پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بیمه شخص ثالث ندارید و رانندگی می کنید؟ چنین چیزی واقعا پرخطر است و می تواند عواقب بسیار ناخوشایندی برایتان به همراه بیاورد. اگر بیمه تان را تمدید نکرده اید و نگران هزینه جرایم آن هستید، اکنون بهترین زمان برای خرید و قرارگرفتن مجدد تحت پوشش بیمه است. مطابق رسم هر سال، سازمان بیمه مرکزی فرصتی برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث در نظر گرفته است. با بهره مندی از این طرح می توانید بدون پرداخت ریالی بابت جرایم روزشمار ثبت شده برای وسیله تان، بیمه خود را تمدید کنید و امن و بی دغدغه برانید. در مسیر خرید، ازکی را هم به خاطر داشته باشید. در ادامه درباره همه این موارد بیشتر برایتان خواهیم گفت.

از فرصت بخشودگی بیمه شخص ثالث استفاده کنید

سازمان بیمه مرکزی در هر سال، بازه ای زمانی برای بخشش جرایم وسایل نقلیه ای مشخص می کند که بیمه شخص ثالث را تمدید نکرده اند. امسال هم معاونت نظارت بیمه مرکزی اعلام کرده است که در بهمن ماه ۱۴۰۲، تمام وسایل نقلیه موتوری تحت عفو و بخشش قرار می گیرند.

بنابراین، اگر بیمه شخص ثالث وسیله تان را تمدید نکرده اید، بهترین فرصت برای انجام آن فرارسیده است. از ۱۲ بهمن ۱۴۰۲، عفو جرایم بیمه شخص ثالث به این شرح خواهد بود:

  • صاحبان موتورسیکلت ها به مدت ۴۸ روز از موعد مشخص مشمول عفو می شوند.
  • صاحبان وسایل نقلیه به مدت ۳۰ روز از موعد مشخص مشمول عفو می شوند.

مزایای بهره مندی از فرصت بخشودگی بیمه شخص ثالث چیست؟

با تمدید بیمه شخص ثالث در بازه های زمانی بخشودگی، نیازی به پرداخت جریمه دیرکرد نخواهید شد. از آنجا که جریمه دیرکرد نپرداختن این بیمه به طور روزشمار محاسبه می شود، هزینه نسبتاً سنگینی برایتان به همراه می آورد.

پس از مزایای فرصت عفو استفاده کنید. این مزایا شامل موارد زیر می شود:

  • جلوگیری از جریمه و توقیف وسیله نقلیه؛
  • پیشگیری از صادرنشدن کارت سوخت و شارژ آن؛
  • آزادشدن امکان خریدوفروش وسیله نقلیه .

دقت کنید که این فرصت تمدید نمی شود و بنابراین، بهتر است که در بازه اعلام شده اقدام به خرید بیمه شخص ثالث کنید. با وجود بسترهای امن و کاربردی مانند سامانه ازکی، خرید انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث هم بسیار ساده تر از گذشته شده است؛ بنابراین، عجله کنید و در این فرصت با خرید بیمه از ازکی امن تر رانندگی کنید و بیمه تان را با قیمتی مناسب تر و شرایطی آسان تر بخرید. در ادامه، درباره خرید بیمه از ازکی بیشتر خواهیم گفت.

جریمه دیرکرد پرداخت بیمه شخص ثالث چقدر است؟

اگر بیمه شخص ثالث وسیله نقلیه تان را تمدید نکنید، به ازای هر روز که بی بیمه می گذرد، مبلغی به عنوان جریمه برایتان منظور می شود. این مبلغ برای هر نوع وسیله متفاوت است:

  • خودروهای سواری؛ بین ۸ تا ۱۳هزار تومان در هر روز
  • موتورسیکلت؛ بین ۲ تا ۳۰هزار تومان در هر روز
  • خودروهای بارکش؛ بین ۱۰ تا ۲۵هزار تومان

فرمول محاسبه جریمه دیرکرد هم به طور کلی به شرح زیر است:

حق بیمه کامل بدون تخفیف تقسیم بر تعداد روز سال یعنی ۳۶۵ روز = جریمه دیرکرد

برای خرید بیمه شخص ثالث در فرصت عفو به ازکی مراجعه کنید

ازکی بستری برای خرید انواع بیمه است. برای تهیه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه مختلف هم می توانید به آن مراجعه کنید. در این سامانه، همه چیز به طور آنلاین پیش می رود و نیازی به مراجعه حضوری یا برقراری تماس تلفنی ندارید. با ورود به بخش بیمه شخص ثالث و ارائه اطلاعات وسیله نقلیه تان، فهرستی از بیمه شرکت های گوناگون در اختیارتان قرار می گیرد.

با استعلام قیمت ها و شرایط، امکان رصد و مقایسه گزینه های متنوع برایتان فراهم می شود. زمانی که بیمه موردنظرتان را انتخاب کردید، با ورود اطلاعات و پرداخت هزینه به طور اینترنتی، فرایند خرید پایان می یابد و بیمه نامه تان صادر می شود.

حالا که فرصت بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث فعال شده است، به ازکی مراجعه کنید و در چند گام سریع و ساده، اقدام به خرید بیمه مطلوبتان کنید. یادتان باشد که بخشودگی این طرح برای بیمه هایی است که طی اعتباری یک ساله خریداری می شوند و موارد کوتاه مدت را دربرنمی گیرد.

عفو از جرایم بیمه و پرداخت عوارض آزادراهی از سوی ازکی

با خرید بیمه شخص ثالث از ازکی در فرصت بخشودگی، هم بی نیاز از پرداخت مبالغ جریمه دیرکرد می شوید و هم بی دغدغه و محدودیت مکانی و زمانی بیمه را خریداری می کنید. علاوه بر این ها، یکی از جذابیت های خرید بیمه شخص ثالث از ازکی، پرداخت عوارض آزادراهی از سوی این سامانه برای مشتریان است.

بنا به قوانین مطرح شده از تیرماه امسال (۱۴۰۲)، پیش از خرید و تمدید بیمه شخص ثالث باید حتما عوارض آزادراهی را پرداخت کرده باشید. با مراجعه به ازکی برای خرید بیمه شخص ثالث، این هزینه برایتان پرداخت می شود. در واقع، ازکی به طور خودکار این هزینه را برای کاربرانش می پردازد. فرقی نمی کند که خرید بیمه تان به طور قسطی بوده یا نقدی، درهرحال، سامانه ازکی آن را می پردازد.

از فرصت ها استفاده کنید

حالا که هم ازکی و هم سازمان بیمه مرکزی، فرصت هایی ایدئال برای تمدید بیمه شخص ثالث به شما پیشنهاد می کنند، از آن ها بهره ببرید. رانندگی با رعایت قوانین و پرداخت به موقع عوارض و حق بیمه خوشایندتر و امن تر پیش می رود. خیال خودتان را راحت کنید و با مراجعه به ازکی، برنامه ریزی مطلوبی برای مدیریت موضوعات مربوط به وسیله نقلیه تان داشته باشید.

بخشودگی 100% جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8PGB3ziK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
پمپ آب :
4 روز پیش
یسار عالی از سایت ما نیز دیدن کنید https://****.com/product-category/%da%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/%d9%be%d9%85%d9%be-%d8%a2%d8%a8-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c/
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه