پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تقاضا برای چاپ فاکتور در تهران و سایر شهرهای دیگر در انتهای سال بیشتر می شود. با توجه به اینکه میزان خرید و فروش در انتهای هر سال به خاطر نزدیک شدن به عید نوروز، افزایش می یابد، نیاز به استفاده از فاکتورهای رسمی نیز بیشتر می شود. به همین خاطر مجموعه هایی که در زمینه چاپ فاکتور فعالیت می کنند، حجم بالایی از سفارش ها را دریافت می نمایند. در شهرهای بزرگی مانند تهران، بازاری ها،صاحبان فروشگاه ها و کسبه باید به موقع برای سفارش چاپ فاکتور اقدام کنند تا بتوانند برای خرید و فروش از این اسناد رسمی استفاده نمایند.

سفارش چاپ فاکتور رسمی در تهران

سفارش چاپ فاکتور رسمی در تهران

پیدا کردن یک چاپخانه معتبر برای سفارش چاپ فاکتور رنگی و انواع فاکتور رسمی در تهران اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه کسب و کارهای مختلف به دنبال فاکتورهای حرفه ای و با کیفیت هستند، انتخاب یک چاپخانه مطمئن برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

مجموعه های متعددی هستند که در زمینه چاپ فاکتور در تهران فعالیت می کنند. اما فاکتورهای همه آن ها دارای طراحی دقیق نیستند و کیفیت بالایی ندارند. علاوه بر دوام و کیفیت فاکتور، استفاده از تجهیزات پیشرفته برای چاپ نیز اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر کسبه و بازاری های شهر تهران که می دانند فاکتور چه اندازه می تواند در تجارت و تبلیغات آن ها نقش داشته باشد، معمولاً به سراغ مجموعه های معروف و معتبر می روند و سفارش چاپ فاکتور خود را به این مجموعه ها می سپارند.

 

روش چاپ فاکتور رسمی

فاکتورها، اسناد تجاری و رسمی هستند که به عنوان نوعی ضمانت نامه به خریداران ارائه می شوند. این فاکتورها دارای سایزهای متنوعی بوده و بخش های مختلفی دارند. بعضی از این فاکتورها به صورت معمولی هستند. اما بعضی دیگر از فاکتورها رنگی می باشند. در صورتی که قصد چاپ فاکتور کاربن لس را دارید،باید هنگام سفارش فاکتورهای رسمی این مورد را خاطرنشان کنید. زیرا روش چاپ این فاکتورها با یکدیگر تفاوت دارد.

در مجموعه های معتبر نیروهای متخصص مشغول به کار هستند و از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می شود. روش های گوناگونی هم برای چاپ این اسناد انتخاب می شود. برای انتخاب روش چاپ فاکتور ابتدا باید بدانید تیراژ مورد نیاز شما یا تعداد نسخه هایی که لازم دارید، چقدر است. سپس باید نوع کاغذ را انتخاب کنید. بعضی از فاکتورها کاربن دار یا بدون کاربن هستند. انتخاب نوع چاپ نیز یکی دیگر از مواردی است که برای سفارش باید به آن توجه داشته باشید. در حال حاضر روش چاپ افست، چاپ دیجیتال و ...برای فاکتورهای اختصاصی انتخاب می شوند. نوع کاغذ نیز با توجه به روش چاپ انتخاب می شود. سایز و ابعاد فاکتور،پرفراژ دار بودن،صحافی،سرچسب،شماره فاکتور یا بدون شماره بودن آن جزو مواردی است که نشان می دهد چه روشی برای چاپ فاکتور رسمی در تهران و شهرهای دیگر باید انتخاب گردد. روش های چاپ فاکتور اختصاصی عبارت اند از:

  • چاپ افست
  • چاپ ریسو
  • چاپ دیجیتال

 

نکات مهم برای سفارش چاپ فاکتور در تهران

قبل از اینکه برای سفارش چاپ فاکتور در تهران اقدام کنید،باید یک سری نکات مهم را بدانید. استفاده از رنگ های مناسب و انتخاب روش استاندارد برای چاپ فاکتور جزو نکاتی هستند که باید حتماً مورد نظر قرار بگیرند. علاوه بر این موارد،نکات دیگری هم هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

رزولوشن فایل

فایلی که برای چاپ فاکتور انتخاب می کنید باید رزولوشن مناسب داشته باشد. معمولاً این فایل ها باید ۳۰۰ پیکسل در اینچ باشند تا بتوانید یک فاکتور با کیفیت از نظر چاپ داشته باشید.

انتخاب رنگ

رنگ های اصلی برای چاپ فاکتورهای رسمی بهترین گزینه هستند.

ابعاد فاکتور

کسبه و صاحبان فروشگاه ها به عنوان مدیران یک کسب و کار،باید حتماً ابعاد استانداردی برای فاکتورهای اختصاصی خود انتخاب کنند. معمولاً مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، دارای کارشناسان و طراحان متخصصی هستند که مشتریان را در این زمینه راهنمایی می کنند و ابعاد مورد نیاز برای مشاغل مختلف را معرفی می کنند.

طراحی فاکتور

طراحی فاکتور مراحل مختلفی دارد که توسط کارشناسان و طراحان انجام می شود. اما صاحبان کسب و کارها باید به منگنه ای یا سرچسبی بودن فاکتور فکر کنند و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند.

انتخاب مکان شماره زنی

هنگام سفارش فاکتور باید قبل از فرم بندی، محل دقیق شماره زنی روی فاکتور مشخص شود. به این صورت نیازی به درج کلمه شماره در فرم وجود نخواهد داشت.

دارا بودن حاشیه امن

فاکتورهای اختصاصی باید به گونه ای طراحی شوند که یک حاشیه امن برای برش داشته باشند تا در صورت کنده شدن فاکتور به صورت اتفاقی اطلاعات نوشته شده در آن باقی بمانند. البته باید برای پرفراژ نیز یک حاشیه امن در نظر گرفته شود.

تمام مواردی که اشاره کردیم در مجموعه های معتبر توسط طراحان مورد توجه قرار می گیرند.

سفارش چاپ فاکتور

انواع فاکتور کدامند؟

وقتی صحبت از چاپ فاکتور در تهران و سایر شهرها برای فروشگاه ها و مغازه ها می شود، اغلب افراد فقط به لیست خرید فکر می کنند. در صورتی که فاکتورها دارای انواع گوناگونی هستند. فاکتورها دارای دو نوع رسمی و غیر رسمی هستند. فاکتورهای رسمی معمولاً برای شرکت ها و سازمان ها چاپ می شوند. این شرکت ها یک نسخه از فاکتور را به اداره مالیات ارسال می کنند تا برای آن ها مالیات بر ارزش افزوده محاسبه گردد. همین امر نشان می دهد که صدور فاکتور برای شرکت ها و ارگان ها ضروری است. ولی فاکتورهای غیر رسمی فقط برای کسب و کارهایی قابل استفاده هستند که مشتری از آن ها درخواست فاکتور می کند. معمولاً در این مشاغل،هیچ فاکتوری به اداره مالیات ارائه نمی شود. به عنوان مثال مشاغل خدماتی،مغازه های کوچک یا فروشگاه های معمولی از فاکتورهای غیر رسمی استفاده می کنند. از انواع فاکتور می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • رسید انبار
  • اسناد حسابداری
  • انواع قبض
  • برگه مرخصی
  • فرم خروج کالا از انبار
  • اسناد دریافت و پرداخت

نکته: به تمام فرم هایی که دارای دو تا ۳ برگ سند مالی هستند هم فاکتور می گویند.

 

قیمت چاپ فاکتور

هزینه چاپ فاکتور رسمی در تهران با توجه به تعداد برگه های انتخابی محاسبه می شود. زمانی که شما برای چاپ فاکتور اقدام می کنید،باید به ازای هر شماره، تعداد برگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا هزینه برای شما محاسبه شود. انتخاب روش چاپ فاکتور و نوع فاکتور نیز جزو مواردی هستند که روی هزینه نهایی تاثیر دارند. در صورتی که فاکتور رسمی یا غیر رسمی باشد،هزینه آن تغییر می کند. انتخاب فاکتورهای رنگی، فاکتورهای کاربن لس و سایر خدماتی که پس از چاپ به مشتریان ارائه می شود،می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

 

کلام پایانی

در صورتی که در بازار تهران فعالیت می کنید و کسب و کار شما جزو مشاغلی است که نیاز به فاکتور رسمی دارید، باید یک مجموعه معتبر برای چاپ فاکتور در تهران پیدا کنید. ابتدا می توانید نمونه کارهای قبلی این مجموعه ها را ببینید و سپس بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. اگر سوالی درباره نحوه سفارش و چاپ فاکتور هم داشته باشید، می توانید با کارشناسان این مجموعه ها در میان بگذارید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uwPMqNrz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه