سه شنبه, ۲۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از پوشش های تزیینی برای دیوار امری رایج است. انواع پوشش های پارچه ای، چوبی و ... ممکن است با قیمت های بالا ارائه شوند؛ اما پوشش های کاغذی چاپی با کیفیت بالا با نام پوستر دیواری با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شوند. در نتیجه می توانید برای پوشش بخش های داخلی از آنها استفاده کنید. این پوشش با نام کاغذ دیواری سه بعدی نیز شناخته می شود. تنوع طرح و رنگ آن به گونه ای است که هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند طرح دلخواه را انتخاب کند.

تاثیر نصب پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی

نصب پوستر دیواری 

اگر قصد دارید با هزینه کم تغییرات بسیار جذابی در فضای داخلی ایجاد کنید، می توانید از پوستر دیواری با طرح های مختلف استفاده کنید. تاثیر نصب پوستر دیواری سه بعدی به قدری است که فضای مورد نظر جذاب تر و زیباتر به نظر می رسد. در صورتی که احساس می کنید که دیوار ها یکنواخت و خسته کننده طراحی شده اند می توانید بخشی از آن ها را با کاغذ دیواری سه بعدی پوشش دهید.

فروش پوستر دیواری نشان می دهد که طراحان امروزه برای دیزاین کاربری های مختلف مانند مسکونی، اداری و تجاری از این پوشش تزیینی استفاده می کنند. بخش های داخلی یک فضای مسکونی مانند پذیرایی و نشیمن با نصب پوستر دیواری زیباتر خواهند شد. شما با صرف هزینه کم می توانید در مدت زمان کوتاهی در فضا تغییرات ایجاد کنید.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری معمولا به صورت مدرن، کلاسیک و سنتی ارائه می شود. اگر بخواهیم از نظر موضوع این پوشش تزیینی را دسته بندی کنیم، باید به انواع پوستر دیواری گل، طبیعت، کودک، جوانان، مذهبی، مشاغل، انتزاعی، هندسی و ... تقسیم بندی کنیم. این پوشش تزیینی دارای تنوع بالایی است و در هر دسته بندی که ذکر شد می توانید طرح های متنوعی را برای دیزاین فضای داخلی انتخاب کنید. می توان گفت که دکوراسیون داخلی امروزی بدون استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی قابل طراحی و دیزاین نیست.

قیمت پوستر دیواری

شاید تصور کنید که کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد بزرگ با قیمت بالایی ارائه می شود؛ اما باید گفت که این پوشش تزیینی با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب به مشتریان ارائه می شود. قیمت پوستر دیواری بر اساس اندازه و ابعاد آن تعیین می شود. به این معنی که اگر اندازه آن بزرگ باشد، باید هزینه بیشتری برای خرید آن پرداخت شود.

برای چاپ این پوشش تزیینی از بهترین کاغذ دیواری خارجی استفاده می شود و این پوشش دارای بافتهای متنوع و جوهر مرغوب است. با این وجود باز هم نسبت به سایر پوشش های تزیینی قیمت مناسب تری دارد و به همین دلیل در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی می توان از آن استفاده کرد.

قیمت پوستر دیواری

ویژگی های پوستر دیواری چه هستند؟

شما می توانید برای خرید پوستر دیواری ابعاد مد نظر خود را پیشنهاد بدهید. انواع پوستر دیواری که در سایت دکور آفیس ارائه می شوند دارای ویژگی های متنوعی هستند که ما در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • کاغذ خارجی با کیفیت
  • بافت متنوع و جذاب
  • استفاده از جوهر مرغوب برای چاپ تصاویر روی پوستر دیواری
  • امکان شستشو با دستمال مرطوب
  • امکان سفارش در اندازه دلخواه
  • 5 سال ضمانت برای نصب در محیط داخلی
  • 270 گرم گرماژ کاغذ
  • امکان نصب روی سطوح صاف و بدون درز ( کاشی، ام دی اف، دیوار گچی رنگ شده، کناف)
  • ارائه با عرض 106 تا 107 سانتی متر
  • برش به صورت اورلپ

این ویژگی ها موجب شده است که پوستر دیواری که در سایت دکور آفیس ارائه می شود نسبت به سایر برند ها کیفیت بالاتر داشته باشد. بهتر است برای دیزاین فضای داخلی با توجه به اندازه دیوار، ابعاد پوستر دیواری را انتخاب کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

میزان فروش پوستر دیواری بستگی به عوامل زیادی مانند نوع طرح و کیفیت چاپ دارد. برای هر کاربری طرح متنوعی چاپ می شود و در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام کنند. نوع طرح تاثیر زیادی در فروش پوستر دیواری سه بعدی دارد و اغلب طرح های پرفروش به صورت متنوع تری طراحی و ارائه می شوند.

کیفیت چاپ نیز می تواند در میزان فروش این پوشش تزیینی تاثیرگذار باشد. در نتیجه پوستر های با کیفیت بالا از فروش بالاتری نیز برخوردار هستند. مورد دیگری که در میزان فروش موثر است، نوع برند است. نام برند می تواند موجب شود که پوستر دیواری فروش بیشتری داشته باشد.

خرید پوستر دیواری به صورت آنلاین

خرید پوستر دیواری به صورت آنلاین

امکان خرید پوستر دیواری به صورت آنلاین از طریق سایت دکور آفیس برای مشتریان فراهم شده است. با وجود خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نیست! تنها با چند کلیک می توانید پوستر دیواری مورد نظر را خریداری کنید. سفارش ظرف مدت 5 روز کاری به دست شما در هر نقطه از ایران خواهد رسید. با این شیوه در وقت و هزینه های اضافی نیز صرفه جویی می شود.

می توان گفت که با وجود امکان خرید اینترنتی و آنلاین، افراد زیادی از این روش استقبال کرده اند. این موضوع با گسترش استفاده از اینترنت و راه اندازی فروشگاه های آنلاین روز به روز بیشتر می شود. پوستر دیواری در بخش فروشگاه سایت دکورآفیس با طرح های مختلف قابل خریداری می باشد.

کلام آخر

دکور آفیس به عنوان مرکز پخش انواع پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی شناخته شده است. در کنار سایر محصولات مانن تابلو، کاغذ دیواری و ... پوستر دیواری سه بعدی با طرح های متنوع نیز ارائه می شود. به منظور خرید پوستر دیواری فروشگاه به صورت آنلاین خدمات ارائه می دهد. در نتیجه نیازی نیست که به صورت حضوری به فروشگاه دکورآفیس مراجعه کنید. میزان فروش کاغذ دیواری سه بعدی نشان می دهد که این پوشش امروزه کاربرد زیادی برای دیزاین دیوار فضاهای داخلی دارد.

به دلیل قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالای چاپ و تنوع آن بسیاری از افراد تمایل دارند از آن در دیزاین داخلی استفاده کنند. انواع پوستر دیواری با طرح های مدرن، کلاسیک، جوانان، چهره، حیوانات، مشاغل، انتزاعی، مذهبی، هندسی، طرح برجسته، طبیعت و گل را می توانید از طریق سایت خریداری کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AnCMJNWC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه