دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می­توان از اسپاتیفای پولسازی کرد؟

اسپاتیفای یکی از معروف­ترین و در عین حال محبو­ترین برنامه های پخش پادکست فیلم و موسیقی درجهان است که برای اولین بار در سال 2008 راه اندازی شد و توانست امکانات بسیاری را در ارتباط با موارد نامبرده در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از دلایل محبوبیت این برنامه رایگان بودن آن است که کاربران را به خود مشتاق کرده است.

ما در ادامه در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با اینکه آیا می­توان از اسپاتیفای پولسازی کرد؟ با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در ارتباط با این پلتفرم اطلاعات بیشتری را به دست آورید این مقاله را از دست ندهید.

اسپاتیفای چیست؟

یکی از برنامه های محبوب در میان بسیاری از مردم جهان می­توان به اسپاتیفای SPOTIFY اشاره کرد که کاربران می­توانند به صدها موسیقی و فیلم متنوع دسترسی پیدا کنند.

اسپاتیفای پریموم

دفتر مرکزی این شرکت در استکهلم سوئد قرار دارد و با توجه به آخرین تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است بیش از 248 میلیون کاربر در حال حاضر عضو این پلتفرم هستند. شما کاربران عزیز با ثبت­نام رایگان در این سرویس به امکانات آن دسترسی پیدا کنید، البته توجه داشته باشید که این برنامه یکسری قابلیت و ویژگی ها دارد که تنها کاربرانی که اشتراک آن را خریداری کرده­اند می­توانند از آن استفاده کنند.

اگر به قابلیت و ویژگی­ های این برنامه احتیاج ندارید نیازی نیست که اسپاتیفای پریموم را خریداری کنید و از امکانات رایگان آن بهره­ مند شوید و از خدمات این سرویس نهایت لذت را ببرید.

نحوه استفاده از اسپاتیفای پریموم

یکی از مهم­ترین سوالاتی که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است می­توان به این مورداشاره کرد که نحوه استفاده از اسپاتیفای پریموم به چه صورت است؟ اگر برای اولین بار است که می­خواهید از این سرویس اسپاتیفای استفاده کنید بهتر است به سایت اسپاتیفای وارد شوید و حساب کاربری خود را در این سرویس بسازید.

نحوه استفاده از اسپاتیفای پریموم

بعد از آن لازم است که سطح اشتراک خود را مشخص نمایید، بعد از انجام موارد نامبرده لازم است که اپلیکیشن را بر روی سیستم خود یا گوشی هوشمند نصب کنید. شما دوستان عزیز می­توانید از طریق اپلیکیشن به حساب خود وارد شده و به موسیقی ها گوش دهید.

شما کاربران عزیز می­­توانید به صورت رایگان از خدمات این سرویس بهره ­مند شوید، البته نسخه رایگان آن با محدودیت­ هایی مواجه است برای نمونه شما در این نسخه نمی­توانید به رادیو دسترسی داشته باشید. اگر تمایل دارید که از تمامی خدمات اسپاتیفای استفاده کنید بهتر است نسخه پریموم آن را خریداری کنید از همه مهم تر این­که با استفاده از نسخه پولی شما از شر تبلیغات آزار دهنده خلاص خواهید شد.

چه چیزی سبب شده است که اسپاتیفای در ایران طرفدار چندانی نداشته باشد؟

سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبین را به خود درگیر کرده این است که چرا در کشور ما برخلاف دیگر نقاط جهان این سرویس چندان طرفداری ندارد و نتوانسته جایگاه واقعی خود را پیدا کند؟ این برنامه هنوز در کشور ما چندان شناخته شده نیست و دلیل آن هم این است که این پلتفرم در کشور ما فیلتر است و وجود فیلترینگ سبب شده است که محبوبیت چندانی را به دست نیاورد چرا که بسیاری از کاربران با استفاده از فیلترشکن حجم بسیاری از بسته اینترنت خود را از دست می­دهند.

استفاده از این پلتفرم به اینترنت نیاز دارد و بسیاری از کاربران ترجیح می­دهند که آهنگ موردنظر خود را دانلود کنند و به صورت آفلاین هر ساعت که تمایل داشتند گوش دهند.

روش­های کسب درآمد از اسپاتیفای به چه صورت است؟

افرادی که در حوزه موسیقی فعالیت می­کنند می­توانند با کمک اسپاتیفای به درآمد برسند، این برنامه از نشر موسیقی هنرمندان جلوگیری می­کند و تمام تلاش خود را به کار می­برد که آن­ها بتوانند به درآمدی که شایسته آن­ها است دست پیدا کنند. با استفاده از این پلتفرم شما می­توانید به کسب درآمد برسید البته این امر زمانی امکان پذیر است که بتوانید با روش­های کسب درآمد با آن آشنایی داشته باشید.

برای کسب درآمد با کمک برنامه­ هایی چون اسپاتیفای درآمد شما به میزان پخش و شنوندگی آهنگ موردنظر بستگی دارد و به ازاری هربار گوش دادن به پادکست یا موسیقی مبلغ 600/0 تا 8400/0 دلار به هنرمند تعلق می گیرد و گاها یک هنرمند از طریق آن می تواند حدود 420 هزار دلار به درآمدبرسد.

توجه داشته باشید این برنامه تنها به فردی که صاحب هنر است پول می­دهد از این رو مراقب باشید کسی آثار هنری شما را با نام خود به ثبت نرساند چرا که با این کار چیزی عاید شما نمی­شود.

برای آن که بتوانید بازدید خود را در اسپاتیفای افزایش دهید بهتر است از آهنگ هایی استفاده کنید که طرفداران بسیاری دارند و افراد از شنیدن آن­ها لذت می برند. شما می­توانید علاوه بر آهنگ­های خود از آثار دیگر هنرمندان نیز کمک بگیرید.

شما می­توانید پلی لیست را برای فصل­ های مختلف طراحی کنید که این امر می­تواند آهنگ شما را تبلیغ کند و برای افرادی به نمایش درمی آید که شناختی از شما ندارند، توجه داشته باشید با این روش می­توانید فالوورهای زیادی را به دست آورید.

راهی دیگر برای افزایش استریم، می­توان به استفاده از آهنگ­ های قدیمی اشاره کرد. بنابر موارد گفته شده برای کسب درآمد از این روش کافی است پلی لیست خود را ایجاد کنید.

سخن پایانی

یکی از پلتفرم های محبوب که این روزها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است می­توان به اسپاتیفای اشاره کرد که با کمک آن می­توانید به آهنگ­ های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید و با کمی دقت نیز می­توانید از آن به کسب درآمد برسید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9GiwYSvo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه