پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 فرصت ها و چالش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال: مصاحبه با امید فدوی

 

ده سال از طلوع عصر جدیدی در دنیای مالی می گذرد. عصری که با ظهور ارزهای دیجیتال، انقلابی در نظام پولی و اقتصادی جهان رقم زد. بازاری نوپا که شاید در ابتدا، هیچ کس تصور نمی کرد تا این حد در تار و پود زندگی بشر تنیده شود.

کریپتوکارنسی ها، این پول های دیجیتال غیرمتمرکز، با تکیه بر فناوری بلاک چین، به سرعت جای خود را در میان مردم جهان باز کردند. در شرایطی که نوسانات اقتصادی و تحریم ها، چالش های زیادی را برای کسب درآمد ارزی در ایران ایجاد کرده اند، ارزهای دیجیتال به عنوان یک راهکار جذاب و قابل توجه امروزه افراد زیادی را به سمت خود کشانده است.

اما این مسیر، خالی از خطر نیست. بازار ارزهای دیجیتال، با نوسانات ناگهانی و ریسک های فراوان همراه است. غفلت از این خطرات، می تواند ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

در این میان، نیاز به راهنمایی و آموزش، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. آگاهی از رازهای نهفته در قلب تپنده این دنیای نوین، کلید موفقیت در این مسیر دلاری و پرماجراست.

ما در این گفتگو، به سراغ امید فدوی، بنیان گذار آکادمی امید فدوی و فعال در حوزه آموزش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال رفته ایم تا از تجربه و تخصص ایشان در این حوزه استفاده کنیم.

جناب فدوی عزیز چرا این روزها اسم ارزهای دیجیتال را زیاد می شنویم؟

خب، دلایل خیلی زیادی برای محبوبیت این بازار وجود داره. مخصوصا در دو سال اخیر افراد خیلی زیادی به این بازار روی آوردن و در دنیا نیز توجهات بسیار زیادی رو به خودش جلب کرده. از مهم ترین دلایل، مزایای متعددی هست که این بازار داره. غیرمتمرکز بودن، دسترسی آسان، تنوع، امنیت و سرعت، از جمله مزایایی هستند که کاربران را به این بازار جذب کرده.

درآمد دلاری، یکی دیگر از جذابیت های اصلی بازار ارزهای دیجیتال در کشور ما هست. در شرایطی که نوسانات اقتصادی و تورم، ارزش پول ملی رو به شدت تحت تاثیر خودش قرار داده مردم به دنبال راهی برای حفظ ارزش سرمایه و از طرفی هم کسب سود هستند و این بازار میتونه این موارد رو پوشش بده.

بازار ارز دیجیتال از چیزی که فکر میکنیم سریعتر رشد میکنه و در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران زیادی رو به خودش جلب کرده که نشون میده این بازار آینده روشنی داره.

جدا از تمامی این دلایل، آگاهی عمومی هم روز به روز در حال افزایش هست و به محبوبیت این ارزها در سال های اخیر کمک کرده.

آیا این بازار، ضررهای سنگین هم داره؟

البته. این یک بازار مدرن و جدید است و به همین دلیل با چالش ها و ریسک های زیادی همراه هست. نوسانات ناگهانی قیمت ارزها به شکلی هست که ممکنه تمام سرمایه شما رو از بین ببره. از طرفی خیلی از ارزها در مراحل اولیه توسعه خودشون هستن و با چالش های قانونی و مقرراتی زیادی روبرو هستن.

جواب سوالتون یک «بله» قاطعانست. من همیشه گفتم این بازار مناسب همه افراد نیست و باید شرایط لازم برای فعالیت در این بازار رو داشته باشید.

آیا راهکاری وجود داره که در این بازار فعالیت کنیم و جلوی ضررهای سنگین رو هم بگیریم؟

به نظر من این مورد تنها با آموزش قابل انجام است. آموزش درست و اصولی، با صرف زمان مناسب و کسب تجربه تنها راهی هست که میتونه جلوی ضررهای سنگین در این بازار رو بگیره.

جدا از آموزش، افراد باید مهارت های مدیریت ریسک و کنترل احساسات رو بلد باشن. این مهارت ها با تمرین های زیاد بدست میاد و یک شبه نمیشه بهشون رسید.

در قدم بعد باید صبر و حوصله داشته باشید. شما باید بدونید که هیچ تضمینی برای موفقیت در این بازار وجود نداره. همیشه احتمال ضرر و زیان در هر سرمایه گذاری، از جمله ارزهای دیجیتال، وجود داره. این ریسک در هر بازار و هر سرمایه گذاری دیگه ای هم هست و ساده ترین راه برای جلوگیری از این موضوع هم این هست که فقط با پولی که می تونید از دست بدید، در این بازار سرمایه گذاری کنید.

امید فدوی فعال در حوزه آموزش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

چرا اینقدر آموزش رو مهم می دونید؟

چون افراد زیادی رو دیدم که بدون داشتن مهارت و تجربه کافی در این بازار وارد شدند و با فکر یک شبه پولدار شدن، تمام سرمایشون رو از دست دادند. اگر همین فرد، آموزش دیده بود این اتفاق براش رخ نمیداد. در این بازار هیچ محدودیتی وجود نداره و سودهای نجومی میتونه رویای خیلی ها رو به واقعیت تبدیل کنه و از طرفی همین رویا میتونه به یک کابوس تلخ هم تبدیل بشه. کابوس از دست رفتن سرمایه در یک چشم بهم زدن.

آموزش صحیح و افزایش آگاهی، جلوی این اتفاقات تلخ رو میگیره و میتونه دریچه جدیدی از درآمد رو به روی افراد باز کنه و اون هم درآمد دلاری هست.

از فعالیت هاتون در زمینه آموزش ارزهای دیجیتال بهمون میگید؟

من دوره های آموزشی زیادی برگزار کردم. اوایل این دوره ها به صورت حضوری بود. بعد از مدتی به دلیل محدودیت های دوره های آموزشی حضوری، سایت آکادمی امید فدوی رو راه اندازی کردیم و الان صدها آموزش گام به گام به صورت رایگان در سایت وجود داره که علاقه مندان می تونن از اون ها استفاده کنند. هدف من از این آموزش ها افزایش آگاهی علاقه مندان این حوزه هست.

در حال حاضر سایت امید فدوی یک مرجع آموزش در این حوزه شناخته می شه و همیشه سعی کردیم محتوای با کیفیتی رو در اختیار علاقه مندان این حوزه بگذاریم.

وضعیت و بازخورد آموزش های شما تاکنون چطور بودن؟

در حال حاضر ۳ دوره آموزشی رو منتشر کردم. یک دوره هم به تازگی به این مجموعه اضافه شده و به زودی منتشر میشه. دوره های «جادوی سرمایه گذاری سودآور»، «درآمد از ارزهای دیجیتال در شرایط بحرانی» و «رازهای تریدرهای موفق» منتشر شدند و ۱۲ هزار نفر ازشون استفاده کردن. ثبت نام دوره جدید که تکمیل کننده این ۳ دوره هست به اسم «استراتژی های ترید» هم به زودی شروع میشه.

تاکنون بازخوردهای بسیار مثبتی از طرف کاربرانی که در دوره ها ثبت نام کردن داشتیم که بسیاری از اون ها رو در سایت و پیج گذاشتیم تا افرادی که هنوز تصمیم قطعی نگرفتن بتونن با مشاهده نظرات تصمیم درستی رو بگیرن.

ثبت نام دوره های ما به دلیل محدودیت های زیرساختی برای همیشه در دسترس نیست و تنها در بازه های زمانی خاص، از طریق شبکه های اجتماعی و وبسایتمون اطلاع رسانی میشه. هر از چند مدت، تعداد محدودی رو قبول می کنیم. برای من پشتیبانی خیلی مهم هست و میخوام که هرکسی در دوره های ما ثبت نام می کنه بتونه خدمات خوبی رو دریافت کنه.

آدرس همه کانال های ارتباطی من در سایت قرار داره.

به عنوان آخرین سوال، اعتقاد دارید که میشه از بازار ارزهای دیجیتال درآمد دلاری داشت؟

پاسخ کوتاه، بله است. رسیدن به درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال کاملا امکان پذیر هست ولی برای رسیدن به اون باید تلاش کرد، صبر داشت و دانش خود رو افزایش داد. اولین قدم برای رسیدن به این موفقیت، آموزش هست و هرکسی درآمد دلاری میخواهد باید قبل از هرچیز با مفاهیم و اصول بازار ارزهای دیجیتال آشنا بشه، ریسک های این بازار رو بشناسه و استراتژی های مناسب برای معامله و سرمایه گذاری در این بازار رو یاد بگیره.

خوشبختانه منابع آموزشی زیادی در این زمینه وجود داره. کتاب، مقالات و دوره های آموزشی زیادی هست که علاقه مندان می تونن استفاده کنن و سطح دانش خودشون رو افزایش بدن.

https://omidfadavi.me/

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3OoF7VUo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه