شنبه, ۱۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 3 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

دهمین همایش تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور برگزار شد

در میانه تیرماه 1403 دهمین دوره رویداد تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور «Iran Retail Awards 2024» برگزار شد. این رویداد با حضور 1700 نفر از بزرگان صنعت خرده فروشی کشور با چند سخنرانی و سه پنل تخصصی، فضایی تعاملی و محتوایی در هتل المپیک تهران دنبال شد.

پنل اول این رویداد با حضور مشاور معماری در حوزه طراحی مراکز خرده فروشی مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

پنل دوم با حضور آرش ارجمندی (عضو هیات مدیره گروه آواکتان)، حمید محمدی (هم بنیانگذار شرکت دیجی کالا)، محمد خلج (مدیرعامل گروه اسنپ) برگزار شد در مورد موضوعات مختلفی در قالب سه سوال صحبت به میان آمد. آرش ارجمندی در این پنل در پاسخ این سوال که چه شد که در یک زمان اندک از یک شرکت بازرگانی واردات کننده با برند استرالیایی جین وست و بیش از 40 شعبه به یک شرکت تولیدی که امروز بزرگترین شرکت تولید پوشاک کشور است تغییر مسیر دادید بیان کرد:

دهمین دوره رویداد تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور

آواکتان از ابتدا به عنوان یک شرکت واردکننده شناخته شده بود و اما همیشه این تهدید وجود داشت که با تغییر شرایط کشور و ایجاد شرایط انقباضی در اقتصاد شاهد بسته شدن درهای واردات باشیم که این اتفاق را در سال 97 شاهد بودیم؛ به همین روی همیشه این برنامه را در ذهن داشتیم که باید تهدید را جدی گرفته و تغییر مسیر دهیم و از یک شرکت واردکننده هرچه سریعتر به شرکت تولیدی تبدیل شده و حتی اگر درهای کشورها بسته نشود هم بتوانیم با تولیدات خود با رقبای داخلی و خارجی در بحث کیفیت رقابت کنیم.

سال 97 با ممنوعیت واردات به چالش بزرگی در داخل مواجه شدیم و آنهم این موضوع بود که در کل کشور تعداد معدودی تولیدکننده حضور داشتند که می توانستند پاسخگوی نیاز ما در حجم تولید و کیفیت باشند به همین دلیل تصمیم قطعی ما این بود که وارد تولید شویم و کارخانه امروز آواکتان(جین وست) را بنا کردیم.

دهمین دوره رویداد تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور

امضای قرارداد شروع ساخت کارخانه دقیقا مصادف با اعلام رسمی همه گیری کرونا بود که مسیر ما را بسیار سخت و ناهموار کرد. ما بازرگان بودیم و سابقه ای در تولید نداشتیم و حتی ترخیص دستگاه های کارخانه با مشکلات زیادی انجام دادیم اما در نهایت بزرگترین مجموعه تولیدی پوشاک کشور را بنا کردیم و امروز روزانه ظرفیت تولید 10هزار تیکه لباس را داریم و در همین نقطه نیز توقف نکرده و کارخانه ها و خط های جدید تولیدی را با کمک مراکز علمی مثل دانشگاه امیرکبیر در حال افتتاح هستیم.

این ظرفیت در مجموعه آواکتان فرصتی مناسب برای اهالی فن در صنعت فراهم کرده و ما دست یاری به سمت تمامی فعالان صنعت پوشاک دراز کرده تا تحولی بیش از پیش در کشور ایجاد کنیم.

رویداد تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور

پنل سوم رویداد تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور «Iran Retail Awards2024» با موضوع مراکز خرید با حضور بزرگان این صنعت مسعود صرامی، نادر کشتکار و حمید اسلامی برگزار شد.

جایزه برندهای منتخب در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی، محمد خردمند رئیس هئیت مدیره آواکتان

در انتهای این رویداد نیز جایزه برندهای منتخب در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی برای پروژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به محمد خردمند رئیس هئیت مدیره آواکتان اهدا شد.

رویداد تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کشور «Iran Retail Awards2024» با حمایت آواکتان به عنوان حامی استراتژیک برگزار شد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GVJYUvyn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه