پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بیمه یعنی امنیت خاطر بیشتر؛ این موضوع را حتما در خرید بیمه خودرو حس کرده اید، اما شاید ندانید که بیمه های متنوعی وجود دارد. برای مثال، درباره بیمه موبایل چیزی شنیده اید؟ این روزها که گوشی های تلفن همراه بسیار گران شده اند، حفظ و نگهداری شان هم حساس تر شده است. با خرید بیمه موبایل می توانید در صورت بروز مشکلات مختلف برای این دستگاه ها، تاحد زیادی از تحمیل هزینه های گزاف دور بمانید. اگر از پلتفرمی مانند ازکی برای خرید استفاده کنید، هم مسیر تهیه بیمه راحت خواهد بود و هم خیالتان. در ادامه از بیمه موبایل و تخفیف های باورنکردنی ازکی برای این سرمایه گذاری هوشمندانه می خوانید. 

با خرید بیمه موبایل از حوادث مختلف در امان بمانید

پوشش هایی که بیمه موبایل برای این دستگاه ها در نظر می گیرد، بسیار متنوع است. با وجود چنین پوشش هایی، امکان مدیریت هزینه ها در حوادث متنوع بسیار ساده می شود. از جمله رخدادها و حوادثی که تحت پوشش بیمه موبایل قرار دارند، باید به این ها اشاره کنیم:

  • اختلال در عملکرد گوشی با نفوذ مایعات به آن؛
  • خراب شدن تلفن همراه در اثر نوسانات برقی؛
  • تخریب گوشی در اثر ضربه؛
  • از دست رفتن گوشی در اثر سرقت؛
  • آسیب دیدگی دستگاه تلفن همراه در سیل و زلزله.

با وجود طیف وسیعی از پوشش هایی که برای موبایل در نظر گرفته می شود، در صورت وقوع اتفاقات رنگارنگ برای تلفن همراه جای نگرانی بابت جبران باقی نمی ماند.

خرید بیمه آنلاین موبایل

بسیاری از مواقع، علاقه زیادی به استفاده از خدماتی دوراندیشانه مانند خرید بیمه موبایل داریم، اما راه وچاه کار را نمی دانیم. اینکه نسبت به شرایط خرید و روش های آن آشنایی کافی نداریم، باعث می شود که از انجامش صرف نظر کنیم. 

شاید درباره خرید بیمه موبایل هم دچار چنین شرایطی باشید. باید بدانید که راه ورسم تهیه بیمه برای موبایل بسیار ساده تر از آن است که حتی فکرش را می کنید. این روزها با خرید بیمه آنلاین موبایل می توانید در عرض چند دقیقه، گوشی تلفنتان را از حوادث مختلف در امان نگه دارید. 

با وجود بسترهای آنلاینی که بیمه را به طور اینترنتی در اختیارتان قرار می دهند، نه نیازی به مراجعه حضوری به شرکت های بیمه دارید و نه لازم است که حتی شماره ای برای تماس با آن ها در اختیار داشته باشید. 

همه چیز در مسیری امن و آسان پیش می رود. با دسترسی راحت به خدمات بیمه می توانید تجربه ای خوشایند و متفاوت برای خود رقم بزنید. اگر سامانه اینترنتی امن، معتبر و معروف باشد، دیگر جای تردیدی برای خرید خدمات با این روش باقی نمی ماند و نیازی به تردید و تعلل نیست.

خرید بیمه از ازکی بصورت آسان

ازکی سامانه آنلاینی برای فروش انواع بیمه است. به دنبال هر نوع بیمه ای که باشید، خدماتش را در ازکی پیدا می کنید. این پلتفرم محلی است که کاربران خود را با شرایط و تعرفه های شرکت های بیمه مختلف آشنا می کند و باعث می شود که امکان مقایسه و ارزیابی برای آن ها راحت تر از همیشه شود. 

با مراجعه به ازکی می توانید مشخصات تلفن همراهتان را در بخش بیمه موبایل وارد کنید و ببینید که چه شرکت هایی خدماتی در این حوزه ارائه می دهند. با مرور فهرست شرکت های در دسترس، تعرفه ها و شرایطشان را بررسی کنید و به تصمیم نهایی برسید.

روند آسان و دل نشین خرید بیمه آنلاین موبایل از ازکی

با ازکی می توانید فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی، بیمه موبایل بخرید. هزینه این خرید را هم به طور آنلاین پرداخت خواهید کرد. همه چیز در نهایت سادگی و بی نیاز از مهارت یا اطلاعاتی خاص پیش می رود. 

در عرض چند دقیقه، بیمه نامه تان به طور آنلاین صادر می شود و صاحب بیمه موبایل می شوید. در نتیجه، نه جای نگرانی و زحمت برای طی کردن مراحل خرید بیمه باقی می ماند و نه لازم است که نگران وقوع رخدادهای مختلف برای موبایلتان باشید. 

خرید بیمه با تخفیف ۷۰ درصد (واقعا واقعی) از ازکی

سامانه آنلاین ازکی با خدمات جذابی که ارائه می کند، دید و نگاه کاربران نسبت به مقوله بیمه را تغییر داده است. با ازکی، دیگر بیمه حیطه ای پیچیده و غیرقابل درک نیست. روش آسان انتخاب و خرید از یک سو دل مخاطبان را برده و وجود تخفیف هایی برای خرید مقرون به صرفه هم از سویی دیگر منجر به رضایت مندی شان شده است. 

در حال حاضر هم تخفیف های جذابی به طور محدود از سوی ازکی در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای استفاده از این تخفیف باید وارد سایت ازکی شوید و بیمه موبایل را انتخاب کنید.

با ازکی، گوشی تان را راحت تر به دست بگیرید

این روزها که گوشی های تلفن همراه به بخشی جدانشدنی از زندگی هایمان بدل شده اند، باید حواسمان به نگهداری از آن ها هم باشد. قیمت تلفن ها مدام رو به افزایش است و هرگونه حادثه ای که برایشان رخ بدهد، خسارت سنگینی را برای جبران تحمیل می کند. با ازکی می توانید موبایلتان را بیمه کنید و در صورت وقوع حوادث گوناگون، نگران هزینه های به بارآمده نباشید. 

با بیمه موبایل، خیالت از سرقت، گم شدن و شکستگی گوشی راحت (70٪ تخفیف واقعی)

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Sn6vzouO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه