پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کارت به کارت در کسری از ثانیه با موبایل

کارت به کارت بانکی یکی از مهم ترین تراکنش های بانکی است که مسیر خاصی را از گذشته تا به حال پیموده است. کارت به کارت بانکی در شکل سنتی به صورت حضوری انجام می شد و پروسه آن گاهی چند ساعت نیز طول می کشید. اما حالا این کار مهم بانکی در کسری از ثانیه انجام می شود. البته اگر انتخاب درستی برای روش های کارت به کارت کردن داشته باشید. زیرا روش های زیادی برای این کار وجود دارند که برخی از آن ها از نظر زمانی وقت بسیار زیادی را از شما می گیرند. اما در مقابل روش هایی با سرعت بسیار بالا نیز وجود دارد. بنابراین ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم تا با بهترین و سریع ترین روش های کارت به کارت بانکی آشنا شوید. پس تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

روش های کارت به کارت بانکی

برای کارت به کارت بانکی روش های مختلفی وجود دارد. از جمله:

  • استفاده از اپلیکیشن های پرداختی
  • اپلیکیشن های بانکی
  • روش حضوری

هر سه روش فوق برای عملیات بانکی مختلف از جمله کارت به کارت کردن مناسب هستند؛ اما اگر بخواهیم از سریع ترین روش بانکی صحبت کنیم بدون شک استفاده از اپلیکیشن های پرداختی همچون دیجی پی جزء بهترین و سریع ترین روش محسوب می شوند.

استفاده از اپلیکیشن های پرداختی

در حال حاضر اپلیکیشن های پرداختی زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید عملیات مختلف بانکی از جمله کارت به کارت کردن را انجام دهید. اپ های پرداختی در کنار کارت به کارت بانکی، از خدمات دیگری همچون خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبوض و... نیز برخوردار هستند. در میان اپ هایی که در این رابطه موجود است، دیجی پی یکی از بهترین اپ های پرداختی محسوب می شود. زیرا شما با این اپ علاوه بر عملیات مختلف بانکی می توانید از امکاناتی همچون کیف پول دیجیتال و نیز دریافت اعتبار یا وام نیز برخوردار شوید.

کارت به کارت بانکی در دیجی پی نیز جزء قابلیت های خوبی است که به آسانی انجام می شود. البته استفاده از این روش با یک محدودیت مواجه است و آن محدود بودن سقف تراکنش ها است. سقف اکثر اپلیکیشن های پرداختی از جمله دیجی پی حدود 10 میلیون تومان است. البته این سقف در برخی از اپلیکیشن ها کمتر نیز است. با این حال اپلیکیشن دیجی پی با فراهم کردن امکاناتی همچون خرید اقساطی جزء اپ های بسیار پرطرفدار است. علاوه بر این شما با استفاده از کیف پول دیجیتال دیجی پی نیز می توانید بدون نیاز به رمز دوم، شارژ یا بسته اینترنتی نیز بخرید.

یک نکته قابل توجه در مورد وام های دیجی پی دریافت آسان آن است. طوری که همه افراد 18 تا 70 ساله می توانند این اعتبار را دریافت کنند. علاوه بر این دریافت وام دیجی پی نیازی به ضامن و یا بلوکه شدن پول نیز ندارد. بنابراین شما به بهانه استفاده از خدماتی همچون کارت به کارت بانکی می توانید از امکانات بی نظیری همچون دریافت وام برخوردار شوید.

سود سالیانه این وام در مقایسه با بسیاری از بانک ها بسیار کم است و گزینه های مختلفی نیز از نظر مبلغ وام و نحوه پرداخت اقساط وجود دارد. پس دیجی پی را نصب کنید و علاوه بر استفاده از خدماتی همچون کارت به کارت بانکی، از وام آن نیز برخوردار شوید.

همانطور که گفتیم اپلیکیشن های پرداختی دیگری به جز دیجی پچی نیز وجود دارد. اما با جرات می توان گفت دیجی پی تنها اپلیکیشنی است که امکان ارائه وام را نیز برای مشتریان و کاربران خود فراهم کرده است. بنابراین در صورت تمایل می توانید از اپلیکیشن های دیگر نیز استفاده کنید. خدمات پرداختی اپلیکیشن های دیگر نیز معمولا شامل خدماتی همچون کارت به کارت بانکی، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبض آب، برق، تلفن و... است. هر چند گزینه خرید اقساطی یا دریافت اعتبار وجود ندارد.

اپلیکیشن های بانکی

از اپلیکیشن های بانکی نیز می توانیم به عنوان یکی از روش های خوب کارت به کارت بانکی یاد کنیم. به خصوص اینکه این اپ ها از امکانات گسترده ای برای جابه جایی پول در مبالغ بالا نیز برخوردار هستند. البته سقف کارت به کارت در اپ های بانکی همان 10 میلیون تومان است؛ اما روش های دیگری نیز همچون انتقال از طریق ساتنا، پایا یا حواله بانکی نیز وجود دارد که برای انتقال پول در مبالغ بالا از آن ها استفاده می شود.

سرعت اپ های بانکی نیز مانند اپ های پرداختی بالا است؛ با این حال این اپ ها فاقد گزینه هایی همچون کیف پول دیجیتال و یا خرید اقساطی هستند. همچنین ممکن است برخی از امکانات پرداختی در اپ هایی مانند دیجی پی در اپلیکیشن های بانکی وجود نداشته باشد. اپ های بانکی برای افرادی که دارای کسب و کار خاصی هستند و یا روزانه مبالغ بالایی تراکنش مالی دارند گزینه مناسبی هستند.

روش حضوری

منظور از روش حضوری برای کارت به کارت بانکی همان روش سنتی مراجعه به بانک است. البته استفاده از خودپردازها را نیز می توان جزئی از این روش دانست. پرداخت با خودپرداز از نظر سرعت بسیار بهتر از مراجعه حضوری به بانک است. با این حال این روش نیز دردسرهای خاص خود را دارد. از جمله آنکه ممکن است در نزدیکی محل سکونت شما خودپرداز وجود نداشته باشد و یا آنکه پیدا کردن و یا مراجعه حضوری به خودپرداز کمی زمانبر باشد.

از طرفی برخی از مشکلات پیش بینی نشده مانند خراب بودن دستگاه نیز می تواند مزید بر سایر مشکلات باشد. همچنین در مواقعی شما باید چندین دقیقه در صف خودپرداز منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد. مراجعه حضوری به بانک نیز با مشکلات مشابه خودپردازها مواجه است. حتی می توان گفت این روش ممکن است از نظر زمانی تا چندین ساعت نیز طول بکشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای کارت به کارت بانکی هیچ گاه از این روش ها استفاده نکنید. مگر آنکه تنها گزینه پیش روی شما مراجعه حضوری باشد.

اپ پرداختی یا بانکی؟

انتخاب با خود شما است. اگر معمولا تراکنش های شما محدود به مقادیر کم است استفاده از اپ بانکی گزینه خوبی است. به خصوص آنکه با این اپ ها علاوه بر امکانات موجود در اپ های بانکی، می توانید از چندین قابلیت پرداختی دیگر نیز برخوردار شوید. اما اگر معمولا به دلیل شرایط خاص شغلی یا تحصیلی مجبور به انجام تراکنش های بالا هستید احتمالا اپ بانکی بیشتر پاسخگو است. هر چند در این موارد نیز می توانید در کنار اپ بانکی از اپ هایی مانند دیجی پی نیز استفاده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/khiXl9od
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه