پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

میدان نقش جهان، یکی از مهم ترین و تاریخی ترین جاذبه های گردشگری شهر اصفهان محسوب می شود که در مرکز این شهر قرار دارد. هر ساله گردشگران زیادی برای قدم زدن در این میدان زیبا و گرفتن چند عکس یادگاری با آن به این شهر سفر می کنند. اقامت در هتلی نزدیک به نقش جهان اصفهان بدین معناست که شما در اندک زمانی به عمارت عالی قاپو خواهید رسید یا آنکه هر موقع حوصله تان سر رفت، به این میدان خواهید آمد تا دور نقش جهان قدم بزنید و درشکه سواری کنید. با توجه به مرکزیت نقش جهان به ناحیه شهری اصفهان، فاصله شما با دیگر جاذبه های گردشگری این شهر نیز زیاد نیست و با یک تیر، چند نشان را خواهید زد. اما از بین بهترین هتل های اصفهان کدام اقامتگاه ها در نزدیکی این میدان تاریخی واقع شده اند؟

هتل های اطراف نقش جهان اصفهان

از آنجا که نقش جهان در قلب اصفهان قرار گرفته و بسیاری از جاذبه های گردشگری اصفهان نیز به آن نزدیک است، هتل های زیادی در اطراف آن بنا شده اند؛ هتل هایی که سال هاست که به مسافران این شهر سرویس دهی می کنند. شاید یکی از چشمگیرترین آن ها هتل عباسی اصفهان باشد که قدمت آن به چند قرن قبل بازمی گردد. البته هتل های مدرنی مثل هتل پارسیان کوثر و هتل آسمان نیز در فاصله ای نه چندان دور از این میدان تاریخی دیده می شوند. اگر می خواهید محل اقامت شما به این میدان نزدیک باشد، توصیه ما رزرو هتل های زیر است.

هتل عباسی اصفهان

یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های اصفهان که در مرکز این شهر هم قرار دارد، هتل عباسی اصفهان است. ساخت این هتل افسانه ای به سال ۱۱۰۶ هجری شمسی بازمی گردد که البته در سال ۱۳۴۵ بازسازی شد و توانست سال ۲۰۱۷ میلادی، لقب زیباترین هتل خاورمیانه را کسب کند. این هتل علاوه بر نزدیکی به میدان نقش جهان اصفهان، فاصله زیادی با دیگر جاذبه های گردشگری این شهر مثل سی و سه پل و زاینده رود ندارد. به جز موقعیت مکانی عالی، خدمات و امکانات مطلوبی را هم ارائه می کند که به معنای تجربه اقامتی لذت بخش در طول مدت حضور شما در شهر اصفهان است

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره عباسی دارای چند رستوران و کافی شاپ در محیط خودش است که انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در آن ها سرو می شود. از دیگر امکانات هتل عباسی اصفهان همچنین می توان به استخر، سونا، جکوزی و یک چایخانه سنتی اشاره کرد که شما را به قرن ها پیش خواهد برد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

اگر می خواهید در هتلی لوکس و مدرن اقامت داشته باشید و در عین حال به میدان نقش جهان اصفهان نیز نزدیک باشید، هتل پارسیان کوثر یکی از بهترین هتل های اصفهان است که می تواند اقامت به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. هتلی که در منطقه ای عالی و خوش آب و هوا قرار گرفته و اگر در زاینده رود آب جاری باشد، اتاق های آن منظره ای زیبا به سمت آن را ارائه می کنند. بنابراین شما با اقامت در این هتل هم به سی و سه پل و زاینده رود نزدیک خواهید بود و هم نقش جهان را در نزدیکی خود دارید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

در حیات این هتل لوکس پنج ستاره، باغی با درختان تنومند قرار گرفته که محیط آن را سرسبز و زیبا کرده است. رستوران های فرنگی و ایرانی مشرف به این باغ نیز به شما اجازه می دهند در حین میل کردن غذاهای سنتی اصفهان یا غذاهای دیگر کشورهای جهان، از منظره رو به باغ نیز لذت ببرید. یکی از رستوران ها در نزدیکی یک استخر پرآب قرار دارد که فصول گرم سال می توانید غذای خود را در هوای خنک کنار آن میل کنید. در این هتل امکانات دیگری مثل سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، صرافی، خشکشویی، چایخانه سنتی و کتابخانه نیز وجود دارد.

هتل آسمان اصفهان

هر جای مرکز شهر اصفهان که قرار داشته باشید، ساختمانی بلند و باعظمت را خواهید دید که در واقع همان هتل آسمان اصفهان است. هتلی بی نظیر که در مجاورت زاینده رود و در عین حال نزدیک به میدان نقش جهان واقع شده و با چشم انداز بی نظیر اتاق هایش، یکی از بهترین هتل های اصفهان برای اقامتی دلچسب است. علاوه بر این، هتل فاصله اندکی با مراکز تجاری بزرگی مثل پاساژ کوثر و پاساژ انقلاب دارد و کمی آن طرف ترش هم کاخ هشت بهشت اصفهان را خواهید داشت. پرسنلی مجرب و حرفه ای که اکثرا در حوزه هتل داری تحصیل کرده اند، در این هتل منتظر میزبانی از شما هستند تا اقامت در یکی از بلندترین ساختمان های شهر اصفهان را به شما هدیه دهند.

هتل آسمان اصفهان

در طبقات بالایی این هتل نیز یک رستوران گردان منحصربه فرد قرار دارد که علاوه بر منوی غنی از غذاهای ایرانی و فرنگی، تجربه متفاوتی از یک رستوران را به ارمغان میاورد. اگر به پیتزا و همبرگر علاقه مندید، می توانید از فست فود این هتل استفاده کنید و برای کمی استراحت هم می توانید به کافی شاپ این هتل بروید و از نوشیدنی های گرم و خنک آن لذت ببرید. از دیگر امکاناتی که هتل آسمان اصفهان در اختیار شما قرار می دهد باید به استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

همین حالا یک هتل نزدیک به نقش جهان را رزرو کنید

رزرو هتل به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور سامانه های رزرو آنلاین هتل مثل اسنپ تریپ، آسان تر از هر زمان دیگری شده است. فقط کافیست به وب سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و شهر مقصد را روی اصفهان قرار دهید. لیست بلندی از هتل های اصفهان از جمله هتل عباسی اصفهان را مشاهده خواهید کرد که می توانید ترتیب چینش آن ها را نیز بر اساس نیاز خود نظیر قیمت، تعداد ستاره ها و غیره تغییر دهید. در جلوی نام این هتل ها نیز امکانات، قیمت رزرو اتاق و تصاویر آن ها نیز مشخص است. از بین آن ها هتلی که امکانات رفاهی و قیمت متناسب با بودجه شما را ارائه می کند انتخاب کرده و با چند کلیک ساده آن را برای اقامت چند روزه در شهر شگفت انگیز اصفهان رزرو کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5PCI6DkW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
تهرانی :
4 ماه پیش
بیشترین تعداد هتل و بیشترین مسافرخونه و خانه های بوم گردی تو اصفهان تو خیابان مسجد سیده که بهترین دسترسی را به همه جای مرکز اصفهان به خصوص اماکن توریستی و تاریخی داره
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه