پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین تفریحات در مجارستان برای ایرانی ها

ایرانی هایی که به مجارستان مهاجرت می کنند شانس دیدن جاذبه های توریستی بسیار زیادی را دارند. با وجود آنکه برخی از تفریحات و سرگرمی های مجارستان در کشور خودمان هم انجام می شود اما لیستی از تفریحات در مجارستان وجود دارد که هرگز در ایران تجربه نکرده اید. در ادامه قصد داریم تا بهترین تفریحات در مجارستان برای ایرانی ها را به شما معرفی کنیم. زمانی که به این کشور سفر می کنید حتماً این تفریحات را تجربه کنید.

شنایی خاطره انگیز در استخر هتل گالرت

بوداپست به عنوان یکی از دیدنی ترین پایتخت های جهان شناخته می شود. در این شهر هتلی تاریخی ساخته شده است که از سال 1917 به مسافران خدمات خود را ارائه می دهد. استخر این هتل با تمام استخرهایی که دیده اید تفاوت دارد. این استخر سرپوشیده با آب های گرم سرشار از املاح معدنی پر می شود و دورتادور شما را ستون های بلند قدیمی و مجسمه های ساخته شده با مرمر پوشانده است. شما می توانید پس از مهاجرت به مجارستان همراه با خانواده خود به این استخر زیبا رفته و اوقات خوشی داشته باشید.

حضور در اپرای دولتی مجارستان

حتماً شما هم سالن های بزرگ اپرا را در فیلم های خارجی دیده اید که در آن هنرمندان به اجرای قطعات زیبا می پردازند. اگر می خواهید در یک اپرای باشکوه و جذاب شرکت کنید، ما به شما خانه اپرای دولتی مجارستان را پیشنهاد می کنیم. در بدو ورود خود به این ساختمان مجذوب معماری دوره نئو رنسانس مجارستان خواهید شد و در ادامه نیز از هنرمندی نوازندگان و خوانندگان آن لذت خواهید برد.

لحظاتی ناب در پارک ملی هورتوبادی

اگر از دیدن حیوانات و گیاهان خاص هیجان زده می شود باید از پارک ملی هورتوبادی که در دبرسن واقع شده است، دیدن کنید. در این پارک حیوانات آزاده گردش می کنند و گونه های مختلفی از گیاهان وجود دارد. این پارک 74 هکتاری در سال 1999 جزو میراث جهانی یونسکو شد. تماشای مناظر بکر این پارک یکی از تفریحاتی است که ایرانی ها نباید از دست بدهند.

تماشای غروب خورشید در رود دانوب

یکی از زیباترین رودخانه هایی که در جهان وجود دارد دانوب است. ما شما را به قدم زدن در کنار این رود در هنگام غروب آفتاب دعوت می کنیم. پس از آن نیز منظره شگفت انگیز روشن شدن چراغ های شهر و پل های روی رودخانه را از دست ندهید. این رودخانه که مسیر خود را از شمال به جنوب مجارستان ادامه می دهد، شهر بوداپست را به دو بخش تقسیم می کند. شما می توانید در کنار این رود زیبا پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. امکان قایق سواری و رانندگی بر روی این رود نیز در اختیار شما قرار گرفته است پس این تفریحات را از دست ندهید!

شهر تاریخی هوز و چشمه های آب گرم آن

اگر تا کنون یک شهر تاریخی را درکنار حوضچه های آب گرم ندیده اید به شما پیشنهاد می کنیم به شهر هوز سفر کنید. در این شهر بناهای تاریخی زیبایی وجود دارد که در کنار چشمه های آب گرم ساخته شده اند. امکان استفاده از این چشمه ها برای افراد بومی و مهاجران وجود دارد. پس این تجربه شگفت انگیز را از دست ندهید.

تماشای تاریخ در موزه فضای باز

اگر می خواهید با فرهنگ و پیشینه مجارستان به صورت ملموس آشنا شوید، ما به شما بازدید از موزه فضای باز مجارستان را پیشنهاد می کنیم. این موزه زیبا به 8 بخش تقسیم شده و در هر بخش، قسمتی از تاریخ این کشور به نمایش گذاشته شده است. موزه فضای باز در حدود 20 کیلومتری بوداپست قرار دارد. مقصدی مناسب برای توریست ها و مهاجران است.

بهترین تفریحات مجارستان

آب سبز دریاچه بالاتون

دریاچه بالاتون در نزدیکی بوداپست و در میان کوه های آتشفشانی قرار گرفته است. این دریاچه خصوصاً در فصل تابستان بسیار دیدنی و جذاب می شود. در این فصل جلبک هایی در آب رودخانه رشد می کنند که آب آن را سبز رنگ خواهند کرد. ما اقامت در ساحل این دریاچه و انجام تفریحات آبی آن را به شما ایرانی های عزیز پیشنهاد می کنیم.

غذاهای لذیذ مجارستانی در رستوران های کنار این دریاچه سرو می شود تا بتوانید طعم غذاهای منحصربه فرد این کشور را نیز بچشید. البته اگر در زمستان به این دریاچه بروید می توانید اسکی روی یخ را تجربه کنید. پس در هر فصلی که توانستید تماشای این دریاچه و تفریحات آن را از دست ندهید!

شهر مردگان مجارستان را از نزدیک ببیند!

از نام شهر مردگان نترسید، این شهر تاریخی و زیبا بسیار تماشایی است. شهر پچ که به آن لقب شهر مردگان را داده اند یکی از زیباترین شهرهای تاریخی مجارستان است که در آن بناهای مختلفی وجود دارد. در این شهر یک کلیسای بزرگ با نام کلیسای کاتولیک ساخته شده است که در ابتدا مسجدی برای مسلمانان بوده است. البته کنیسه دیدنی نیز در میدان اصلی شهر وجود دارد. قد زدن در خیابان های زیبای این شهر تاریخی یکی از جذاب ترین تفریحات مجارستان است.

بوداپست را از روی تپه گلرت ببینید

اگر عاشق طبیعت گردی هستید و می خواهید شهر بوداپست و رود دانوب را از مکانی مرتفع ببینید ما به شما تپه گلرت را پیشنهاد می کنیم. این تپه که 235 متر ارتفاع دارد به نماد ملی مجارستان تبدیل شده است. مجسمه آزادی بر روی این تپه قرار دارد و از فراز آن به پایتخت مجارستان می نگرد. در تپه گلرت یک غار تاریخی با قدمت 300 هزار سال نیز قرار گرفته است.

عکس کارت پستالی با ساختمان پارلمان مجارستان

اگر نام مجارستان را در موتورهای جستجو وارد کنید، عکس های بسیار زیادی از ساختمان پارلمان مجارستان مشاهده خواهید کرد. این ساختمان که در کنار رود دانوب قرار گرفته، معماری بسیار زیبایی دارد و سومین ساختمان باشکوه در جهان شناخته شده است. معماری این ساختمان بر اساس سبک گوتیک است و گردشگران بسیار زیادی برای ثبت عکس های خاطره انگیز به آن مراجعه می کنند. اگر شما هم موفق به مهاجرت به مجارستان شده اید و می خواهید با یکی از نمادهای کشور مجارستان عکس بگیرید ما به شما سفر به بوداپست و بازدید از این ساختمان را پیشنهاد می کنیم.

تجربه جذابترین تفریحات مجارستان با رویال مهاجرت

بسیاری از ایرانی ها آرزوی مهاجرت به کشوری مانند مجارستان را دارند این کشور نه تنها جاذبه های توریستی بسیار زیادی دارد بلکه مکانی مناسب برای ادامه تحصیل یا اشتغال است از آنجایی که متقاضیان مهاجرت به این کشور بسیار زیاد هستند ما به شما توصیه می کنیم با استفاده از خدمات مؤسسه رویال مهاجرت مسیر مهاجرت خود به این کشور را هموار کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/a6p0L4zQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه