سه شنبه, ۲۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای پیشرفته امروزی تجهیزات آموزشی نیز با کیفیت بهتر و با امکانات پیشرفته تر از تجهیزات قدیمی تولید می شوند. قطعاً استفاده از محصولات جدید همچون تخته وایت برد روی سطح کیفیت آموزشی تاثیر زیادی دارد. برای درک بهتر اهمیت استفاده از تجهیزات آموزشی جدید بد نیست به مقایسه تجهیزات آموزشی قدیمی و جدید بپردازید. تخته وایت برد یک نوع تخته بسیار کاربردی با صفحه ای وسیع برای نوشتن است.

این تخته ها را معمولاً از متریال های مختلفی همچون شیشه یا ورق های وایت برد تولید می کنند. به راحتی می توانید با ماژیک های مخصوص وایت برد روی این تخته ها بنویسید. این تخته ها بر اساس روش ساخت، تعداد لایه ها و جنس شامل انواع مختلفی هستند. اکنون که قصد خرید وایت برد دارید، آیا می دانید در بین مدل های وایت برد شیشه ای، مغناطیسی و... کدام بهتر است؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهید رسید و شما با کسب اطلاعات کامل خریدی عالی در این زمینه را تجربه خواهید کرد.

نکات قبل از خرید انواع تخته وایت برد

مزایای استفاده از تخته وایت برد

فرقی نمی کند که انتخاب شما وایت برد شیشه ای است یا مدل های معمولی، مغناطیسی و یا هوشمند را انتخاب کرده اید. در هر صورت همانند برخی از تجهیزات آموزشی نظیر گچ سلامتی شما را به خطر نمی اندازد. استفاده از وایت برد مزایای زیادی دارد که برخی از آنها شامل:

حفظ سلامتی

برخلاف روش های آموزشی قدیمی که از تجهیزات قدیمی همچون گچ استفاده می کردند، امروزه برای نوشتن روی تخته وایت برد نیاز به ماژیک های مخصوصی برای نگارش است. این ماژیک ها ضد آلرژی و حساسیت هستند و سلامتی شما عزیزان را به خطر نمی اندازند.

مقرون به صرفه بودن

تخته های وایت برد آموزشی به ویژه وایت برد شیشه ای را تنها در مراکز آموزشی استفاده نمی کنند. شما می توانید برای تمرین و تکرار مطالب آموزشی در منزل نیز این تخته ها را داشته باشید. در صورت استفاده از تخته های وایت برد قطعاً هدر رفت کاغذ نیز کاهش می یابد.

وزن کم و قابلیت جابجایی

وایت برد برخلاف تخته های نسل قدیمی در ابعاد کوچکتر و با وزن سبکی طراحی می شود. چه بسا اینکه این تخته ها از نظر ابعاد نیز دارای تنوع بسیار زیادی هستند. می توانید با توجه به سبک بودن این تخته ها بدون هیچ محدودیتی آنها را جابجا کنید.

بهترین تخته وایت برد در بازار

وایت برد از نظر تمامی مشخصات به انواع مختلفی تقسیم می شود که مهم ترین طبقه بندی آن بر اساس جنس تخته است. هر یک از انواع وایت بردها دارای مزایایی هستند که قبل از خرید باید به بررسی آنها بپردازید. قطعاً خدمات آموزشی و در نتیجه قیمت هر یک از این تخته ها با یکدیگر متفاوت است. آیا شما خریداران عزیز تا به حال از خود پرسیده اید که کدام یک از انواع تخته های وایت برد برای شما مناسب تر خواهد بود؟

تخته وایت برد معمولی

اولین تخته های وایت بردی که روانه بازار شده اند، مدل های معمولی هستند که طراحی ساده ای دارند. این تخته ها روی دیوار یا چهارپایه نصب می شوند و می توانید کار نگارش روی آنها را انجام دهید. از آنجایی که مدل های معمولی نمی توانست برخی از نیازهای مراکز آموزشی را برطرف سازد، مدل های پیشرفته تری همچون وایت برد شیشه ای و... را تولید کردند.

این تخته ها نیز اگر با کیفیت مطلوبی تولید شده باشند، قطعاً طول عمر بالایی دارند. اگر به دنبال تخته های وایت برد ارزان هستید، می توانید مدل های معمولی را با قیمت کاملاً اقتصادی انتخاب کنید. توصیه می کنیم هر گزینه ای را که انتخاب کرده باشید، از یک مجموعه معتبر خرید خود را انجام دهید.

وایت برد شیشه ای

پس از تخته های وایت برد معمولی، تخته هایی با کیفیت بالاتر و امکانات بیشتر تولید شدند. وایت برد شیشه ای، منحصر به فردترین و پرفروش ترین تخته وایت برد در بازار است که آن را با نام گلس برد نیز می شناسند. این تابلوهای نوشتاری از جنس سکوریت نازک و مقاوم تولید می شوند.

تنوع رنگی تخته های شیشه ای بسیار زیاد است و می توانید آنها را با ماژیک های رنگی مختلفی تهیه کنید. وایت بردهای شیشه ای سکوریتی در مقایسه با شیشه های معمولی با وجود نازک بودن، مقاومت بیشتری دارند. بسیاری از مدل های شیشه ای این تخته ها دارای خاصیت مغناطیسی هستند. با استفاده از یک ورق فلزی در قسمت پشت شیشه تخته، این خاصیت ایجاد می شود.

تخته وایت برد سرامیکی

پس از وایت برد شیشه ای، تخته های وایت برد سرامیکی مورد توجه مشتریان قرار گرفتند. این تخته ها از جنس سرامیک هستند و به کارگیری سرامیک باعث می شود تا نگارش مطالب روی این تخته ها بسیار راحت باشد. ماژیک های مخصوص تخته وایت برد به راحتی روی صفحه تخته های سرامیکی حرکت می کنند.

از مزایای منحصر به فرد تخته های سرامیکی می توان به پاک کردن راحت مطالب نوشته شده اشاره داشت. بدون اینکه هیچ رنگ و لکی روی تخته باقی بماند، می توانید توسط یک پاک کن مخصوصی تخته را پاک کنید.

تخته وایت برد سرامیکی

راهنمای خرید انواع تخته وایت برد

امروزه در تمامی مراکز آموزشی برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی به دانش آموزان و دامنش آموختگان از تجهیزات آموزشی پیشرفته تری استفاده می کنند. در گذشته استفاده از برخی تجهیزات آموزشی همچون گچ برای سلامتی افراد خطرناک بود، به همین منظور امروزه از تخته وایت برد استفاده می شود. تخته های وایت برد نیز تنوع زیادی دارند و برای خرید بهترین وایت برد باید به راهنمای خرید توجه داشته باشید.

انواع تخته وایت برد

تخته های وایت برد در مدل های معمولی، مغناطیسی، وایت برد شیشه ای، سرامیکی و هوشمند طراحی شده اند. بررسی کنید که کدام یک از انواع این تخته های وایت برد می تواند نیاز آموزشی شما کاربران عزیز را برطرف سازد.

دوام و ماندگاری

مهمترین پارامتری که برای خرید تخته وایت برد مورد توجه قرار می گیرد؛ سطح کیفیت، دوام و ماندگاری آنها است. دوام و ماندگاری این تخته ها به جنس و در نتیجه سطح کیفیت آنها بستگی دارد.

مرکز فروش معتبر

برای اینکه خیالتان از بابت کیفیت محصول و قیمت آن آسوده باشد، بهترین راهکار این است که به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین گزینه ها در این راستا می تواند فروشگاه ممتاز برد است که محصولات درجه یکی را به مصرف کنندگان عرضه می کند.

نتیجه گیری

تخته وایت برد یکی از منحصر به فردترین تجهیزات آموزشی نسل جدید با مزایای بسیار زیاد است. در صورت خرید وایت برد شیشه ای، مغناطیسی، هوشمند یا مدل های دیگر می توانید از قابلیت های ارزشمند این تجهیزات آموزشی بهره مند شوید. علی رغم اینکه بررسی ویژگی ها و مشخصات وایت برد مهم است، قبل از خرید می بایست راهنمای انتخاب را نیز مورد توجه قرار دهید.

تمامی این مطالب برای انتخاب آگاهانه شما مشتریان عزیز است. با بررسی نکات قبل از خرید انواع تخته وایت برد می توانید به بهترین مرکز توزیع کننده یعنی پیشگام نوین ممتاز برد برای خرید اقتصادی مراجعه کنید. این شرکت معتبر، بزرگترین تولید کننده و پخش کننده تخته های وایت برد در کشور است. با حذف واسطه ها و دسترسی مستقیم به لیست فروشگاهی این مجموعه، قطعاً خرید اقتصادی پیش رو خواهید داشت.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/b0JNz1zP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه