دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

صندلی اداری جزو یکی از انواع ملزومات ضروری در هر دفتر کاری است که در اکثر دفاتر کاری و شرکت ها دیده می شود. صندلی های اداری دارای انواع مختلفی هستند و توسط برندهای مختلفی نیز تولید می شوند. این نوع صندلی باید به گونه ای طراحی شود که احساس آرامش و راحتی را به مدیران و کارکنان یک اداره القا کرده و سلامت بدن آن ها را بتواند تضمن کند.

طراحی این نوع صندلی باید به گونه ای باشد که کارمندان با نشستن طولانی مدت روی آن ها دچار درد و گرفتگی کمر و زانوها نشوند؛ بنابراین خرید یک صندلی و مبلمان اداری باکیفیت جزو یکی از مواردی است که کارمندان هر اداره ای باید به آن جهت آرامش و رفاه خود توجه داشته باشند.

با چند مدل صندلی اداری آشنا شوید

بهترین انواع صندلی های اداری کدام اند؟

در حال حاضر برندهای خارجی بسیار متعددی در زمینه تولید صندلی و مبلمان اداری فعالیت می کنند که با این وجود انتخاب یک صندلی خوب و باکیفیت قطعا کار دشواری برای شما خواهد بود. علت این موضوع نیز به خاطر نداشتن اطلاعات کافی درمورد انواع مختلف این محصول است. البته صندلی های ادارای در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند و به همین دلیل است که افراد دارای اطلاعات چندان زیادی درمورد انواع صندلی اداری نیستند.

از میان انواع این محصول برخی از آن ها کیفیت عالی و فروش بیشتری دارند و جزو بهترین انواع صندلی های اداری محسوب می شوند. اگر شما نیز قصد خرید بهترین نوع این صندلی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که محصول خود را از میان گزینه های زیر انتخاب کنید. برخی از بهترین مدل های صندلی اداری عبارتند از:

صندلی مدیریتی نیلپر مدل NOCM113

از باکیفیت ترین و بهترین مدل های صندلی اداری می توان به صندلی مدیریتی نیلپر مدل NOCM113 اشاره کرد. ابن محصول با توجه بع ویژگی ها بسیار خوبی که دارد، توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و به یک گزینه ایده آل برای خرید تبدیل شود.

طراحی نشیمن و پشتی این صندلی پرطرفدار با بهره گیری از ارگونومی انجام شده است. پشتی این صندلی دارای مکانیزم فنری پر کننده گودی کمر، پشت سری قابل تنظیم، دسته های متحرک با قابلیت تنظیم ارتفاع و پد دسته PVC، بالابر نیوماتیکی جهت تنظیم نشیمن در ارتفاع های مختلف و… است.

صندلی مدیریتی نیلپر مدل NOCM850s

صندلی مدیریتی نیلپر مدل NOCM850s جزو یکی از پر فروش ترین انواع صندلی های موجود در بازار به حساب می آید که بر اساس اصول ارگونومی طراحی شده است. گودی این صندلی را می توان مطابق با قد افراد انجام داد. در این مدلی صندلی از جک با کورس نامی ۱۰ سانتیمتر، پایه پنج پر ساخته شده از ورق فولادی با استحکام بالا با پوشش آبکاری نیکل-کروم و با ظاهری زیبا و کاربردی ساخته شده است.

این نوع صندلی با روکش های چرمی و پارچه ای در بازار موجود است. در پشتی این مدل صندلی از روکش مش استفاده شده است که این مورد زیبایی این کار را چندین برابر کرده است. پشت سری این صندلی را می توان در زاویه های مختلف اعم از عقب و جلو تنظیم کرد.

صندلی مدیریتی نیلپر مدل NOCM888s

صندلی مدیریتی نیلپر مدل NOCM888s جزو یکی دیگر از بهترین و زیباترین انواع صندلی اداری در بازار به حساب می آید که به علت ظاهر کاربردی، مشخصات فنی عالی و ویژگی های بسیار خوبی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال یک صندای خاص و مناسب برای دفتر کار خود هستند، این مدل را انتخاب می کنند؛ چراکه این مدل صندلی بهترین عملکرد را در اختیار آن ها قرار می دهند.

طول عمر بسیار بالایی که این محصول دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در طول مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. این مدل صندلی مدیریتی از طراحی بسیاری زیبا و کاربردی برخوردار است و مطابق با اصول ارگونومی طراحی و تولید شده است. امکان تنظیم گودی کمر با توجه به قد افراد، پشتی و نشیمن ساخته شده از پلاستیک تقویت شده، استفاده از جک با کورس نامی ۱۰ سانتیمتر، پشت سری با قابلیت تغییر ارتفاع جهت رفع خستگی گردن، امکان تنظیم عمق نشیمن، قابلیت ارائه با روکش های چرمی و پارچه ای در نشیمن، پشت سری و پشتی و… از جمله ویژگی های این محصول به شمار می آیند.

به طور کلی اگر به دنبال بهترین مدل صندلی برای اداره و دفتر کاری خود هستید، ما این نمونه را به شما پیشنهاد می کنیم. طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک این صندلی اداری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای مدت های طولانی نیز روی آن بنشینید و بدون دغدغه و نگرانی و یا داشتن درد کمر و زانو به انجام کارهای خود بپردازید.

صندلی اداری نیلپر مدل OCT 712T

در واقع یکی از بهترین انواع صندلی های اداری به شمار می آید که در مقایسه با دیگر انواع محصولات مشابه کیفیت بهتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این محصول با توجه به کیفیت بالا، طراحی خاص و کاربردی، ظاهر مناسب، ویژگی و مشخصات خوبی که دارد توانسه است مورد رضایت بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدت زمان زیادی را در محل کار خود روی صندلی می نشیند، این محصول مخصوص خود شماست؛ چراکه این نوع صندلی اداری به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه آسیبی به کمر و زانوهای شما نمی زند و شما با نشتن روی آن فورا خسته نخواهید شد.

علاوه بر این مورد، این صندلی مدیریتی ظاهری بسیار خاص و جذاب دارد به همین علت با قرار دادن آن در محل کار و یا دفتر کاری خود می توانید دکوراسیون این مکان ها را زیباتر سازید. در بخش نشیمن این مدل صندلی از فوم سرد قالبی استفاده شده است تا از تحرک و افت بدن در مواقع نشستن جلوگیری شود. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به روکش پارچه ای اشاره کرد که حتی با گذر زمان نیز دچار پرزدهی نمی شود. بدنه این صندلی را در ۴ حالت و دسته های آن را در ۵ حالت مختلف می توان قفل کرد. این ویژگی محصول استفاده از آن را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است.

چرخ های این صندلی اداری دارای جنس بسیار خوب و با کیفیتی هستند و به راحتی خراب نمی شوند. اگر شما نیز از کمر درد و زانو درد رنج می برید و نشستن بر روی صندلی برای مدت زمان زیاد در محل کار برای شما موضوع مشکلی است به شما پیشنهاد می کنیم که به خریداری این صندلی باکیفیت بپردازید. با استفاده از این نوع صندلی می توانید از کیفیت عالی آن بهره مند شوید و دیگر از کمر درد و زانو درد ناشی از نشستن در مدت زمان طولانی شکایت نکنید.

بهترین انواع صندلی های اداری کدام اند؟

کدام یک از صندلی های اداری بهتر هستند؟

اگر از خود می پرسید که بهترین انواع صندلی های اداری کدام اند، باید توجه داشته باشید که این موضوع به طور کلی به نظر و سلیقه خود شما بستگی دارد. در ابتدا لازم است تا هدف خود را از خرید این محصول مشخص کنید که آیا به دنبال یک محصول باکیفیت هستید و یا یک صندلی معمولی و ارزان نیز می تواند کار شما را راه بیندازد.

همان طور که بیان کردیم تعداد و تنوع صندلی های اداری بسیار زیاد است و این خود شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک از آن ها را انتخاب کنید. اما بهتر است که یک صندلی اداری باکیفیت را بخرید تا بتوانید سلامت کمر و پاهای خود را تضمین کنید. اگرچه انواع باکیفیت این محصول نسبت به نمونه های معمولی قیمت بیشتری دارند، اما در عوض تضمین کننده سلامت بدن شما هستند.

جمع بندی

امروز خرید بهترین صندلی اداری برای افراد و اداره های مختلف به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل شده است؛ چراکه در حال حاضر برندهای بسیار متعددی در زمینه تولید این محصول مشغول به فعالیت هستند و همین انتخاب را برای افراد سخت و دشوار کرده است. شما باید محصولی را خریداری کنید که بتواند در طول مدت ها شما را راضی نگه دارد؛ بنابراین بهتر است که در انتخاب خود دقت بالایی داشته باشید.

ما در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین انواع صندلی های اداری پرداختم، امیدواریم که توانسته باشیم به شما در تصمیم گیری برای خرید بهترین صندلی و مبلمان اداری کمک کرده باشیم.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AmyMPQUF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه