در پنل کاربری اُپینگ مشاهده کنید. این ویژگی به شما امکان پیش بینی هرگونه مشکل را می دهد و به سرعت می توانید آن را برطرف کنید.

یک پلتفرم یکپارچه

پنل اُپینگ طوری است که بتوانید کنترل و مدیریت همۀ متغیرها را در آن واحد در اختیار داشته باشید. اُپینگ با Cloudflare یکپارچه شده است؛ این یعنی از طریق پنل کاربری می توانید کش وب سایت را پاک کنید، ری دایرکت صفحات را انجام دهید و رکورد DNS را ثبت کنید.

یکی از مزایای مهم سیستم مدیریت وردپرس اُپینگ، طراحی ساده و کاربرپسند آن است. در اُپینگ پیچیدگی هایی که اغلب در کنترل پنل های موجود وجود دارد را نمی بینید؛ چون تمام داشبوردهای مورد نیازتان در پنل اُپینگ ترکیب شده و همچنان در حال توسعه و تکمیل پلتفرم یکپارچۀ مدیریت وردپرس است.

هاست اُپینگ

پایگاه داده مقیاس پذیر

اپینگ معماری پایگاه داده خود را با استفاده از MySQL Cluster مقیاس پذیر کرده است. این پایگاه داده همیشه، حتی در پیک ترافیک، سریع عمل می کند.

چه کسانی می توانند از خدمات اُپینگ استفاده کنند؟

در حال حاضر، اُپینگ دو نوع هاست ابری وردپرس و هاست ابری ووکامرس اقتصادی را در دسترس کاربران قرار داده است. در ضمن، امکان خرید و ثبت انواع دامنه هم در اُپینگ فراهم است.

هاست ابری وردپرس مناسب کسب وکارهایی است که می خواهند مدیریت منابع و زیرساخت های میزبانی وب را به یک پلتفرم امن و قابل اعتماد بسپارند و روی رشد کسب وکارشان تمرکز کنند. اگر جزو این دسته هستید، هاست ابری وردپرس بهترین انتخاب برای شماست.

هاست ووکامرس اُپینگ هم گزینۀ ایدئالی برای میزبانی فروشگاه های اینترنتی است. کیفیت خدمات اُپینگ منجر به بالا رفتن نرخ تبدیل، نگهداشت مشتری و افزایش فروش سایت فروشگاهی شما خواهد شد.

فراموش نکنید که خدمات اُپینگ ویژۀ کاربران حرفه ای وردپرس است؛ کسانی که می توانند چالش های معمول سایت وردپرسی را برطرف کنند و کنترل صفر تا صد مدیریت سایت را به دست بگیرند.

پس اگر کاربر عادی وردپرس هستید و تجربۀ زیادی در این حوزه ندارید، احتمالاً هاست وردپرس اُپینگ بهترین گزینه برای شما نیست.

تا اینجا درباره ویژگی های پلتفرم اُپینگ صحبت کردیم. حالا می خواهیم ببینیم سرویس های اُپینگ (هاست وردپرس و ووکامرس ابری) چه قابلیت های ویژه ای برای کسب وکارها دارند.

اُپینگ چه امکاناتی در اختیارتان قرار می دهد؟

سرویس های اُپینگ ۴ قابلیت حرفه ای و پیشرفته دارند:

پشتیبانی شبانه روزی هوشمند

در اُپینگ، اغلب مشکلات احتمالی کاربران حرفه ای وردپرس قبلاً حل شده است. البته کارشناسان oPing همچنان در حال تقویت پشتوانۀ اطلاعات فنی هستند تا بهترین خدمات را در زمینۀ هاست مدیریت شدۀ وردپرس ارائه کنند.

پشت هر پاسخی که از پشتیبانی اُپینگ دریافت می کنید، سال ها تخصص کارشناسان متخصص وجود دارد؛ دانشی که جمع آوری و دسته بندی شده و حالا به بهترین شکل در اختیار کاربران سایت های وردپرسی قرار می گیرد.

برای استفاده از خدمات پشتیبانی اُپینگ، کافی ست یک پیام برایشان بفرستید تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند. تعطیلات برای پشتیبانی هوشمند اُپینگ معنایی ندارد!

محافظت چندلایه

معماری اُپینگ سرویس محور است و هر قسمت و لایه از زیرساخت را به عنوان یک کانتینر مستقل اجرا می کند تا آسیب پذیری ها را به حداقل برساند. یک شبکۀ پوششی و ذخیره سازی اطلاعات اساسی هم در لایه های پایین تر مستقر شده است که اجازه نمی دهد اطلاعات سایت شما به دست هکرها بیفتد.

بکاپ گیری منظم

اُپینگ از اطلاعات حیاتی سایت شما بکاپ می گیرد و آن را در یک HotSite ذخیره می کند. زیرساخت پیشرفتۀ اُپینگ هم برای پشتیبان گیری سریع و منظم مهیاست و سیاست Disaster Recovery را پیگیری می کند.

سیستم Caching پیشرفته

برای بارگذاری سریع سایت نیازی به استفاده از افزونه ها یا کدنویسی اضافی ندارید. سیستم کشینگ پیشرفتۀ اُپینگ به گونه ای عمل می کند که سایت شما همیشه سریع و قابل دسترس باشد.

هاست وردپرس و ووکامرس ابری اُپینگ

وردپرس را امن و ساده مدیریت کنید!

مأموریت اُپینگ واضح است؛ موفقیت شما و کسب وکارتان در دنیای دیجیتال و مدیریت بی دردسر وردپرس، آن هم با صرف کمترین هزینه!

در اُپینگ تلاش شده است تا تجربه ای حرفه ای و بی نظیر از میزبانی وب خلق کنیم و با استفاده از فناوری های به روز و دانش متخصصان وردپرس، این تجربه را برایتان بسازیم.

پس اگر به دنبال امنیت، سادگی و رشد نامحدود با منابع مقیاس پذیر هستید، کار را به اُپینگ بسپارید و به سمت سرعت و پرفورمنس عالی حرکت کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V6tUTtsG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
saber :
8 ساعت پیش
جالب بود من سایتشون رو هم چک کردم کلا قیمتاش خیلی پایینه حالا چرا نمیدونم اگر کسی استفاده کرده بگه کیفیتش چطوره
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه