چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به یاد بیاورید که درحال تلاش برای جاکردن خودتان در محیط شلوغ و پرازدحام مترو هستید که ناگهان به جای بوهای ناخوشایند و آزاردهنده همیشگی، رایحه ملایم و دلنشینی به مشامتان می رسد. این فقط یک تصور رویایی نیست! آمبرلا با راه اندازی کمپین «سفر خوشبو» این حس رویاگونه و دلچسب را به واقعیت تبدیل کرده است. تیم خوش ذوق این برند، با قراردادن ماکت های بزرگ دئودورانت در مکان های شلوغ شهر مانند ایستگاه های مترو، علاوه بر متصاعدکردن عطری خوش در فضا، باعث جلب توجه مردم و ترویج فرهنگ رعایت بهداشت در محیط های عمومی نیز شده است. برای اینکه از صفر تا صد این کمپین هیجان انگیز سر دربیاورید تا انتها همراه ما باشید!

آشنایی با نحوه اجرای کمپین سفر خوشبو آمبرلا

 این پویش، ابتکاری نوین از این برند است که در راستای ترویج سلامت و بهداشت محیط عمومی، راه اندازی شده است. در حقیقت تیم اجراکننده، با استفاده از ماکت های عظیم الجثه دئودورانت ها در مکان های بسته و پرازدحام مانند پایانه ها و ایستگاه ها، توجه شهروندان را به اهمیت استفاده از دئودورانت در حفظ بهداشت فردی و رعایت حقوق همسفران، جلب می کند. این ماکت های بسیار بزرگ که به طور دقیق شبیه دئودورانت های واقعی طراحی شده است، در مکان های عمومی قرار گرفته اند که علاوه بر بوی خوشی که از خود منتشر می کنند، ذهن رهگذران و منتظران وسایل نقلیه عمومی را با چالش مهم بوی بد بدن در محیط بسته مترو و اتوبوس، درگیر می کنند. این برند هوشمند با انجام چنین کمپین خلاقانه ای، به سرعت توجه مردم را به خود جلب کرده است و روشی زیرکانه و عالی برای به راه افتادن گفتگوهای بدون شرم، درباره بوی نامطبوع داخل مترو به شمار می رود!

قدم مثبت برند آمبرلا در راستای ترویج سلامت در محیط های عمومی

کمپین سفر خوشبو بر مسئولیت پذیری اجتماعی افراد چه تاثیری می گذارد؟

تیم برند آمبرلا با اجرای این ایده هوشمندانه، روی چند مسئولیت اجتماعی مهم تاکید می کنند و امید دارند که شهروندان با تاثیرپذیری از این کمپین، استفاده از محصولات بهداشت پوست را به یکی از روتین های عادی زندگی خود تبدیل کنند:

افزایش آگاهی

طراحان این برند، با استفاده از روش تبلیغاتی جالبی مثل قراردادن ماکت های غول پیکر دئودورانت در مکان های پرترافیک شهری، آگاهی مردم را نسبت به اهمیت بهداشت فردی افزایش می دهند. لازم به ذکر است که اولین قدم برای ایجاد تغییر در رفتار مردم یک جامعه، بالارفتن آگاهی آن هاست؛ برای همین است که این اقدام، حرکتی نوین و طوفانی در حیطه فرهنگ سازی به حساب می آید و نباید دست کم گرفته شود.

تغییر نگرش

این کمپین با ترویج بوی خوش بدن و حس شادابی حاصل از آن، نگرش مردم را به استفاده از دئودورانت های خوش رایحه و حفظ بهداشت فردی، تغییر می دهد. بسیاری از مردم ممکن است استفاده از انواع خوشبوکننده های بدن را منحصر به میهمانی ها و دورهمی هایشان بدانند، درحالی که کمپین سفر خوشبو این نکته را به شهروندان توصیه می کند که ضروری است پیش از حضور در محیط های بسته مترو، اتوبوس و ... از دئودورانت های باکیفیت استفاده کنند. محققین این پویش، چنین تغییر نگرشی را قدمی بزرگ در راستای ارتقای سلامت و نشاط جامعه می دانند!

ایجاد محیطی سالم

مجموعه قدرتمند و ایده پرداز آمبرلا این نکته را در نظر گرفته است که استفاده از دئودورانت ها می تواند باعث ایجاد محیطی سالم با هوایی تمیز و دلچسب در اماکن عمومی شود. این موضوع، رضایت مردم را نسبت به وسایل نقلیه عمومی و کیفیت حضور در محیط های کوچک و بسته شهری، ارتقا می دهد. طبیعی است که تجربه حضور در فضای مترو و اتوبوس با هوای پاکیزه و شاداب می تواند حس وحال شهروندان را به استفاده از این وسایل نقلیه عمومی تغییر دهد و آن ها به چنین اقدامی در عبورومرورهای روزمره شان، ترغیب کند.

کمپین سفر خوشبو چطور مردم را به استفاده از محصولات خوشبوکننده تشویق می کند؟

جذابیت و جالب بودن ماکت های غول پیکر دئودورانت در مکان های پُرتردد مانند ایستگاه های مترو، دلیل محکمی است برای اینکه مخاطبان با معضل همیشگی بوی بد بدن در متروها، روبه رو شوند و در کنار رعایت بهداشت روزانه خود، با راه حل ساده و مطمئن این معضل آشنا شوند: استفاده از دئودورانت! کمپین «سفر خوشبو» با نصب این ماکت های بزرگ دئودورانت، حس بویایی مردم را تحریک می کند و تجربه ای خوشایند را به آن ها منتقل می سازد.

استشمام این رایحه ملایم و بهشتی، باعث تشویق مسافرین مترو به استفاده از دئودورانت ها می شود و به مرور زمان، اکثر افراد خود را ملزم می کنند که با رعایت بهداشت پوست و جلوگیری از انتشار بوی بد تعریق بدن در فضاهای بسته، به سلامت و تازگی هوای متروها و اتوبوس ها کمک کنند. این فرایند می تواند خاطره ای خوش از سفرهای داخل شهری در ذهن مردم ایجاد کند و این مسافرت های کوتاه آزارهنده را به سفری آسان و خوشبو برای آن ها تبدیل کند!

کمپین سفر خوشبو آمبرلا

هدف از اجرای این کمپین چیست؟

آمبرلا در نظر دارد تا با این کمپین مبتکرانه و نو، توجه به بوی بدن را یکی از فاکتورهای مهم احترام به حقوق دیگر شهروندان، معرفی کند! کمپین «سفر خوشبو» در پی فرهنگ سازی عمیقی است که باعث شود تا افراد، استفاده از خوشبوکننده های بدن را به رفتاری روتین در زندگی خود تبدیل کنند و پیش از شروع سفرهای داخل شهری شان، از دئودورانت های مناسب و معتبر استفاده کنند تا فضایی سالم و کم آسیب برای هم سفران خود خلق کنند. ازآنجاکه بوی نامطبوع بدن می تواند برای گروه های حساس، آزاردهنده و حتی مخرّب باشد، طراحان این پویش پرطرفدار، به جلوگیری از انتشار این بوی منفی تاکید داشته اند و شعار «ایجاد سبک زندگی سالم» خود را در این کمپین جنجالی پیاده کرده اند.

سخن پایانی

فرقی نمی کند که از مترو به عنوان وسیله ای همه روزه استفاده می کنید یا گه گاه برای رفع نیازهایتان، وارد واگن های این مترو می شوید؛ به هرحال مسئله بوی ناخوشایند متروها و اتوبوس ها، می تواند برای همه اقشار با هر نوع استفاده ای از این وسایل نقلیه، آزاردهنده باشد. آمبرلا با کمپین خلاقانه خود تلاش کرده است تا مردم را به سوی ترویج سلامت در محیط عمومی شهری تشویق کند و مراقبت پوستی و خوشبوکردن بدن را به عنوان یکی از ضروری ترین اقدامات روزانه شهرنشینان، به آن ها یادآوری کند. امید است که چنین کمپین پرسروصدا و مبتکرانه ای، قدمی بلند در سلامت فضای شهری باشد و معجزه ای در حال وهوای مسافرین مترو ایجاد کند!

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3S77jE1C
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه