پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزاش فرصت امروز به نقل از برترینها، قیمت خودرو روند صعودی را در پیش گرفت و تکانه های شدیدی در بازار مشاهده می شود. افزایش قیمت خودروها را می توان پاسخ بازار خودرو به افزایش نرخ ارز دانست که می تواند آرامش نسبی بازار خودرو را از بین ببرد.

قیمت خودرو پس لرزه های ارزی را تجربه می کند. در بازار خودرو امروز خبری از کاهش قیمت هیچ محصولی نیست و تمامی خودروهای مورد بررسی اعم از داخلی و مونتاژی روند رو به رشدی را در پیش گرفته اند.

افزایش قیمت خودروها را می توان واکنشی به افزایش نرخ ارز دانست. طبق بررسی ها تا ظهر دیروز قیمت هر دلار تا ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان هم افزایش پیدا کرد. ادامه این روند می تواند آرامش نسبی بازار خودرو را برهم زند و تمام رشته های وزارت صمت مبنی بر گفتاردرمانی را پنبه کند.

واکنش قیمت خودرو به افزایش نرخ ارز در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اکثر محصولات افزایشی است و تنها چند خودرو با ثبات قیمت نسبت به روزهای گذشته مواجه هستند.

پرچمدار افزایش قیمت در بازار محصولات داخلی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ است که در سال گذشته توسط شرکت ایران خودرو از خطوط تولید کنار گذاشته شد. این خودرو با ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روزگذشته، در نهایت ۵۷۵ میلیون تومان از سوی فروشندگان قیمت گذاری می شود.

دنا پلاس دنده ای به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ۸۵گانه مدتی است که از سوی شرکت ایران خودرو به بازار عرضه نمی شود، این کاهش عرضه می تواند دلیل افزایش قیمت ۹ میلیون تومانی دنا پلاس به شمار بیاید. دنا پلاس دنده ای در میان خریداران و فروشندگان ۷۵۹ میلیون تومان داد و ستد می شود.

شاهین دنده ای محصول گروه خودروسازی سایپا در بازار خودرو امروز ۶۷۵ میلیون تومان به فروش رسید تا افزایش قیمت ۸ میلیون تومانی نسبت به روزگذشته را به نام خود ثبت نماید.

گران ترین خودرو اتوماتیک ساخت داخل یا همان تارا v ۴ دنده اتوماتیک نیز با قیمت ۱.۰۸۰ میلیون تومان نسبت به روزگذشته با افزایش قیمت ۱۶ میلیون تومانی معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بیشترین افزایش قیمت در این بخش از بازار خودرو متعلق به دو شرکت بزرگ خودروساز بخش خصوصی است.

دو محصول آریزو ۶ پرو و تیگو ۷ پرو شرکت مدیران خودرو بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده اند. آریزو ۶ پرو با ۸۰ میلیون تومان و تیگو ۷ پرو با ۴۷ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روزگذشته در بازار قیمت گذاری شدند. هر یک از این دو محصول به ترتیب ۱.۵۵۰ و ۱.۸۵۰ میلیون تومان از سوی مالکین اعلام قیمت می شوند.

محصولات شرکت خودروسازی کرمان موتور نیز با افزایش قیمت چشم گیری در بازار خودرو مواجه هستند. خودرو جک S ۵ نیوفیس و پیکاپ کی ام سی T ۸ هر کدام به ترتیب با قیمت نهایی ۱.۶۵۰ میلیون تومان و ۱.۵۶۰ میلیون تومان در بازار معامله شدند تا افزایش قیمت ۱۱ و ۲۱ میلیون تومانی را نسبت به روزگذشته به نام خود ثبت کنند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NzwtX9fr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه