جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه 7 بهمن 1402، هیچ تغییر قیمتی را نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته ثبت نکرده است.

قیمت محصولات داخلی و مونتاژی در ساعات ابتدایی بازار خودرو همانند روزهای پیشین از سوی مالکان اعلام می شود. با توجه به نوسان قیمت دلار در چند روز گذشته باید تا زمان مشخص شدن نرخ ارز صبر کرد و پس از آن می توان تغییر قیمت محصولات را در بازار خودرو مشاهده کرد.

به نظر می رسد در هفته جاری بازار خودرو افت و خیز قیمتی زیادی را تجربه نکرده و قیمت محصولات در یک بازه محدود نوسان داشته باشد.

بازار و قیمت خودرو زیر سایه نرخ ارز

قیمت خودروهای داخلی

کوییک R اتوماتیک ارزان ترین محصول ساخت داخل که به گیربکس اتوماتیک مجهز است در بازار خودرو امروز 503 میلیون تومان ارزش گذاری می شود.

تیبا صندوق دار اولین خودرو تولید ملی گروه خودروسازی سایپا که در سال گذشته به دلیل عدم دریافت استانداردهای 85 گانه با توقف تولید مواجه بوده است، در ساعات ابتدایی امروز 380 میلیون تومان اعلام قیمت می شود.

تارا اتوماتیک v4 لوکس ترین سدان تولید داخل شرکت ایران خودرو با قیمت 1.050 میلیون تومان پرچمدار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است.

قیمت خودروهای مونتاژی

ام وی ام X22 ارزان ترین کراس اوور مونتاژی موجود در بازار که توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می شود با قیمت 770 میلیون تومان را به نام خود ثبت کرده است.

فردا SX5 ارزان ترین کراس اوور مونتاژی شرکت فردا موتور بوده که با قیمت 1.245 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می شود.

ارزان ترین خودرو کراس اوور مونتاژی کرمان موتور نیز جک S3 نام دارد که این خودرو با قیمت نهایی 1.190 میلیون تومان معامله می شود.

خودرو دیگنیتی پرایم که توسط شرکت بهمن موتور تولید می شود پرچمدار افزایش قیمت در میان کراس اوورهای مونتاژی است و با ثبت قیمت 1.900 میلیون تومان عنوان گران ترین محصول را در بازار خودروهای مونتاژی یدک می کشد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EhR7xMPZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه