یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

چند سالیست که علاقه مردم به استفاده از اپلیکیشن های موبایلی با رشد و افزایش چشمگیری همراه شده. اگر سایت یا اپلیکیشن ساخته شده با ووکامرس دارید، میتوانید برای افزایش فروش یک اپلیکیشن نیز طراحی کنید. اما طراحی و ساخت اپلیکیشن کار ساده ای نیست. برای اینکار شما باید دوره های برنامه نویسی مختلفی را گذرانده باشید. اما یک راه حل ساده تر نیز وجود دارد که شما را با سرعت و کیفیت بیشتری به مقصد می رساند. پیشنهاد ما استفاده از بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون است. در این پست قصد داریم تا شما را با یکی از این سایت ها آشنا کنیم. پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

اپیشو تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو

آشنایی با بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون

برای تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن راه های مختلفی وجود دارد. اگر بخواهید برای سایتتان خودتان بصورت شخصی اپلیکیشن طراحی کنید، باید مدت زمان زیادی را صرف یادگیری اصول برنامه نویسی کنید. بعد از کلی تمرین و تلاش می توانید برای خودتان اپلیکیشن بسازید. اما قطعا این راه خیلی طولانی است. چند وقتیست که یک وبسایت بسیار بسیار خوب و کاربردی به نام اپیشو در زمینه تبدیل سایت ووکامرس به اپلیکیشن فعالیت می کند. این وبسایت امکانات و مزیت های بسیار جذابی دارد که جلوتر با آنها آشنا خواهیم شد.

ساخت اپلیکیشن با تست رایگان

یکی از مزیت های منحصر به فرد در وبسایت اپیشو، کیفیت و ظرافت در تبدیل سایت ووکامرس به اپلیکیشن است. این وبسایت به کار و فعالیت خود اطمینان دارد. به همین دلیل امکانی را فراهم کرده تا شما قبل از اینکه بخواهید سفارش خود را ثبت کنید یا مبلغی را پرداخت کنید، اپلیکیشن تست را دریافت کنید. برای دریافت اپلیکیشن تست ووکامرس، از طریق فرم موجود در اپیشو، می بایست آدرس سایت، نام و یکسری اطلاعات تماس را برای سایت اپیشو ارسال کنید. ظرف مدت چند ساعت نسخه تستی برای شما ساخته شده و از طریق یکی از راه های ارتباطی برای شما ارسال می شود. مهلت استفاده از این نسخه 72 ساعت است.

این قابلیت به شما کمک می کند تا با دید باز و خیالی آسوده ثبت سفارش خودتان را انجام دهید.

تعرفه مناسب

با آنکه اپیشو بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون است، اما هرگز تعرفه خدمات این وبسایت از حالت و فرم منصفانه خارج نشده است. مالکان این بیزنس به دنبال کسب رضایت مشتری بوده و به همین دلیل قیمت و تعرفه ای مناسب را برای خدمات خود در نظر گرفته اند. به همین دلیل شما میتوانید با کمترین هزینه سایت ووکامرسی خود را به اپلیکیشن اندروید یا آیفون تبدیل کنید.

قابل انتشار در تمام مارکت ها

یکی از مواردی که قبل از ساخت اپلیکیشن باید به آن توجه کنید، قابلیت انتشار این محصول در مارکت های مختلف است. اپلیکیشن های ساخته شده توسط برخی از سایت ها دیگر توسط بعضی از مارکت ها مثل کافه بازار قابل انتشار نیستند. اما خوشبختانه در اپیشو این مسئله به خوبی حل شده. تمامی اپلیکیشن های تولیدی در بهترین سایت ساخت اپلیکشین ووکامرس برای اندروید و آیفون یعنی اپیشو از اصول استاندارد برنامه نویسی برخوردار است. به همین دلیل شما میتوانید اپلیکیشنتان را در تمام مارکت های اندرویدی و آیفونی منتشر کنید.

تحویل فوری

زمان مهمترین فاکتور در کسب و کارهای مختلف است. بعضی از شرکت های برنامه نویسی، زمان هایی عجیب و غریب را برای تحویل اپلیکیشن به شما اعلام می کنند. همین مسئله باعث دلسردی شما از انجام تبدیل ووکامرس به اپلیکیشن می شود. یکی دیگر از مزیت های اپیشو، تحویل سریع اپلیکیشن است.در این وبسایت از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل تنها به چند ساعت زمان نیاز است. همین چند مزیت کافیست تا بتوانیم لقب بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون را به اپیشو بدهیم. البته این وبسایت ویژگی های دیگری نیز دارد که جلوتر با شما به اشتراک گذاشته ایم.

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام کار با تلفن همراه و برخی از اپلیکیشن ها مثل دیجی کالا یا اسنپ، اعلان یا آگهی هایی در بالای تلفن همراه شما ظاهر شود. اعلانات یا اصطلاح انگلیسی نوتیفیکیشن برای صاحبین اپلیکیشن های مختلف مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از این مزایا بازگشت مشتریان است. شما میتوانید مشتریان قدیمی خود را با یک پیام ساده متنی به اپلیکیشن باز گردانید. میتوانید آنها را از وجود محصولات جدید مطلع کنید. خوشبختانه اپیشو قابلیت ارسال نوتیفیکیشن را در اپلیکیشن های تولیدی خود قرار داده است.

اپیشو تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو

تبدیل ووکامرس به اپلیکیشن اختصاصی

اما یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا شما بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون یعنی اپیشو را انتخاب کنید، ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای شما توسط این مجموعه است. این مجموعه برای وبسایت شما اپلیکیشن اختصاصی تولید می کند. کلیه موارد حساس و مهم در اپ مثل نام، لوگو، رنگبندی، طراحی صفحات داخلی و موارد دیگر به شکل کاملا اختصاصی برای شما انجام می شود. این مسئله باعث می شود تا اپ شما از رقبا مجزا باشد.

استفاده از خدمات بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون با پشتیبانی عالی

در بسیاری از مواقع افراد مختلف به پشتیبانی هیچ توجهی ندارند. فقط با نگاهی کلی به امکانات و تعرفه سایت های مختلف، از خدمات آنها استفاده می کنند. اما زمانی که به مشکلی برخورد کنند، تازه متوجه پشتیبانی ضعیف آنها می شوند. اما خوشبختانه در وبسایت اپیشو شرایط کاملا متفاوت است. در این وبسایت پشتیبانی بسیار قوی وجود دارد. همین مسئله باعث می شود تا در زمان بروز هرگونه مشکلی، شما به سرعت به تکنسین های فنی این وبسایت دسترسی داشته باشید. اگر قبل از خرید سوالی دارید میتوانید از مشاوره رایگان این وبسایت استفاده کنید.

تمامی این امکانات و ویژگی ها باعث شده تا اپیشو را بتوانیم به عنوان بهترین سایت ساخت اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید و آیفون انتخاب کنیم. به کمک ویژگی هایی که این وبسایت به شما ارائه می کند، میتوانید یک گام بزرگ در راستای تحقق اهدافتان بردارید. امیدواریم که از همکاری و کار با اپیشو لذت ببرید.

سخن پایانی

با توجه به استفاده بسیار زیاد مردم از تلفن همراه، تبدیل سایت به apk برای کسب و کار شما امری بسیار ضروریست. ما در این مقاله شما را با وبسایت اپیشو آشنا کردیم. در این وبسایت ویژگی های بسیاری مثل قیمت مناسب، کیفیت بالا، ساخت اپلیکیشن بصورت اختصاصی، پشتیبانی قوی، ارسال نوتیفیکیشن وغیره وجود دارد. شما میتوانید با خیالی آسوده از خدمات این وبسایت استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/evu6tLBr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه