پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرایط زندگی کردن در کشور امارات چگونه است؟

املاک دبی و ابوظبی از جمله پرهزینه ترین املاک جهان برای مهاجران هستند، اما خوشبختانه هزینه های روزمره مانند حمل و نقل، سرگرمی، غذاخوردن در رستوران و مواد غذایی آن ارزان است. در ادامه در رابطه با داشتن حساب در امارات، قیمت خانه ساحلی و موارد مشابه اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مزیت داشتن حساب در امارات

افتتاح حساب بانکی در امارات متحده عربی دارای مزایای بسیاری مانند مزایای مالیاتی، حفاظت از دارایی، سطح بالای محرمانگی و حفظ حریم خصوصی و راحتی برای مسافران است. داشتن یک حساب بانکی در دبی مزایای بسیار زیادی برای شرکت ها و همچنین برای بخش های فردی/خصوصی دارد. یکی از نیازهای اصلی برای افتتاح حساب بانکی شرکتی، راه اندازی یک شرکت در امارات است. داشتن یک حساب بانکی در دبی دروازه ای از فرصت ها و پیشنهادات را باز می کند و نیازهای تجارت یا خدمات شما را در سطح بین المللی و محلی آسان خواهد کرد.

افتتاح حساب در امارات

در اینجا خلاصه ای از مزایایی که هنگام افتتاح حساب در امارات از آن برخوردار خواهید شد، به شرح زیر است:

  • بانک های دبی اطلاعات شخصی شما را کاملا محرمانه می کنند.
  • انتقال آسان و مطمئن سرمایه در داخل و خارج از دبی
  • سیستم بانکداری آنلاین و تلفنی امن و مطمئن
  • دسترسی به بانک های بین المللی و خدمات آنها
  • تقریباً همه انواع گزینه های مبادله ارز موجود است
  • دسترسی به تسهیلات وام شخصی، تجاری و خودرو
  • کارت اعتباری با گزینه های خرید نامحدود
  • نرخ بهره معقول
  • داشتن چندین حساب ارزی
  • خدمات خودپرداز

حساب بانکی برای یک شرکت خارج از کشور ثبت شده در امارات هزینه کمتری دارد، با این حال باز کردن حساب بانکی بسیار سخت است به علاوه، الزامات بالاتری برای حداقل موجودی حساب و سپرده اولیه وجود دارد.

قیمت خانه ساحلی در دبی

به طور کلی، قیمت Emaar Beachfront از حدود 1.8 میلیون درهم برای یک آپارتمان 1 خوابه شروع می شود و تا 40 میلیون درهم برای یک پنت هاوس چهار خوابه می رسد. خرید خانه در دبی یکی از بهترین راه حل ها برای صرفه جویی در درآمد شماست. آپارتمان ها، ادارات و خانه ها در دبی تمام نیازها و نیازهای هر متقاضی ملک را برآورده می کنند. مسکن در این شهر به سرمایه گذاران املاک و مستغلات بازده اجاره بالایی می دهد و صاحبان خانه های جدید از حداکثر آسایش و امکانات مدرن برخوردار خواهند شد.

بازار املاک و مستغلات دبی به دلیل تنوع زیادی از گزینه ها برای فروش مشهور است. با این حال، محبوب ترین آنها واحدهای ساحلی هستند. خرید ملک از طریق دریا در دبی بهترین راه حل است، زیرا همیشه می توانید آن را اجاره کنید یا با قیمت بالاتری بفروشید.

چه اشخاصی می توانند اقامت دبی را بگیرند؟

ویزای اقامت امارات متحده عربی برای خارجیانی که در این کشور املاک و مستغلات خریداری می کنند، در اینجا کسب و کار راه اندازی می کنند، در یک دانشگاه محلی پذیرفته می شوند یا در یک شرکت محلی استخدام گردند، در دسترس است. گذشته از آن، بازنشستگانی که بیش از ۴۱۰۰ دلار درآمد غیرفعال دارند می توانند اقامت امارات را دریافت کنند.

ویزای اقامت امارات

ویزای اقامت امارات مجوزی است که افراد خارجی را قادر می سازد برای مدت طولانی در این کشور زندگی کنند. این ویزا که می تواند دو، سه، پنج یا حتی ده سال اعتبار داشته باشد، هر چند وقت یکبار که لازم باشد قابل تمدید است. بسیاری از خانواده های بین المللی که چندین نسل در امارات ریشه دارند، به طور مداوم ویزای خود را برای حفظ اقامت خود تمدید می کنند.

اما چگونه اقامت امارات را دریافت کنیم؟ راه های مختلفی برای اخذ اقامت امارات وجود دارد:

  • راه اندازی کسب و کار
  • برای ویزای کار اقدام کنید
  • برای ویزای فریلنسری در دبی یا سایر امارات اقدام کنید
  • در کالج یا دانشگاه درخواست ثبت نام دهید
  • درخواست ویزای خانوادگی به عنوان وابستگان (همسر، فرزند یا والدین بازنشسته) مقیم
  • خرید ملک به ارزش حداقل 750000 درهم برای دریافت ویزای سرمایه گذاری ملکی 2 ساله
  • ویزای طلایی امارات یا ویزای سبز دریافت کنید

اخذ اقامت امارات از طریق افتتاح شرکت

افتتاح یک کسب و کار یکی از سریع ترین راه های دریافت ویزا است. شما می توانید یک شرکت در یک منطقه آزاد یا در سرزمین اصلی راه اندازی کنید. راه اندازی کسب و کار در مناطق آزاد امارات متحده عربی به دلیل مالکیت 100٪، هزینه های مقرون به صرفه و فرآیند شفاف یکی از ترجیح داده شده ترین گزینه ها است.

برای درخواست ویزا، ثبت شرکت به نام خود در یکی از مراجع ثبت کسب و کار امارات ضروری است. بیش از 40 مرجع وجود دارد و می توانید خودتان به دنبال یک سازمان ثبت کننده مناسب بگردید یا از خدمات مشاوران راه اندازی کسب وکار در دبی استفاده کنید.

چگونه ویزای اقامت امارات را تمدید کنیم؟

تمدید ویزای اقامت امارات اغلب ساده تر از دریافت ویزای اول است. با این حال، نیاز به بررسی پزشکی و تمدید شناسه اماراتی شما دارد. با مراجعه به مرکز غربالگری پزشکی 1 یا-2 هفته قبل از تاریخ انقضای ویزا شروع کنید. پس از انجام تست های لازم، می توانید برای تمدید شناسه اماراتی خود اقدام نمایید. پس از دریافت گزارش پزشکی، آن را به همراه پاسپورت خود به اداره مهاجرت ارسال کرده و ویزای جدید شما که به شما اقامت ادامه می دهد، سپس برای یک دوره دیگر مهر خواهد شد.

سخن پایانی

هر گونه ویزا، چه از دبی یا امارات دیگر، شما را واجد شرایط اقامت دائم امارات در هر نقطه ای از این کشور می کند. شما می توانید یک آپارتمان اجاره کنید و خانواده خود را در هر مکانی اسکان دهید. با این حال، خدمات خاصی مانند دریافت گواهینامه رانندگی امارات باید در بخشی که ویزای شما به آن تعلق دارد، درخواست شود.

 به عنوان مثال، اگر شرکتی را در منطقه آزاد فجیره افتتاح کردید، باید گواهینامه رانندگی خود را از اداره راه و ترافیک فجیره دریافت کنید. در حالت کلی، امارات متحده عربی کشوری عالی برای زندگی، کار، تحصیل یا اداره کسب و کار خود است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AMHY6nIv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه